SURRAYA

142 6 0
                                    

Elisa staat keihard te gillen naar de jongens en ik zwaai afentoe naar Harry.  Als hij mij ziet verschijnt er steeds een glimlach op zijn gezicht.

Ik word afgeleid door Harry die vlaklangs de podiumrand loopt. Als hij mij ziet krullen zijn mondhoeken omhoog. Ik lach naar hem. Hij loopt naar mij toe en pakt mijn hand. Ik word door de bewakers op het podium getild en alle meiden beginnen te gillen. Als ik op het podium sta zie ik dat Zayn met Elisa loopt. Ik sta er ongemakkelijk bij.

'Dit is Surraya!' Roept Harry door de microfoon. 'Dit is Elisa!' Zegt Zayn. Alle meiden beginnen weer te gillen en sommige roepen: bitch of stom wijf. Die zijn dik en dik jaloers.

Harry trekt me in een knuffel en Niall brengt me naar de kleedkamers. Liam volgt met Elisa. Ze gaan weer on stage en zwaaien nog even. Ik loop richting Elisa. Gillend staat ze op. 'Omijngod! Zayn Malik wou me op het podium!' Zegt ze in één adem. Ik lach. Ze is helemaal buitenadem, de sukkel.

De jongens zijn klaar met hun concert en ze komen de kleedkamer in. Harry rent naar me toe en trekt me in een stevige knuffel. 'Ik hou van je.' En hij drukt
zijn lippen op de mijne. En zo staan we even. Ging dit maar nooit meer voorbij..

Irresisteble.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu