Bu saatte gizli numara kim acaba ?Yoksa o mu ?Yok canım daha neler ?Diye düşünürken telefonu açtım .
''Alo''
''....''
''Senin olduğunu biliyorum .Lütfen artık rahat bırak beni .Yetmedi mi bu acı?Soğumadı mı için ?Suçsuz olduğum halde bana bu acıları çektirip adalet dağıttığını düşündüğünü sanıyorsan yanılıyorsun .Kimse istemezdi böyle olmasını ama oldu .Benim herhangi bir yerinde bu olayda olmadığımı bildiğin halde yapma bana bunu .Senin bu yaptığın intikam almak değil .Benimle sorunun ne?''derin bir nefes aldım .Cevap vermesini bekledim .
''....''
''Susarak veya kan dökerek hiçbir şeyi çözemezsin .Sende biliyorsun ben de en az senin kadar acı çektim .Bu yıkımlara bir son ver artık .''deyip telefonu kapattım .Göz bandımı taktım .Her an olan uykum yok olmuştu sanki .Yatakta döne döne bir hal oldum . Komodinimin üzerini elimle yokladıktan sonra telefonumu buldum .Göz bandımı kaldırmadan Semanur'u aradım .Yerini adım gibi bildiğimden göz bandını kaldırmaya gerek duymadım .
''Alo''
''Alo''
''Semanur beni o aradı .Ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum .''dedim.
''Sakın korkma .Sen güçlüsün o kadar acıya katlandın .Hem artık tehditten öteye gidemez artık .Sıkma canını .Hem sen bu yüzden mi telefonlarıma yanıt vermedin?''
''Beni mi aradın ?Ay görmedim ben .Tahmin et bakalım bu gün akşam yemeğine kimler geldi ?Dur ben söyleyeyim kalasgiller , Sude ve ailesi geldi .Okulda çektiğim yetmiyor sanki .''birkaç dakika bekledim baktım cevap yok .
''Semanur?Huuu orada mısın?''
''Ne var ya?Ne ? Uyuyorum şurada bir uyutmadın .Hadi uyu artık bende uyuyayım .''
''Uff tamam uyuyorum .Yarım saattir kime konuştum ben acaba?Neyse okulda görüşürüz .''
''Görüşürüz.''dedi .Telefonu kapattım .Uykum geldi galiba .Diye düşünürken uyuya kalmışım galiba uyandığımda göz bandımı fırlattığım gibi saate baktım .Oh çok şükür 06:30 ben nasıl bu saatte uyanabildim diye düşünürken adımlarımı banyoma yönlendirdim .Aman Allah'ım bu göz altları benim mi?Yok yok ben uyanamadım .Koşarak yatağa attım kendimi .Birazdan uyanınca kabustan kurtulucam .Kendi kolumu sıktım .Acıyı hissettim .Bu bu kabus değil .Olamaz ya neyse sakinim sakinim deyip banyoma yavaş adımlarla ilerledim .Günlük bakımımı yaptıktan sonra yüzümü iyice kuruladım .Okul formamı giyip tekrar banyoma döndüm ve dolapları karıştırdım .En güçlü kapatıcımı bulup ben sürdüm diyeyim sizde boca ettin derseniz doğru olur galiba .Hafif bir fondöten tabakası oluşturup banyoma koşup ellerimi yıkadım .Yine ayaküstü kahvaltımı yapıp merdivenlerden yuvarlanıp kapıya ulaştım .Bekir amca beni okula bıraktı .Yavaş yavaş merdivenleri çıktım .Telefonumun saatine baktım dersin başlamasına yarım saat vardı .Semanur'dan mesajda yoktu .Büyük bir ihtimalle daha gelmemişti .Kantine girdim .Atıştıracak bir şeyler almak için masaların arasından ilerliyordum .Ayağımdaki sızı , dengemi kaybediyordum .Bir masaya elime tutundum ve dengemi sağladım .Sonra döndüm tabi ya başka kim bana çelme takacak .
''Sudeee''diye bağırdım.
''Ayağımdan kaçmış pardoon . ''dedi sırıtarak kalasa döndü bir kahkaha patlattı .İkisi kahkahalara boğulurken önlerindeki dumanı tüten kahvelere baktım .Aha buldum .Masaya doğru eğildim ikisi de bana bakıyordu ellerimi masaya koydum .Bir şey söyleyecek gibi durduğum için ikisi de benim ne diyeceğimi bekliyorlardı .Sude'nin önündeki kahveye doğru dirseğimi kaydırdım .Kahve bu soğuk havada çıplak bacaklarla mini etek giyen Sude'nin eteğinden çıplak bacaklarına doğru yol izledi .Tiz bir çığlık attı .Sevgili biricik kalascık çok kızmışa benziyordu .Ama ilk o başlattı .Hem oh olsun ona müstahak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya'nın Aşkı
Teen FictionPapatya hassastır. Ona sevip sevmediğini sorarken bile narin davranıyorken iki gülün dikenleriyle tek orkidenin kibri ile nasıl savaşacaktır? Gelin beraber bakalım... Biri gelse kafanıza yanlışlıkla silgi atsa aşık olur musunuz?Ben oldum desem inanı...