Multimedia=mavi
Biraz kısa oldu ama ileriki bölumlerde daha uzun olucak
Yazim hatalari icin simdiden özur dilerimSıradan bir Pazar günüydü, öylece yatağımda uzanmış,
düşünüyordum neden mutlu olamıyorum?Bu arada Adım Mavi 16 yaşındayım ve ergenliğin verdiği mutsuzlukla hayatı sorgulama çabası içerisindeyim.Bu gun pazar ve babama gitmek zorundayim saolsun babam bu sozde müthiş haberi bana 1 hafta önceden söylemişti anneme göre beni özlüyormuş.Ben babamı 11 yaşında tanıdım ama 8 yaşımdan beri bana sahip çıkan dünyalar tatlısı bir üvey babam var lise 2 ye gidiyorum.Sabah sıradan işim olan küçük köpeğim milo(maylo)'yu çıkarttıktan sonra annem, üvey babam ve küçük kız kardeşim le bol kahkalı bir sabah kahvaltisi yaptik odama gittigimde telefonumun çaldığını duydum ekrana bakmadan açtım ki tahminlerim beni şaşırtmadı arayan babamdı 15 dakka sonra beni almak için evin önünde olucağını ve hazırlanmamı söyledi bende telefonu kapattıktan sonra çok hafif makyaj yapıp dar siyah pantalon ve salaş beyaz tişörtümü giydim giyimine çok özen veren kizlardan değilim yani alışveriş çılgınlığım yoktur.Babamın bana verdiği saçma nasihatlardan bıkmış bir şekilde arabada otururken kulaklığımı takip Metallica'nın nothing else sarkısını dinlemeye başladim aslinda bende her metallica dinleyenler gibi kulakliğin sadece bir ucunu takarim ama şu an babamı dinlememek için her yolu denerim diyip ikisinide taktim.Eve vardığımızda kısa bir vedadan sonra eve çıktım hep böyle olurdu babam beni alır, birlikte yemek yeriz(özellikle döner)ve beni eve bırakırdi buda onlardan biriydi eve çıktığımda annem beni gorunce pek şaşirmadi biz en fazla 1 saat birlikte bir yerlere giderdik, odama gidip kitap okuduktan sonra salonda televizyon izlemeye başladim saate baktigimda aksam olmak üzereydi bende gidip hocalarin verdiği inanılmaz fazla ve bence coğu gereksiz 30 sayfalik ödevlerimi yapmaya başladim aslinda ilkokulda olmak isterdim odev yapmamak icin iki büklüm bir şekilde masada uyurdum. O numara hiç eskimez :)
Pazartesi sabahı annemin maviiiii diye bağırmasına uyandım aslinda ben pazartesileri severim çünkü, kimse benle dalga geçmez ben sakince bir köşede oturur resim çizer ve müzik dinlerim aslinda bence en iyiside bu. Sabah servisle okula gittiğimde okulun ilk günüydü daha doğrusu ikinci yarıya girmiştik karsidan iki tane cırtlak ama tatli iki ses mavi diye bağırıyorlardı ve bana doğru koşuyorlardı, zeynep ve ece aslinda en yakin arkadaşlarım.Onlar tam anlamıyla ÇILGINLAR.bana sıkıca sarıldıktan sonra koluma girip son dedikodulari anlatmaya başladilar aslinda ben onlari dinlemiyordum sadece düşüp rezil olmamak icin yavaş yurumekle meşkulďüm en sonunda kafamı yerden kaldırıp etrafa bakmaya başladım artik kizlarla birlikte bahçede eski üzerinde isimlerin kazılı olduğu sıradan bir bankta otururyorduk kizlar bana halla biseyler anlatiyorlardi ama ben başka birine bakıyordum daha dogrusu herkez ona bakıyordu ama kizlar çocuğun içine düşücekmiş gibi bakıyorlardı iddasına varim şu kizin ağzindan salya akti diyen zeynepi duyduktan sonra kahka atmaya başladim gerçekten komikti bir erkek için bu kadar rezil olan kizlar hep beni güldürmüştü ama o tuhafti o kimmi okulun gözdesi eceye göre her kiz icin gereken bir erkek tipi okulumuzun havali erkeği emre bana kalirsa yakisikligindan baska bir seyi yoktu onunla hiç konuşmamıştim tabi ama herkeze sert bakmasindan anlaya biliyordum(TAMAM BIRAZ ÖN YARGILIYIM)
Kizlarla isimlerin yazdigi panoya dogru ilerlerken ayni sinifta olalim diye dua ediyorduk.Okulumuzuzn farkli bir sistemi var 2.dönem ders ortalamana göre siniflari yeniden düzenliyorlardi aslinda kizlarla ortalamalarimiz hemen hemen ayniydi yani büyük bir ihtimal ayni sinifta olucaktik ki ben yine hakliydim bunu panoya bakmadan ece'nin çığlığından anlamıştım ama bu bir iki kere tekrarlaninca sinif listesine baktim ecenin parmağiyla gösterdigi yerde ecenin sevdiği çocuğun ismi vardi onu en az 1 senedir seviyo sinif listesine baktigimda.Ah super siz ciddimisiniz tam baktigim yerde bizim siniftami olucaklardi yok artik emre okulun havali çocuğu bizim sinifta iste tam bu sirada bu gune lanetli gun damgasini basmistim ben sadece sessiz bir sinif istiyordum simdi butun kizlar bizim siniftan ayrilmiycaklar içimden okul mudurune gidip sinif degiskliligi istemek gelsede ece ve zeynepi birakamazdim artik katlanmaktan başka bir çağrem yoktu.
