"Milý denníček..." Začala som písať ,tak ako každý deň. "Dnes bol úplne super deň. Počkať,super je slabé slovo. Úžasný deň! A vieš prečo? Pretože sa stala úžasná vec! A vieš aká? Dostala som ten najkrajší darček. Ako by som začala? Najskôr ti poviem, že som to vôbec nečakala. A myslím, že to nikto nečakal. Určite ani ON! Veď vieš ,kto je ON! ON je Justin. Chcem si tento deň pamätať do konca života,tak ti rozpíšem do detailov.
Justin mi ráno poslal správu,ktorá bola aj budíček,aby som si na seba dala krásne šaty,vyčesala si vlasy,namaľovala a čakala ho o 14:00 pred domov. Dnes mám totiž narodky a Justin pre mňa prichystal prekvapenie. Povedal mi pred niekoľkými mesiacmi,že na svoje osemnáste narodeniny nikdy nezabudnem a mal pravdu.
Nachystala som sa, tak ako povedal a šla som ho čakať pred dom. Mama sa samozrejme pýtala,kam idem takto oblečená. Ešteže nebol otec doma,pretože by ma poslal do izby sa prezliecť. Veď vieš ,aký je. Najradšej by mal zo mňa mníšku. Uvidela som prichádzať Justina v aute a pomaly som prichádzala k miestu kde obvykle parkuje. Justin vystúpil z auta, dal mi pusu a otvoril mi dvere. Nasadla som a netrpezlivo som čakala, kam ma vezme. Vozili sme sa po meste asi pol hodinu a potom zaparkoval na odľahlom mieste. Povedal,aby som vystúpila z auta. Postavila som sa vedľa auta a rukou som sa pridržiavala ,aby som nespadla,pretože mám topánky na podpätku a všade okolo je hlina a ja som strašné nemehlo. Podišiel ku mne a otočil si ma chrbtom. Dal mi šatku cez oči. Mierne som sa zľakla,no potom ma ubezpečil,že je všetko v pohode a bude sa mi to páčiť. Nasadli sme späť do auta a odišli preč. Len on vedel kam ideme. Po ceste sme sa rozprávali o hocičom,až dokým sme nezastali. Justin vypol motor,otvoril mi dvere a pomohl mi vystúpiť. Šatku mi samozrejeme nedal dole. "Pozor schody," upozornil ma. Vyšli sme asi po 5 schodoch do nejakej budovy, v ktorej bola zapnutá klimatizácia a prešli mnou zimomriavky. Odbočili sme doľava a pristavil sa mi nás nejaký pán s príjemným hlasom. Niečo mu pošepkal a odišiel preč. Počula som cinknutie a vedela som ,že prišiel výťah. Absolútne som netušila kde sme. Zastal výťah,prešli sme cez dlhú chodbu a Justin otovril dvere. Mierne ma postrčil dnu. Zabuchol dvere a konečne mi dal dole šatku. Zostala som v nemom úžase. Stála som v obrovskom apartmáne s výhľadom na celé mesto. Justin sa usmial a prešiel k malému stolíku s táckou, na ktorej boli položená dva poháre a víno. Do oboch pohárov nalial trochu vína a vrátil sa ku mne. "Všetko najlepšie,láska," usmial sa a dal mi pusu. Hneď na to sme sa obaja napili a šli položiť poháre späť na tácku.
Najskôr som sa obrezala po apartmáne, no Justin ma nenechal pozrieť všetky izby a zatiahol ma do obývačky, kde ma posadil na kožený gauč a šiel po niečo do malej skrinky pri telke. "Tvoj darček," podal mi stredne veľkú krabičku. Odviazala som červenú mašľu a otvorila krabičku. Bol tam náhrdelník s príveskom v tvare srdca. Vytiahla som ho z krabičky a poprosila Justina ,nech mi ho zapne. Poprosil ma ,aby som prešla na terasu ,že on je tam za chvíľku. Otvorila som veľké francúzske okno na terasu a dívala sa na mesto. O chvíľku prišiel a usadili sme sa na stoličkách. Na stole bolo prichystané moje obľúbené jedlo.
Keď sme dojedli,rozprávali sme sa a potom som sa prešla na kraj terasy a dívala sa dole. Nevedela som, ako vysoko sme a ja mám strach z výšok. zatočila sa mi hlava a podlomili sa mi kolená. Justin pribehol za mnou a odviedol ma preč od kraja. zaviedol ma do obývačky na gauč. Priniesol mi vodu z kuchyne,no kým on prišiel ja som sa napila vína. Aby sa nepovedalo ,dala som si aj vodu. Justin sa po chvílu naklonil ku mne a začal ma bozkávať. V bruchu som cítila motýliky. Som zvyknutá na to,že sa s ním bozkávam ,no teraz to bolo iné. Odlepila som sa od neho a postavila sa pred gauč. Schytila som ho za ruku a zatiahla ho do spálne. ˇIdem spať," povedala som mu a ľahla som si na postel. Zavrela oči a čakala som ,že si ľahne vedľa mňa. Možno to znie divno,ale vážne som chcela spať. "Nebudeš spať!" povedal a pretočil ma ,tak aby som ležala na chrbte. Prešiel k vypínaču,ťukol do neho a rozsvietili sa iba malé lampy v tvaroch sviečok. "Zavri oči," prikázal mi a ja som ho poslúchla. Počula som ,že prešiel na druhú stranu postele a otvoril šuflík. Sadol si vedľa mna na posteli a dal mi ruky hore nad hlavu. Neotvárala som oči,pretože viem,že by som ich aj tak musela zavrieť. Ruky mi priviazal o kovové čelo postele a hneď na to mi zaviazal oči. Bozkával ma na perách,po krku a mne sa začalo zrýchlovať dýchanie. Dala som si červené šaty bez ramienok,takže nemal problém ich dať dole. Ani nerozopol zips. Stiahol ich dole a počula som ako padli niekde na zem. Topánky som si dala sama dole. Zošuchla som ich nohami a odkopla na zem. Justin sa zasmial a pochválil ma, že som šikovná. Zase ma bozkával po celom tele, najviac sa mu páčilo na mojich bradavkách,na ktorých bol prisatý asi 5 minút. Nieže by mi to vadilo,práve naopak. Jednou rukou zašiel dole a dráždil ma cez nohavičky,pričom sa neodtiahol od mojej pravej bradavky. Zavzdychala som a Justin sa hneď na to odtiahol a stiahol mi dole nohavičky. Počula som ,ako si rozopínal opasok na svojich nohaviciach,ktoré nosí skoro stále. Len ich zošuchol dole a naďalej sa mi venoval. Ľahol si vedľa mňa a svojou pravou rukou sa presunul k môjmu rozkroku. Mierne som sa pomrvila. "Páči sa ti to?" spýtal sa,keď mi pomaly krúžil po klitorise. Usmiala som sa a on hneď vedel,že sami to páči. V tele som začala pociťovať mierny kŕč. Nevedela som o čo ide,pretože som ešte nikdy nič také nezažila a trošku som sa zľakla. Justin hneď na to prestal a presunul sa nadomňa a dal ho opatrne do mňa. Chvíľku ma to bolelo,no potom som cítila len rozkoš. Justin bol veľmi jemný. O pár sekúnd na mňa zase prišiel ten kŕč. Netrval dlho a ucítila som úľavu a neuveriteľnú rozkoš. Justin prestal a rozviazal mi ruky. Šatku z očí som si dala sama dole a konečne som uvidela Justina nahého. Ležal vedľa mňa celý vysmiaty. Otočil sa na druhú stranu a povedal to,čo ja pred pár minútami,že ide spať. Spravila som mu presne to isté čo on mne. Oči aj ruky zaviazané. Posadila som sa na neho a ukazovákom som ho dráždila po špičke Jerryho. Začal sa mrviť na posteli a ja som sa mu smiala. "Láska,nerob," zavzdychal a ja som nechcela byť hnusná,tak som mu spravila to ,čo po men chcel už dávnejšie. Presne mi popísal ,čo by chcel ,aby som mu spravila. To som ti už raz písala, ale napíšem ti to ešte raz. Jazykom som prešla po celej jeho dĺžke,na chvíľu som si ho dala do úst a potom som len robila pohyby hore-dole. Jemu sa to samozrejme páčilo,tak som pokračovala. O minútu na to sa Justin spravil na svoje brucho a moju ruku. Vedľa postele som uvidela servítky,tak som ich vzala a poutierala seba aj Justina. "Spokojný?" spýtala som sa a dala mu pusu na líce. Odviazala som ho a len tak sme ležali vedľa seba. Obaja spokojne vysmiatí sme sa na seba dívali,dokým Justin nezaspal. Ja som sa na neho ešte chvíľku dívala a potom som zašla do obývačky po kabelku ,v ktorej som mala svoj denník,ktorý nosím stále so sebou. A teraz tu sedím a píšem ,čo som zažila. Počujem, že sa Justin zobudil,budem museť ísť. AHOJ!"