Môj debilný brat je už 2 mesiac na výške a naši stresujú, že ho dlho nevideli, takže teraz sa musíme trepať autom na druhý koniec štátov. To si nemohol vybrať školu niekde blízko? On sa musí trepať do New Yorku. Keby sme aspoň išli lietadlom, ale nie, my musíme ísť autom. Po ceste ako vždy budem počúvať hádky našich kvôli totálnej hovadine, ktorá sa stala pred 10 rokmi. Preto si vždy beriem so sebou ntb a mp3, aby som sa nenudila.
"O 2 hodiny sme tam," povedala mama do telefónu, keď sme mali menšiu zastávku. Ako poznám našich, tak to určite nebudú 2 hodiny, ale pol dňa. Vždy povedia, že o chvíľu sme tam a trvá im to neviem koľko. Radšej to neriešim, lebo ma z nich raz porazí.
Tesne pred bratovou univerzitou som vypla mp3 a rozhliadala som sa po okolí, pretože naši tu chcú zostať asi týždeň, tak aby som aspoň trochu vedela, kde sa čo nachádza. Ešteže nebývame v centre New Yorku, ale niekde mimo mesta, pretože to by som sa úplne stratila, keby som mala chodiť po meste.
"Strašne si nám chýbal," rozplakala sa mama. Trochu som sa vzdialila od nich a tvárila sa, že ich nepoznám. Trápnejší už nemohli byť. Otvorila som kufor, že si vytiahnem svoje veci, no zastavil ma nejaký chalan. "Nová študentka?" spýtal sa ma s úsmevom. "Nie. Vidíš tamtoho chalana, ktorého teraz objíma ženská v košeli?" ukázala som na Ryana a moju matku. "Áno, to je tvoj chalan?" "Nie, to je môj brat a naši za ním prišli na týždeň. Ale ja s ním moc času tráviť nebudem, to skôr rodičia. Ja budem radšej zatvorená niekde na intráku," zasmiala som sa a vytiahla som si veci z kufra. "Ak chceš, tak ti to tu môžem ukázať." "To by bolo super, ale neviem ako sa voláš," usmiala som sa na neho a on mi vzal moju tašku s vecami. "Justin," doširoka sa usmial. Bože, on bol taký zlatý, keď sa usmieval. Krásne mu vynikli jeho hnedé oči. "Ja som Y/N," podala som mu ruku.
"Večer ma nečakajte. Idem s Justinom von," oznámila som rodičom na druhý deň, keď som si obúvala svoje conversky. Včera som im o ňom hovorila, no našich to vôbec nezaujímalo. Prednejší im bol brat. V niektorých situáciách je to aj výhoda, že sa zaujímajú viac o brata ako o mňa.
Prvý deň mi Justin ukázal celú univerzitu aj napriek tomu, že som bola unavená, a potom mi ukázal miesto, kde sa máme dneska stretnúť. Vybral miesto, ktoré by som našla bez toho, aby som sa nestratila. Prišla som tam presne na čas, no on meškal asi 5 minút, čo ma dosť hnevalo, pretože chalani vždy hovoria, že musia na baby dlho čakať. "Dlho tu čakáš?" podišiel ku mne a ja som sa skoro posrala, ako ma chytil za rameno. Justin sa začal smiať, no mne to moc vtipné neprišlo, teda zo začiatku, potom som sa smiala a ja. "Tak kam pôjdeme?" spýtala som sa ho, keď som sa prechádzala stále na jednom mieste a sledovali západ slnka. "S chalanmi sme boli dneska dohodnutí, že pôjdeme do baru, ale..." prerušila som ho, pretože som chcela spoznať nových ľudí a popravde som s ním nechcela byť sama. "Môžme ísť s nimi, mne to nebude vadiť," usmiala som sa. "Tak fajn. Povedal som im, že nech prídu za nami... A pozri, tam už idú," ukázal na partiu asi 5 chalanov. "Toto je Y/N a viete s kým tu je? S Michaelom," chalani sa začali smiať a ja som nechápala. Potom mi to celé vysvetlili, no ja som sa do toho radšej miešať nechcela. Justin mi postupne predstavil všetkých chalanov, ale ja som si z piatich zapamätala iba dvoch. Jesse a Adam.
Chalani chceli ísť do univerzitného baru, no ja som navrhla niečo iné. Chcela som sa ísť zabávať do normálneho klubu a nie niekam, kde je riziko, že stretnem niekoho z rodiny. Justin poznal jeden klub neďaleko univerzity. Pred klubom sa chalani tvárili like a boss, teda okrem Justina, ktorý sa ma celú cestu snažil chytiť za ruku, no ja som vždy uhla. Našli sme si voľný stôl a objednali si nejaké drinky.
Už sme v sebe mali poriadne alkoholu, ale práve vtedy sa dobre zabávalo. Schytila som opitého Justina za ruku a viedla ho na tanečný parket. Po ceste párkrát zakopol o vlastné nohy. Omotala som mu ruky okolo krku, no on tie svoje nechal len tak visieť vedľa tela. Položil si hlavu na moje rameno a pomaly zaspával, no ja som ho zobudila tým, že som do neho šťuchla a on hneď dal ruky na môj zadok, s ktorým sa začal hrať. Obtierala som sa mu o rozkrok a jeho to poriadne vzrušovalo, pretože som cítila ako ma niečo tlačí v medzi mojimi nohami. Jednou rukou som zablúdila do jeho rozkroku a začala mu masírovať kamoša. Justin mi zavzdychal do ucha.
