Už zasa! Pohádala som sa s mamou, ale teraz to bolo omnoho horšie ako inokedy! Naštvane som schytila mikinu a vybehla z bytu. Mama za mnou niečo kričala, no ja som ju ignorovala. Utekala som po schodoch na prízemie a vybehla z vchodu. Vonku bol hrozný lejak, ale mne stekali po tvári slzy a tak som si obliekla mikinu a rozutekala som sa čo najďalej od domova. Utekala som pokiaľ som vládala. Po toľkom behu ma už pichalo v boku a cez slzy a lejak som zle videla. Bola som celá premočená a bola mi hrozná zima. Triasla som sa, no nechcela som sa vrátiť domov. Kráčala som ďalej a čím ďalej, tým viac som bola zmoknutá a bolo mi stále viac zima. Odrazu pri mne zastalo čierne auto a niekto z neho vystúpil. Ten dotyčný mal na sebe šiltovku, tričko na ramienka a rifle. Pribehol ku mne a keď som uvidela kto to je, takmer som odpadla! Justin Bieber! Tu! V tomto meste?! Neverila som vlastným očiam. Myslela som, že mám halucinácie, až pokiaľ cezomňa neprehodil nejakú deku a ja som pocítila jej teplo. Počas halucinácii snáď necítim teplo, no nie? Justin nič nepovedal, len ma vzal do svojho auta. Usadil ma na sedadlo spolujazdca a rýchlo nastúpil. Nasadol, dal si dole šiltovku a zadíval sa na mňa.Justin: "Preboha dievča? Čo robíš v takomto lejaku vonku?"
Ja: "Pohádala som sa s mamou a utiekla z domu." pošepla som a utrela si slzy, ktoré mi neposlušne vytiekli z očí. Justin: "To je mi ľúto. Vezmem ťa na hotel, aby si sa trochu osušila, aby si neprechladla."
Ja: "To nemôžem prijať."
Justin: "Budeš musieť. Ako sa voláš?"
Ja: "Lizzy." usmial sa a vyštartoval. Pritisla som si k sebe deku, ale moc to nepomáhalo. Deka už bola navlhlá, keďže som bola celá premoknutá a tak som sa stále triasla od zimy. Justin to videl a šliapol na plyn. Ochvíľu sme zastavili na súkromnom parkovisku. Justin vystúpil, rýchlo mi pomohol z auta, pritúlil si ma k sebe, zamkol auto a utekali sme dnu do hotela. Justin si vypýtal kľúče a vyviezli sme sa výťahom na 69 poschodie (I love 69 ). Justin sa trochu nervózne obzeral. Viem, že má klaustrofóbiu, ale zrejme si už trochu privykol. Otvoril dvere do izby a ja som zabudla dýchať! Toľko prepychu som pokope videla asi len na výstave egyptských pokladov! Justin: "Zavri ústa, vletí ti do nich mucha." zasmial sa a ja som ich zavrela. Justin mi vzal deku.Justin: "Si celá premočená a vidím, že sa trasieš od zimy. Počkaj chvíľku tu." a niekam odišiel. Ochvíľu sa vrátil s nejakými suchými vecami.Justin: "Aspoň zatiaľ si daj toto, nech niesi v tom premočenom." a pomaly mi začal rozopínať zips na mikine. Ostala som prekvapene stáť. Justin mi dal dole mikinu a podal mi suché veci.Justin: "Tam je kúpeľna." a ukázal na dvere naľavo od seba.Ja: "Ď..ďakujem." bola som ešte stále prekvapená z toho čo urobil. Vzala som si veci a vošla do kúpeľne. Kurva! Zahrešila som si v duchu! Všetko som mala zmoknuté! Dokonca aj spodné prádlo. No nič. Budem musieť byť naostro ak sa chcem prestať triasť od zimy. Vyzliekla som sa donaha a obliekla si tepláky a tričko, ktoré mi dal Justin. Pre neho boli tepláky trojštvrťové, ale keďže Justin je vysoký a je celkom nízka, tak mi boli akurát. Tričko mi bolo síce dlhé, ale zastrčila som si