KISKANÇ KIZLAR

53 6 2
                                    

Media=emre

Yazim yanlislari varsa ozur dilerim vote ve yorumlarinizi bekliyorum.. iyi okumalar :))

Kızlar bütün gün emrenin bana neden öyle davrandığıni konuştular bence büyütüyorlar, ne yani sadece ÖDEŞTİK demişti emre ondan sonra derslere girmedi(evet evet buna dikkat ettim)zil çaldığında kizlarla hafta sonu için sözleşip okuldan cıktım servisçi hasan abiye bu gün yürüyüceğimi söyledim oda tamam dedi e bana güveniyo tabi, evimiz ormanin biraz ilerisindeydi küçük bir sitede küçuk bir villada oturuyoruz eve doğru yururken resim dersi için eksik olan kalemleri almaya kırtasiyeye girdim okula cok yakindi ve guzel bir yerdi.



Kırtasiyeye girdiğimde bir kaç tane Boya kutusu ben onlara öyle diyorum, kasadaki çocukla bir seyleer konusuyorlar.Hemen elime gelen kalemleri alip kasaya yöneldim,3 boya kutusu vardı.bir tanesi masaya yaslanmis bir tanesi masanin üstüne oturmuş zaten kısacik eteyin var hayir ne yapmaya çalisiyo tövbe tövbe kasaya yaklaştığımda kiz bana kötü kötü bakmaya başladi bende hemen kalemleri cocuga uzattim cocuk kasadan gecirirken masaya yaslanmış kiz pardon boya kutusu Sen o sürtüksün dedi.kafamı ona çevirmeden kalemlerin parasını cocuga uzattim o sirada diğer kiz, evet bu o emrenin yanindaki emrenin yanindaki derkennnnn ya bir çarpistik su an yorgun olmasam hepsine cırlamak istiyordum ama onlarla ugramayacak kadar yorgunum kiratasiyeden ciktigimda baya bi yürüdükten sonra eve varmistim annemler evde yoktu misafirlige gitmisler bende dolaptan yemek cikartip ocağa koyup ısıttım ve hunharca yedi :)
Kimse benimle yemeğim arasina giremez en yakin arkadaşlarim bile ....

Sabah rutin işlerimi yaptim ve dolabima yöneldim bu gün beden vardi, bende adidas hayrani oldugum icin siyah adidas tayt ve sihah salaş adidas tişörtümū giydim siyah giymeyi seviyordum pek dikkat cekmeyi sevmem bundanda kaynaklana bilir, banyoya gidip saclarimi actim makyaj beden gunleri yapmam cunku terliyorum ve yuzum igrenc oluyo servis geldiginde sevise binip oturdum kulakliğimi takip muzik dinlemeye basladim ben sabahlari muzik dinleedigimde eger o muzik hareketliyse o gun neseli oluyorum ama yavas ve dertliyse o gun sakin ve suratsiz oluyorum bunun sebebini bilmiyorum ama belkide sabahlari muzik dinlemeyi birakmaliyim, ama ben muzikten vaz gecememki :(

Okula vardigimda spor salonuna gittim kizlarla selamlasip ogretmeni beklemeye basladim gozum onu ariyodu neden boyle birsey yaptigimi bende anlamadim ama o kapidan girdiginde herkezin gozu ona kaydi cok tatliydi Ne diyorum bennnnnn bana baktiginda gozlerimiz bulustu oda sırıtmaya basladi bende hemen telefonuma bakmaya basladim arkadaslariyla selamlastigini duyabiliyordum zeynep yanima geldiginde o neydi?diye sordu bende ne neydi dedim bana kizip gormedik sanma girer girmez sana bakti dedi hatta diye devam edicektiki onumuzde emre belirdi zeynep sırıtarak neyse ben kacar diyip hizli adimlarla yanimizdan uzaklasti ne kadar zeynepppp diye bagarsamda beni dinlemedi ve gitti emreye dondugumde halla sırıtıyordu bende ne oldu?diye sordum oda naber iyi dedim ve tam kalkip gidicektimki kolumdan tuttu ve kendine cekti klasik erkek davranisi iste burunlarimiz nerdeyse birbirine degicekti herkezin bize baktigini tahmin edebiliyordum birak kolumu dedim sertce bir yandanda kolumu kurtarmaya calisiyordum neden dedi oda( allah allah kıt bu cocuk ya ne nedenmi olur cok yakinsin olum ccokkkkkkkkkk!!!!!!)Herkez bize bakiyo dedim oda umrumda degil konusuyoruz sadece dedi (hee konusuyoruz dip dibe az daha yaklassan icime giriceksin haberin yok!!)sen her kizla konusmani dip dibemi yapiyosun dedigimde kahkaha atti halla kolumu tutuyordu ve artik canim yaniyordu, canim yaniyo dedigimde kolumu yavasca birakti sinirlenmistim cunku kolum morarmisti yavasca kulagina fisildadim ben senin bildigin kizlardan degilim benden uzak dur dedim ve kosarak tuvalete gittim gozumden yaslar geliyordu yuzumu yikayip bahceye ciktim herkez derste oldugu icin kimse yoktu bende bir banka oturup göz yaşlarimin akmasina izin verdim....


Umarim begenmissinizdir vote ve yorumlarinizi bekliyorum
Öpüldünüz :))


Şizofren KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin