1. Bölüm

40 4 3
                                    

Selam ben Aylin .O kadar el sallıyorum karşılık versenize . Ay hala duruyorlar .Ne göremiyor musunuz ?''Aaa aşk olsun siz göremiyorsunuz vallahi ben HD görüyorum.''Neyse hemen size kendimi tanıtayım .Kocaman bir ailenin küçücük kızıyım .Gerçi ne zaman küçücük bir kızım desem annem'' Eşek kadar kız oldun .Neredeyse üniversiteye gideceksin'' diyor .Gereksiz konuştuğumda'' Sus kızım küçükler her şeye karışmaz'' diyor .Anlamadım bu nasıl iş böyle ?Üç katlı büyük bir evde yaşıyorum .Babam,annem ile yaşıyorum .Gıcık ablam İsviçre'de okuyor .Gıcık dediğime bakmayın ne desem de onu benden çok seven birini tanımıyorum .Canım ya gıcık ,huysuz felan ama bir tane o uff ya bu pamuk şeker yanımdan bahsetmeme gerek kalmadı galiba anlamışsınızdır .Benim pamuk şeker yanımı gören akide şekeri yanımı görmeyi pek tercih etmiyor .Bunları hızla geçeyim bari kendim bile zorlanıyorum kendimi anlatırken o kadar karmaşığım ki ben bile kendimi çözemiyorum .

Sabah erkenden kalkıp ayaküstü kahvaltımı yapıp merdivenlerden yuvarlanarak kapıya ulaştım .Bekir amca arabayı hazırlamıştı bile .Bekir amca ''Ooo küçük prensesimiz okula gitmek için hazırlar mı bakalım ?''derken arabanın arka kapısını açıp yayılmakla meşguldüm .''Her daim maalesef hazırım Bekir amca .''yolda ilerlerken Bekir amca ''Aaa öyle deme prensesim .Bizim zamanımızda doğru düzgün okul bile yoktu.''dedi .Ya Bekir amca iyi hoş da bazen babamın özellikle benim için tuttuğunu düşünüyorum .Bekir amcaya teşekkür edip arabadan indim .Uzun ve sıkıcı beş dersi geride bıraktık .

Altıncı dersimizin boş geçeceğini anlayıp telefonumu ve kulaklığımı çıkardım .Şöyle bir etrafıma bakındım da herkes birbiriyle gülüşüp eğleniyordu .Ben mi çok yalnızım ne?Ay şunlara bir bakın ellerine ne geçse birbirlerine atıp kahkahlara boğuluyorlardı .Ne saçma dimi ?Aman bana ne canım .Çalan parçadan canım sıkıldı .Tam parçayı değiştirmek için elimi telefona uzatırken kafam daki acıyla arkama döndüm .Şimdi anladım bu pek şirin arkadaşlarımın içinden taş kafalılarından biri bir şey atmıştı ama ne yere baktım .Bir silgi mi bu acı dalgasını yayıyordu .Ah tabi bu onun silgisi bu özür dilerim bakışları tabi sensin başka kim olacak .Bak bir de yanıma geliyor .''Ya şu çocukça hareketlerinizi bırakmanız için ne yapmam gerekiyor ?Anlamıyorum ki .''dedim.''Abartma hem senin gibi sıkıcı olmaktan iyidir .''deyip beni iyice sinir edince bende bozulup ''Bak ya özür dileyeceğine gelip saçma sapan konuşuyor .Hem sen nereden bileceksin benim sıkıcı olup olmadığımı .İki senedir aynı sınıftayız iki cümle kurmuşluğumuz yok nereden bileceksin ?'' inanamıyorum ay bu Sude ye mi sırıtıyor ?Galiba evet Sude'nin buraya doğru gelmesine bakılırsa ''Uff neyse uzatmaya niyetim yok. İki cümle kotasını doldurduğumuza göre tanıyorum seni neyse ben zaten silgiyi Sude ye atacaktım .''deyip gidiyor .Tabi Sude 'de onu takip ediyor .Sinir ya insanı delirtiyor .Çıkışa kadar sinirlerime hakim olmakla uğraşıyorum .Bu nasıl bir yüzsüzlüktür ?Çıkış zili çalıyor .Bu gün bir uyuşukluk var üzerimde .Sınıfta tek kaldığımı fark ediyorum .Sıramın altını gözümle kontrol ederken gözüme yerdeki silgi çarpıyor .Eğilip silgiyi aldım .Göstericem ben sana sıkıcıyı o gün geldiğinde hem lafları hem de bu silgiyi yedireceğim sana görürsün sen diye söylenerek okuldan çıkıp arabaya bindim .Yol boyunca Bekir amca bir şeyler konuştu ama hiç birini duymuyorum . Aklıma o an geliyor .Sude ye sırıtışı ay ne güzel sırıtıyor o öyle aman ne saçmalıyorum ben ?
İçeri girince evdeki koşuşturmanın nedenini öğrenmek için annemin yanına gidiyorum .Anneme ne oldu bakışımı atıyorum .Annem ''Kızım hazırlan akşama çok özel misafirlerimiz yemeğe geliyorlar .İbrahim tatlım benim saçlarım bitince Aylin'in saçlarına da bir el at .''diyor .İbrahim abide başını onaylarcasına sallıyor .Bende odama gidip sırf inadına kötü giyiniyorum .İbrahim abi beni uyarıyor .Tabi ben takmıyorum .Babam gelince ''Prensesim daha hazırlanmadın mı?''diyince .''Hazırım ya baba.''diyorum .Kapı çalıyor hep birlikte kapıyı açıyoruz bilin bakalım kimler gelmiş .

Papatya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin