Multimedia=zeynep, mavi, ece
Vote ve yorumlarinizi bekliyorum sıradan gozukuyor olabilir ama ileriki bolumlerde degisik seyler olucak okumaya devam edin. öpüldünüz :)
Bankta halla sessizce agliyordum, neden bu kadar canımı yakti bilmiyorum ama kolumun morarmasi değil sorun o umrumda bile değil neden agliyorum sacma sacma seyler yapiyorum ama onu gordugumde bana diger kizlar gibi davranmaz diye düşünüyordum ama o öyle davrandi pislik!!!!!!!!!
××××××××
Zeynep ve ece yanima gelip banka oturdu agladigimi fark etmemeleri icin onlar mavi fiye bagirirken gözlerimden yanaklarima akan yaslari silip onlara dogru belkide en beceremedigim sahte gülümsememi yerleştirdim yüzüme tabi işe yaramadi ki zeynep ve ece oturur oturmaz yalandan gülümseme ve bize anlat diye cırladilar bazen gercekten onlardan korkuyodum cunku ayni anda bagariyorlardi ilgincler ama onlari seviyorum bu ayri konu onlara anlatinca bizim hırçın zeynep tutmasaydik bi öz güvenle emreye yumruk atabilirdi evet zeynepten bunu beklerim gecen sene ona cikma teklifi eden cocugada yumruk atmisti zeynepe tuhaf tuhaf bakarken ece bir anda "neden önemsiyosunki yoksa onu seviyormusun" dediginde bir anlik donsamda hayir ne sevmesi diye sertçe cıkıştım eceye ama bu soruyu bende kendime sordum içimden bir kaç defa yanitinida çok aradim ama o soru üniversite sinav sorularindan bile zor ama bir insan doğru düzgün konuşmadiği birine aşık olurmu? Aşk ne demek?peki kalbimi kırarmi? bu herkezin ballandıra ballandıra anlatiği aşk hiç birinin cevabini bilmiyordum belkide öğrenmem gerekti ama korkuyordum kalbimin kirilmasindan birine ihtiyacim vardi bu kesin bana sevgi gostericek beni sevicek birine ama bu emremiydi ben ona asik olmuşmuydum.
Kizlarla halla bankta oturuyordukki tenefus zili caldi bizim sinif spor salonundan cikmaya baslamisti tabiki bende sıkılmıştim zaten sinirim biraz olsun gecmisti aklimdaki sorular sinirime yer bırakmadi belkide ama birazdaha bu bankta oturursam gercekten patlaya bilirdim tam kalkmistimki spor salonundan emre,doğu,ve erdem ciktilar zeynep kolumdan tutup geri oturttu beni onlar gitsin oyle gideriz dedi tabi ece o ara eriyodu doğu geciyo diye yuzune bi anda gulumseme geldi ve dogu ya bakmaga basladi resmen boğdu cocugu gozleriyle ece diye seslendim duymadi zeynepte anlamis olucakki ece diye bagardi bu sefer ece bize donup ne var diye çemkirince zeyneple hafiften hafiften tırsarak yan yan kaydik artik dusucektik bank tan ama ece doğu krizine girmisti bu haline cok guluyorduk onun ama O hep aşk diyodu, zeynep bi anda eceye gulmeye basliyinca bende kendimi tutamayip gülmeye basladim ece bize sert sert bakiyordu ama tabikide oda yumsayip gulmeye basladi zeynep bi anda sustu ve karsi tarafa dogru bakmaya basladi bende kafami cevirdigimde erdemin bize dogru geldigini fark ettim zeynep o hangi yuzle buraya geliyor acaba diye sinirli ama sessiz bir sekilde sordu erdem yanimiza vardiginda selam dedi zeynep yununu baska bir yere cevirip o yoakmus gibi davrandi ece ise halla doguya bakiyordu ki benimde cevap vermekten baska bi cagrem kalmadi bende "selam ve güle güle dedim ve tam kalktimki erdem kolumdan tutup beni geri oturttu zaten onune gelen maviyi cekistirsin ben kuklayimya bi erdem kalmisti oda cekti baska varsa utanmasin ben alistim!!!!! Kolun nasil diye sordugunda zeynep dayanamamis olucakki bir anda ayaga kalkti ve bagarmaya basladi " nasil olmasini bekliyorsun iyimi o salak arkadasin arkadasimin canini yakti ve senimi yolladi sorman icin nesin sen postacimi yuzsuzlerin soyleyemediklerini senmi soyluyorsun o arkadasina soyle maviyi kullanamaz o diger kizlara benzemez"erdem once sasirsada hemen eski haline gelip konusmaya basladi" bir benimle duzgun konus,iki arkadasima bir daha yuzsuz dersen kotu olur üç-" demisken zeynep onun lafini bölüp "üç" dedi ve karsimizda bize pekte uzak olmayan emreye dogru donup bagarmaya basladi" emreeeee mavi senin bildigin senin arkandan kosucak agliycak bir kiz degil o digerleri gibide siradan degil sende o digerleri gibi siradanmis gibi davranamazsin arkadasimin, dostumun canini yakamazsin diye bagardi ve okulun icine dogru yurumeye basladi bahcedeki herkezin gozu benim ve emrede gidip geliyordu ben halla saskinliktan kalakalmistim tabi ecede, ece hadi gidelim degince ilk once soku ustumden atamadim ama ece beni cekistirmeye basladi ve zeynepe yetistik tam giderken emreyle goz goze geldiko an içimde bir şey oynadi kipirdandi boyle ve beni bir anda heycan bastiama sanki bana bir sey soylemek istiyordu ama soyleyemiyordu gibi geldi sinifa ciktigimizdan iki dakka sonra ders zili caldi biz o konuyu hic acmadik son derse dogru gelirken sevdiklerinin oldugu kucuk listemdeki sinif arkadasimiz yanimiza gelip oturdu ve bam bir anda ben emreden hoslaniyorum zeynep bana ayarlasana dedi beni bir anlik öksürük krizi tuttu zeynepte bana emre demeyin diye cikisinca kiz "iyi be size soyleyende kabahat"deyip bize cirladi zeynep bana dondugunde ben halla oksuruyordum oksurmem bitince zeynep " ona asiksin" dedi bana" yok artik ya ben aski bilmiyorum bile" dedigimde. Ece konusmaya basladi e tabi ask uzmanimiz " kalbinde yanma hissedersin ne kadar onu gordugunde gozlerini kacirmak istesende oylece baka kalirsin donarsin hayat sanki seni sınar, her zman onu gormek istersin hep onunla konusmak istersin aask kalp kirar derler ya aslinda o kalbini kiran ask degildir senin isteklerindir bir kere gorunce hep gormek istersin ama bir gun bile goremezsen delirirsin o zaman senin kalbini kiran ask degil isteklerin olur, heycanlanirsin belki o zaman geldiginde seninle konustugunda sen konusamazsin heycandan olur butun bunlar, içinde bisey hareket eder cogu kisi ona KELEBEK'der ama o Aşk tır sana iste o onu sev der aslinda" ece susunca bir an alkislayasim geldi o kadar guzel anlatmistıki tuhaf hissetmistim kendimi edebiyat hocasi gelince her kez onune dondu bende yine dusuncelere dalmistim ecenin dedigi icimde hareket eden aşk emreyi gordugumdede olduysa BEN EMREYE AŞIKMI OLMUŞTUM. .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Kelebek
Teen FictionHayat onu hep ıskaladı.Sonunda aşkı yakaladi fakat bu ask ne kadar gerçek ne kadar yalandı................... İŞTE ŞİZOFREN KELEBEĞIN HIKAYESI