ho do teplákov. Vyšla som z kúpeľne. Justin práve vešal moju mikinu na vešiak a ten zavesil cez dvere skrine. Otočil sa a všimol si mňa.Justin: "Pristane ti to omnoho viac ako mne." uškrnul sa.Ja: "Mne nepristane nič." zasmiala som sa. Justin ku mne podišiel a nezastavil sa ani keď bol celkom blízko pri mne. Hypnotizoval ma svojimi čokoládovými očami a pomaly kráčal. Začala som pomaly cúvať, no čoskoro som pocítila stenu. Justin sa ku mne pritisol a nespretával sa mi dívať do očí.Ja: "Jus...Justin...Čo to robíš?" zalapala som po dychu, keď som pocítila jeho telo tesne na mojom. Nič nepovedal len mi odhrnul vlasy z krku a vtisol mi naň jemný bozk. Prebehla mnou elektrina, ale zároveň som sa trochu zľakla. Chytil ma za boky a neprestával bozkávať na krk.Ja: "Justin! Nie..." ani som nedopovedala a ústa mi umlčal bozkom. Sladkým, vášnivým, ale pre mňa trochu strašidelným. Najprv mi oblizol peru a potom ma jemne pohryzol do spodnej pery. Zamraučala som a Justin mi v tom momente strčil jazyk do úst. Uvedomila som si, kam sa to zrvtlo a snažila som sa ho od seba odstrčiť. Justin sa odtiahol a pozrel sa na mňa.Justin: "Prečo sa odťahuješ? Nepáči sa ti to?"
Ja: "Justin! Mám len 16! Mám z toho hrôzu." pošepla som a sklonila hlavu.Justin: "Nemáš sa čoho báť, shawty." pohľadil ma jemne po líci a znova ma pobozkal. Snažila som sa pripojiť, ale nevedela som, či to robím správne, ale Justin sa usmial. Pochvíli som pocítila jeho ruku, ako mi zablúdila do teplákov a tepláky sa mi skĺzli dole. Zamrzla som od strachu a znova som chcela Justina odtiahnuť, no ten ma len viac pritlačil k stene. Zatvorila som oči, ale i tak mi vytiekla slza. Justin sa na ňu pozrel a bozkom mi ju zotrel.Justin: "Neboj sa. Budem k tebe nežný." usmial sa. Uvedomila som si, že som bez spodného prádla, takže som bola už napoly nahá. Justin ma hladil po vnútornej strane stehna a ja som zamraučala. Justin sa odtiahol od mojich pier a dal si dole tričko. Keď uvidel ako mu pozerám na jeho dokonalé telo, trochu sa odtiahol a nechal ma, aby som mu po tele prešla rukou. Pochvíli som mu začala dávať po tele malé bozky a Justin mi chytil lem trička a ani sa neobťažoval mi ho vyzliecť, rovno ho roztrhol. Uvedomila som si, že som nahá a zakryla som si prsia rukou a sklonila hlavu. Justin si ma k sebe pritisol a pohladil po líci.
Justin: "Si krásna. Nezahaľuj sa." pošepol roztúžene a dal mi ruky dole. Vzal si môj prsník do úst a začal mi ho sať, pričom druhou rukou sa hral s mojím druhým prsníkom. Oprela som si hlavu o stenu a potichu stonala, zatiaľ čo Justin sa so mnou hral. Bolo to neskutočne príjemné. Pochvíli sa odtiahol a vzal si ma na ruky ako nevestu. Položil ma na posteľ a začal si rozopínať nohavice. Ja som predýchavala náhly nával vášne a ochvíľu sa už Justin nadomnou skláňal a prahol po ďalších bozkoch. Objala som ho okolo krku a jednu ruku som mu zaryla do vlasov. Justin mi rukou zablúdil medzi nohy a začal ma hladiť po mojej "kamarátke". Myslela som, že sa poskladám. Keď sa ma prvý krát tam dole dotkol, akoby mnou prebehol blesk. Pochvíli do mňa vsunul prst a ja som sa prehla v chrbte. Zavzdychala som a Justin sa usmial a pridal aj druhý prst.