Sınıfa girdiğimizde en arka sırada o oturuyordu siyah saçlari o gözleriyle dikkatleri üstüne çeken bir çocuktu bundanda rahatsiz gibi durmuyordu kimse o ve arkadaslarina kafa tutmuyordu onu zaten okulda pek goremezdik hatta itiraf ediyim onun varligini 1.donemin başında fark etmiştim oda bir işlem için annemle okula geldiğimiz de annemin arabada unuttugu cüzdanini almaya gidiyodum tabi müzik dinleyerek sonra birine çarptim ve yeri boyladim kafamı kaldırdığımda bana anlamsizca bakan bir cocukla karsilastim tabi telefonum gitmisti özür dileyip ayaga kalktiğimda önemli değil deyip yanimdan geçip okula girmisti(insan bir özur diler bi kalkmama yardim eder ama o sadece yanimdan geçip gitti)annemin cüzdanini alip müdürün yanina gittigimde oda anne ve babasiyla oturuyordu annem telefonumu gördüğünde telefonuna ne oldu diye kizmişti biraz sesi yükses ciktigi icin mudur bize anlamsiz yuz ifadesiyle bakmisti(tabikide onu ispiyonlamiycaktim)anneme taşa takilip düştüğümü söylemiştim annem çok sakarsin diyip müdürle konuşmaya geri döndüğünde emrenin bana güldüğünü görmüştüm belki dalga geçiyordu belkide, onu ispiyonlamadigim icin mutlu olmuştu ama ben o an sadece telefonuma odaklanmiştim.
Kizlarla kendimize en arkada bir sira sectigimizde ece ile ben yan yana oturduk ben tabi cam kenarina her zmanki yerime oturmuştum zeynepte bizim ön sıramiza oturmuştu, kulakliğimi takip müzik dinlemeye başladim hoca girdiginde sessizlik sınıfa hakim olmuştu, kimseden ses cikmiyordu hocayi dinlemeye basladigimda bize klasik tatiliniz nasil geçti sorulari sordu. klasik gecmisti bir fark yoktu sessizce hocayla konusan en ondeki ogrencileri dinlerken zil calmisti, kantine inmek icin kalktigimda sinif kapisinin onunde biriyle carpistim(inanmiyorum senin benimle derdin ne surekli carpisiyoruz)evet yine yeri boylamistim .Bu sefer onun telefonu düsmustu o telefonu kaldirdiginda kirildigini gordum etraftakiler bizi izliyordu arada kizlarin guldugunu duyabiliyordum ondan ozur dilemeye baslamistim ama o sadece yuzume bakiyordu önemli değil diyip yanimdan geçicegi sirada kulagima egilip ÖDEŞTİK dedi ne yani hatirliyomuydu gittiginde ayaga kalkip etrafa baktigimda siniftaki kizlar bana sinirli sinirli bakiyorlari zeynep ve ece yanima saskin bir suratla geldiginde bana ne dedigini sordular sasirmislardi bana kizdigini düsünmüşlerdi ama yanilmislardi bana kizmamisti sadece ÖDEŞTİK demişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Kelebek
Genç KurguHayat onu hep ıskaladı.Sonunda aşkı yakaladi fakat bu ask ne kadar gerçek ne kadar yalandı................... İŞTE ŞİZOFREN KELEBEĞIN HIKAYESI