"Nechcem rušiť, ale už by sme mali ísť," prišiel za nami Adam. Nechceli sme sa s Justinom od seba odlepiť, tak zavolal na pomoc ďalších dvoch, neviem kto to bolo. Myslím, že Jesse a ten druhý neviem ako sa volá. Jesse ma chytil za ruky, ktoré som mala omotané okolo Justinovho krku a odtiahol ma preč. Justin na mňa niečo kričal, no nebolo mu dobre rozumieť. Strašne sa mu plietol jazyk. Nehovorím, že mne nie, ale jemu určite viac ako mne.
Oboch nás ťahali celú cestu za ruky ako malé detičky. Jesse mi dal ruku na ústa, keď som si začala vyspevovať Summer of '69. Už sme prišli ku schodom intráku, keď som sa na ne posadila a nechcela som ísť hore. Jesse si ma prehodil cez plece a niesol ma hore schodmi až na 4. poschodie. Nevedela som kde je Justin, ale ani ma to v podstate netrápilo. Aspoň do chvíle, keď som počula jeho výkriky asi o dve izby ďalej. "Justíííín!" zakričala som na neho, no chalani ma hneď zvalili na postel a dali mi vankúš cez ústa, aby som nemohla kričať. "Mám nápad," povedal niekto. Všetci odišli z izby a ja som zostala ležať na posteli. Vtom niekto vtrhol do izby a zvalil sa na mňa, v izbe bola tma, takže som nevedela, kto to bol. Zabuchli sa dvere a domyslela som si, že priviedli Justina a oni zdrhli preč.
"Ja... Ty... Môžem ťa pojebať?" spýtal sa ma Justin a ja som sa začala smiať. Po chvíľke smiechu som z neho začala strhávať oblečenie. Bozkávala som ho na jeho dokonale vypracovanom tele. On len nečinne ležal a sledoval ma pri práci. Keď som z neho dala dole všetko oblečenie, prevalil ma pod seba a začal ma vášnivo bozkávať. "Vyzleč sa!" prikázal mi a ja som to hneď urobila. "Uhni... Chcem si dať dole nohavičky," zarevala som na neho. Silno mi stisol ruky a odhodil ich preč, pretože mi ich chcel stiahnuť sám. Nepodarilo sa mu ich stiahnuť. Ten debil mi ich roztrhol. Chvíľu sa na ne udivene pozeral, a potom ich hodil na kopu ostatného oblečenia. "Roztiahni nohy!" "Ále, chlapec je nedočkavý," uškrnula som sa. "Volačo som povedal," neváhal ani sekundu, roztiahol mi nohy a vrazil ho do mňa. Zaskučala som od bolesti, pretože som to ešte nerobila. Justinovi som o tom nepovedala, ale aj tak by to neriešil. Bol nadržaný a chcel si len zašukať, takže by mu bolo jedno, či som alebo nie som panna. Začal tvrdo prirážať a niečo mi hovoril, no absolútne som ho nevnímala. Sústredila som sa na jeho prírazy. "Ty vole, ja už budem!" zakričal a hneď na to sa do mňa urobil. Justin ešte chvíľu prirážal a potom, keď som sa aj ja urobila, zvalil sa vedľa mňa na posteľ a oddychoval. Pozrela som sa na neho ako pomaly zaspáva,no chcela som,aby si ešte užil. Sadla som si na neho obkročmo ,určite sa hneď prebral. Chytila som jeho kamoša stojaceho v pozore a dala som si ho do úsť. Justin ticho stonal a občas niečo zamrmlal,ale nevnímala som jeho slová,plne som sa venovala svojej práci. "Pokračúúj! Si super," zakričal na celú izbu. Neprestávala som a Justinovi sa to nesmierne páčilo. Keď som ucítila v ústach teplú tekutinu,nevedela som,či ju mám prehltnúť alebo vypľuť. Uškrnula som sa a všetko čo som mala v ústach som vypľula na Justinovu hruď. Začala som sa rehotať myslím,že na celý intrák a Justin na mňa nechápavo pozeral. Zhodil ma na postel a šiel si to utrieť. Nevedela som sa prestať smiať. "Ty si strašné tela!" povedal a začal sa tiež smiať. Ľahol si vedľa mňa aj s kapesníkom od jeho semena. Po chvíľke ho zahodil preč a prevalil sa na mňa. "Chceš ešte?" šibalsky sa na mňa usmial. Prikývla som. Roztiahol mi nohy a zase do mňa vnikol,no tentoraz to tak nebolelo a bol aj trochu nežnejší. Jeho prírazy boli až veľmi slabé a dosť mi to vadilo. Chytila som ho za zadok a začala som prirážať panvou oproti nemu. "Prestaň!" zašepkal a schytil mi ruky a dal mi ich nad hlavu. Znovu len tak pomaly prirážal a mňa to strašne sralo,chcela som ,aby pridal. Pomaly prestával,až úplne prestal. "T-to akože čo malo byť?" snažila som sa dostať z Justinovho zovretia. Nečinne sa na mňa pozeral,bol ticho a ja som myslela,že o chvíľu zaspí,no potom sa konečne rozhýbal. Začal prirážať ako divý. Myslela som,že sa poskladám.
"Koľko je hodín?" prebudila som sa ráno vedľa nahého Justina,ktorý držal v ruke môj mobil. Vytrhla som mu ho v ruky a pozrela sa. "Shit!" povedala som a hneď sa šla obliecť. S Justinom som sa ani nerozlúčila,pretože sa ani len nezobudil,len som mu napísala na ruku,že sa môžme ešte stretnúť a odišla som...