Ja: "Ach Justin..." zavzdychala som jeho meno a zavrela oči. Užívala som si to všetkými zmyslami. Justin prsty pochvíli vytiahol, no ja som oči neotvorila. Zhlboka som dýchala a odrazu som ucítila mojou "kamarátkou" prechádzať niečo mäkké a teplé. Otvorila som oči a Justin sa so mnou hral s jazykom.
Ja: "Och Justin...neprestávaj.." prosila som a Justin pokračoval, pričom pridával na tempe. Pochvíli som sa urobila. Skríkla som Justinove meno a Justin si len nabral trochu toho, čo zo mňa vytieklo na prst a oblízol ho. Potom mi tie prsty pichol do úst a ja som to ochutnala. Justin prsty vytiahol. Odrazu som mala v sebe akosi veľa energie! Chcela som viac. Stiahla som Justina na seba a prevalila sa na neho. Justin ostal chvíľu prekvapený, ale uškrnul sa a čakal, čo budem robiť. Začala som jeho hruď obsypávať malými bozkami a pokračovala som stále nižšie. Keď som prišla po pupok, Justin sa napol a ja som mu pomaly začala dávať dole boxerky. Keď som uvidela Jerryho, trochu som sa zľakla. Bol naozaj veľký, ale nechcela som, aby si to Justin všimol a tak som len boxerky odhodila a vzala Jerryho do rúk. Najprv som po ňom prechádzala rukami, no potom som mu oblizla žaluď a Justin zamraučal od rozkoše. Keď som si Jerryho vložila do úst a začala známe pohyby dnu a von, tak Justin zarýval nehty do matraca.
Justin: "Ach bože Lizzy!...Si úžasná!" stonal a ja som zrýchlila. Keď Justin vykríkol, pocítila som v mojich ústach teplú tekutinu. Prehltla som ju a oblizla si pery. Justin sa spokojne usmial a prevalil sa späť na mňa. Nasadil si kondóm a roztiahol mi nohy a pozrel sa mi do očí.
Justin: "Pripravená?" spýtal sa nežne a ja som zatvorila oči, zaťala zuby a prikývla. Vedela som, že to bude bolieť. Keď ho do mňa vsunul, vykríkla som od bolesti a slzy mi vyhŕkli z očí. Bolestivo som otočila hlavu nabok, no Justin mi ju otočil k sebe a ja som otvorila svoje uslzené oči. Justin mi bozkami zotrel slzy a pomaly začal Jerryho vsúvať dnu a von. Justin ma začal nežne bozkávať a ja som si uvedomila, že bolesť ustupuje a strieda ju úžasný pocit. Keď Justin ucítil, že som sa uvoľnila, tak začal prirážať silnejšie a rýchlejšie. Bola som v siedmom nebi. Obaja sme vzdychali mená toho druhého a naše telá sa hýbali v dokonalej harmónii. Cítila som, že sa blíži vrchol.
Ja: "Ach...ano..rýchlejšie...už...budem.."
Justin: "Aj..ja..shawty.." zastonal a začal prirážať najrýchlejšie ako vládal. Keď sme dosiahli vrchol, obaja sme vykríkli "SOM!" . Justin sa prevalil vedľa mňa, dal si dole kondóm a pritiahol si ma k sebe. Silno ma objal a pošepol mi do vlasov.
Justin: "Bolelo to moc?" spýtal sa trochu ustarane.
Ja: "Tú bolesť si už ani nepamätám. Bolo to úžasné." zašepkala som a pobozkala ho. Justin sa usmial a spolu sme zaspali.