Narodeniny (13+)

1.1K 18 4
                                    

"Vy nie ste normálne! Čo za prekvapenie ste si to na mňa vymysleli tentoraz?" slovo prekvapenie som zdôraznila,pretože ako vždy si moje trafené kamarátky na moje narodeniny vymyslia nejaké "prekvapenie". Tento rok to bude zase niečo podobného ako pominulé roky. Určite to všetko naplánovala Jessy,moja kamoška ,s ktorou som vyrastala u nás v malom meste pri Los Angeles. Jessy mi dala šatku na oči a chytila ma za ruku a viedla ma bohvie kam. 

"Si pripravená?" spýtala sa ma a ja som jej len prikývla. Dala mi dole šatku a....Prestala som dýchať,keď uvidela,čo pre mňa prichystali. Jessy do mňa šťuchala zprava,Katee z druhej strany,ale ja som sa ani nepohla. Ani som si neuvedomila,že mám otovorenú pusu a tečie mi slina. Katee zobrala servítok a utrela mi ju,hneď potom som sa ako tak prebrala,ale zase som sa dostala do tranzu,keď ku mňe pristúpil. Absolútne som nevnímala,takto som stála ešte asi 3 minúty uprostred preplneného baru,ktorú bol cítiť cigaterami. 

"Žiješ? Nemám ti zavolať sanitku?" pristúpil ku mne ešte bližšie a usmial sa. "Y/N,halóó. Niečo ti hovoril,odpovedz mu," štuchla do mňa Jessy. Pokrútila som hlavou a pomaly sa šla posadiť na barovú stoličku. "Prepáč,ja...Ja som len v šoku," vykoktala som sa konečne. Objedla som si u fešného čašníka mojito a naďaľej som sa spamätávala z toho,kto tu predomnou stojí. "Inak máš pekné meno," povedal a zase sa na mňa usmial. Ja tomu stále nedokážem uveriť,že Justin je tu,stoji predomnou ,baví sa so mnou a prišiel len kvôli mne. Toto prekvapenie určite prekonalo tie minuloročné. 

Čašník mi podal mojito a Justin ihneď objednal ešte ďalšie. Napila som sa a konečne zo mňa opadla tréma. "Dúfam,že si už v poriadku," povedal Justin a hneď na to sa kamošky začali smiať. "Ona nikdy nebude v pohode," povedali jednohlasne Jessy a Katee. Justin sa k ním potom tiež pridal a ja som sa tvárila urazene,ale dlho mi to nevydržalo,pretože ja sa nedokážem dlho na nikoho hnevať.

Bavili sme sa spolu s Justinom,akoby sme sa poznali celý život ,ale za celý večer sme sa vôbec nebavili o jeho práci. Zakaždým sme preberali naše zážitky ,či už zo školy alebo z dovoleniek. Keď sme sa už rozhodli ísť domov,Justin sa ma spýtal,či ma môže zaviesť domov. Najskôr som nechcela,aby vedel kde bývam,pretože on býva určite v nejakej obrovskej vile a ja bývam v malom domčeku v malom meste,ale potom ma to už prešlo a súhlasila som. Katee býva v LA ,takže ide autobusom a Jessy pôjde kúsok s nami a potom pôjde domov.

Justin vysadil Jessy pred jej domom a mňa šiel zaviesť tiež domov,teda iba som si myslela,že ma zavezie domov. "Kam to ideme?" spýtala som sa,keď sme teste minuli náš maličký dom. "Neboj sa," odvetil mi a usmial sa. Aj napriak tomu,že mi povedal,aby som sa nebála,mala som trochu strach. 

Justin sa zastavil na benzínke,aby natankoval a ja som si šla zatiaľ kúpiť niečo jesť. Vošla som dnu ,a keď som uvidela tie pivá,dostala som chuť si dať jedno. Mala som 18 a vedela som,že predavač mi ho asi tak nepredá (asi viete ,že v Amerike sa môže piť až od 12) ,ale predsa len som to skúsila. Zobrala som si 2 malé pivá a položila ich vedľa chipsov. Predavač sa na mňa usmial a spýtal sa ma na občiansky ,hneď som mu povedal,že nemám 21,tak či tak by na to prišiel. "Mladá slečna,ten alkohol vám nemôžem predať!" povedal a pivo šiel vrátiť naspäť. Vtom vošiel Justin dnu a zastavil ho. Predavač zostal v šoku. "Mohli by ste spraviť výnimku," podišiel k nemu bližšie. ",dneska som po koncerte a potrebujem si trošku vypiť....aj tuto s priateľkou," prešiel okolo mňa a omotal sa mi okolo pásu. Trochu som sa zľakla,ale hneď ma to prešlo,reptože pocit,že ma drží Justin Bieber je proste úžasný. "Hmmm," na chvíľu sa mladý predavač zamyslel a potom nám podal pivá. Usmiala som sa na Justina a šla som to už zaplatil,ale on ma nepustil a dal mi pusu. Zostala som v šoku a nevedela som čo mám robiť. Stála som tam ako kkt. Justin ma objal a pošepkal mi do ucha: "Tvár sa prirodzene." Snažila som sa prebrať,aj keď to bolo dosť ťažké. "Aj keď by som nemal,ale..." Justin ho prerušil: "Ak by bol nejaký problém,tak to vybavím," povedal a zobral pivá do rúk. Ja som si zobrala chipsy a ešte raz som sa usmiala na predavača.

