Bab 4 - GOMENASAI VS. PILLOWTALK

405 19 2
                                    



Syafinaz keluar dari tub mandi dan mengelap badanya yan tanpa seurat benang hingga kering dan kemudian terus memakai jubah mandi. Sambil berjalan keluar melepasi pintu dari bilik mandi syafinaz mengelap rambutnya yang basah.

"Puas mandi?" Zamzarul yang berdiri di tepi pintu menegur Syafinaz yang langsung tidak perasan kehadiran Zamzarul.

Akibat terlalu kaget, Syafinaz hampir terjatuh tetapi Zamzarul lekas memaut pinggang isterinya.

"nak pecah jantung Inaz! Buat macam tu kenape?!" Syafinaz memukul-mukul kasar dada Zamzarul setelah berdiri dengan betul.

kedua pergelangan tangan Syafinaz dipegang erat untuk menghentikan dari Syafinaz terus memukul dan menolak badan Syafinaz ke arah dinding.

Geram tangannya dirangkul sebegitu Syafinaz terus membebel." Kalau Inaz kene sakit jantung tadi macam mane? Tak fikir ke sebelum nak terkejutkan orang macam tu. Bahaye tau tak bahaye! Kalau sakit jantung mati mengejut macam mane? Sape nak ja... upmhh!!"

Syafinaz tidak dapat meneruskan bebelannya apabila Zamzarul mengucupnya sehingga ketegangan badan Safinaz reda.

"Reda dah marah?"

"Whatever."

"Okay abang mintak maaf. Janji tak buat lagi."

"yeah right.. sorry lah sangat."

"Im very sorry."

"Sori naik lori!"

"hehe pandai wife abang gurau."

"Eh gelak pulak. Inaz tengah marah lagi ni," Syafinaz cuba meronta untuk melepaskan tangannya,

Dengan perlahan Zamzarul mendekatkan wajahnya ke leher Syafinaz, "Erm, wangi Inaz lepas mandi."

"Memanglah wangi takkan busuk. Sabun brand Bodyshop ok," jawab Syafinaz jengkel dengan perlakuan Zamzarul.

Zamzarul mencium-cium batang leher Syafinaz Syafinaz yang kegelian terus berkata, " Kiss leher orang pulak... Stop boleh? Annoyinglah."

Mendengar perkataan annoying Zamzarul berhenti sekejap dan bertanya," Annoying eh?"

"Extremely annoying."

"good..."

"good? Kenape good?"

Tanpa menjawab Zamzarul kembali mencium leher Syafinaz dengan lebih rakus.

Nafsu mula mengusai Syafinaz tapi kerana ego sedaya upaya Syafinaz cuba melawan nafsunya.

"Abang stop," suaranya mula perlahan seakan berbisik. Zamzarul mengendahkan apa yang Syafinaz minta dan terus mencium leher Syafinaz.

Syafinaz dikuasai nafsu sepenuhnya sudah mula lembut badannya. Tangan Syafinaz dilepaskan Zamzarul dan tangan yang sama terus melingkari tubuh Zamzarul.

"Nak dekat sini ke atas katil or shower?" Zamzarul berbisik di telinga Syafinaz sambil melonggarkan jubah mandi syafinaz.

"Shower, kinky," Syafinaz sendiri melurutkan jubah mandinya dan menarik Zamzarul ke dalam bilik mandi.

Selasai pasangan suami isteri ini melunaskan nafkah batin, Mereka berehat diatas katil.

"Siapa yang buat tepi pinggang Yaya lebam?" soalan Zamzarul dengan nada serius secara tiba-tiba itu buat Syafinaz tidak senang berbaring dan terus duduk.

"Siape Yaya?" Syafinaz buat-buat tidak mengerti walaupun Syafinaz faham tentang siapa yang Zamzarul sebutkan.

"Along decide nak panggil Eliza tu Yaya. So sekarang jawab, siapa yang lebamkan tepi pinggang Yaya?" lagi sekali Zamzarul bertanya.

Rentak KarmaWhere stories live. Discover now