Okurken Seksendört - Hangimiz dinleyin jsjsjsjsjs
Aşk , iki beden değil iki kalp arasında yaşanır. Son kez sedyede yatan bedene baktım ve dudaklarımı alnına bastırdım. Evet , seviyordum. Bunu şu an farketmem çok kötü. Ona doymadan giderse , ölürdüm. Bırakamazdım, bırakırsam ölürdüm. ..
Ameliyathane bölümüne girdiklerinde koridorda volta atmaya başladım. Can koşarak yanıma geldiğinde ona sarıldım. Elleri sırtımı sıvazlarken bir yandan da 'geçecek' diyordu. Sonunda ondan ayrıldığımda koşarak gelip Can a sarılan Ebru ' yu gördüm. O da yıkılmıştı . Onlar da perişan dı...
Ameliyat sonrası jsjsjsjs
Yoğun Bakım camına başımı yasladım. 'Benim canım . ' dedim gülümseyerek. 'Gidersen seni öldürürüm.
Çünkü seni şimdi seviyorum. Hadi kalk öküz de. Çok özledim. Ben gitme deseydim gitmezdin belki. Celal.....O da geldi seni görmeye. Kızamıyorum ki... o da seviyor seni. Ama ben çok seviyorum be minik. Çok.' hayatım şekillendi seninle. Nasıl bırakırım ki ben seni ? Yüreğim nasıl dayanır bu acıya ???
Yoğun bakımdan gelen sesler ile doktorlar içeri daldı.
Ebru yanıma koştu. 'Gi-gidiyor mu ?' Onu kollarımın altına alıp saçını okşadım 'Şşş. Saçmalama.' Doktorlar odadan çıkınca yanına koştum 'Durumu nasıl?' terleyen alnını sildi ve kanımı donduran o cümleyi söyledi 'Hayati tehlikesi arttı. Herşeye hazırlıklı olun.' Eda , gidiyor musun yani ? Beni bırakıyor musun ?
. . .ARTIK 2.KİTAP OKURSA GÖRÜŞÜRÜZ 😀
HOŞÇAKALIN😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI -SERÜVEN- (DÜZENLENİYOR)
Fiksi RemajaBir yaz kampı en fazla nasıl hem berbatken hemde güzel olur ki ? Eğlence ve gerçek dostlukların arasına bir de 'aşk' karışınca işler iyice karmaşık hale gelir... DÜZENLEMEDEDİR !