Sadli sme si do auta a ja som sa chystala spýtať na to ,čo bolo vo vnútri,keď ma Justin zastavil jeho prstom na mojích ústach. "Nič nehovor," pošepol a naštartoval. Celú cestu som sa s ním nebavila,pretože som sa zakaždým chcela opýtať na to isté. Čo to malo byť? 

Justin pristavil auto k jednému veľkému domu pár kilometrov za LA. "To je tvoj?" spýtala som prekvapene,aj keď som poznala odpoveď. Justin iba prikývol a vystúpil z auta. Ja som vystúpila hneď za ním. Chytil ma za ruku a zaviedol ma ku dverom. "Za chvílu prídem. Idem len zaparkovať auto do garáže," povedal a dal mi malú pusu na líce. Stále mi vŕtalo v hlave,prečo to robí. Vošla som dnu a uvidela som obrovskú halu,plnú obrazov,kvetín a neviem čoho ešte. Zabuchli sa za mnou dvere,ale hneď na to som počula ako niekto klopal. Nevedela som či mám ísť otvoriť alebo zostať radšej vo vnútri. Rozhodla som sa ísť otvoriť. Nestihla som ani otovirť dvere a už sa na mňa vrhol Justin. Začal ma vášnivo bozkávať na perách,ktoré striedal s krkom. Nestihla som mu nič povedať,ani som sa nemohla poriadne nadýchnúť. "P-p-počkaj," dostala som to zo seba nejako a Justina som od seba odstrčila. "Deje sa niečo?" spýtal sa ma s úsmevom na tvári. Zahľadela som sa mu do očí a pritiahla som si ho späť a snažila sa mu vopchať jazyk do úst. Justin zo mňa rýchlo strhával šaty,ktoré sa mi zošuchli dole a ja som si odkopla. Omotala som mu ruky okolo krku,Justin si ma nadvihol a prešiel so mnou do obrovskej miestoti,ktorá vyzerala ako obývačka a ńeprestával ma bozkávať na krku a niekedy aj na prsiach,ktoré som už dávno nemala schované pod šatami. Vášnivo sme sa bozkávali, prsty som mu zarývala do vlasov a vzdychala som pomedzi naše bozky.

Justin ma jemne hodil na gauč a začla si dávať dole tričko,zatiaľ čo ja som sa venovala jeho opasku na nohaviciach. Tričko odhodil niekam na druhý konec veľkej izby ,postavil sa vedľa gauča a stiahol si nohavice spolu s boxerkami,odhodil ich preč a začal sa mi zase venovať,teda viacej sa venoval mojim prsiam ako mne. "Chcem viac," povedala som a jeho ruka sa presúvala od pŕs ,cez bruško až do mojich nohavičiek,ktoré hneď a to strhol dole a odhodil k svojim vecom. Dvomi prstami mi začal dráždiť klitoris. "Ale no ták," zafňukala som a on tie dva prsty hneď do mňa vrazil. Prehlo ma v chrbte a (obľúbená veta adminky) myslela som,že sa poskladám. Čo príraz ,to väčšia rozkoš v mojom tele. "OMG! Už.." zakričala som a netrvalo dlho a ja som sa urobila. Justin zo mňa vytiahol prsty a oblízal si ich. Chvíľu som to predýchavala a potom sa ma Justin spýtal: "Pripravená?" Pokrivila som tvár. "Na č...." nestihla som dopovedať a Justin ho surovo vrazil do mňa. Nebola som už panna,ale aj tak to trochu zabolelo. Z oka mi vyšla slza,ale Justin mi ju hneď zotrel jedným prstom. Pousmial sa a pokračoval ďalej. Prirážal čoraz silnejšie. "Už budem!" pošepkal,ale myslím,že ho bolo počuť až susedom. 

Naraz sme vyvrcholil a Justin sa zvalil vedľa gauču. "Bola s úžasná," vydýchaval. "Čo sa o tebe povedať nedá," zasmiala som sa. Justin sa posadil a čudne sa zatváril. "To bolo iba zo srandy.Bol si super," odvetila som mu a dala mu pusu na čelo. "Zopakujeme,že?"

Slovak fan fiction with Justin BieberWhere stories live. Discover now