Nazlı, Murat ve Şenol hep beraber kahvaltıya giderler. Murat ve şenol melemene öyle bir banarlarki ekmekle Nazlının bütün işta kaçar.
Murat; Sayın özen yesene böyle melemeni başka bi yerde bulamssın bak benden söylemesi.
Der ve Nazlı tam yemeye başlıycakken şenol ekmekle dibinde kalan bütün melemeni sıyırır. Nazlı şaşkınlıktan öylece kala kalır.
Murat ve şenol kendi aralarında fısırdaşmaya başlar.
Murat; Lan hödük napıyon?
Şenol; Noldu abi ya?
Murat; Kız bişey yemedi sonunu kıza yedirmeye çalışıyodum.
Şenol; yapma ya.
Nazlı istiyelim mi bir tane daha?
Nazlı; Yok sağol doymuş kadar oldum.
Telsize ananos gelir, çıkarlar. Küçük bir kız kaçırılmıştır. Ailenin yanına giderler. son gittiği yeri iyice ararlar. yalnız bir birşey bulamazlar. Kaçırılmış olmasından şüpelenirler. Bir kamera kaydıyla kaçırılma olasılığı kesinleşir. Kamera kayıtlarından yüz tarama yaparlar. Akşama kadar kızı ararlar. sonra bir adam gazetedeki kızın resmini görür. çöplüğün kenarındaki hırka çanta kıza aittir. Hemen 155'i arar. Merkezden Murat, Nazlı ve Şenol komserlere haber gelir. Hemen oraya giderler. Şenol adama hırkayı nasıl bulduğunu göstermesini ister. Bir kolu tersine dönmüş. Murat ve Nazlı anı canlandırmaya çalışır.
Murat; Nazlı önüme gel. sen Filiz'sin bende seni kaçıran adam.
Nazlı; Tamam.
Murat; Filiz adamdan korkar kaçmaya başlar, adam hırkasının yakasından tutar çekmeye başlar kız bu arada kaçmaya devam eder.'der ve Nazlının hırkasını çıkarır yere düşer. Filizin hırkasının duruş şekliyle aynı olur. Oralardan kamera kaydı bulurlar. Arabanın plakısı okunur. Bütün Trafik ekiplerine anons geçerler. Yarım saat sonra haber gelir. Bir inşaata doğru gidiyormuş. Murat'lar hemen oraya gider. Merdivenlerden yukarı dikkatlice çıkarlar. Murat adamı görür hemen peşinden koşmaya başlar. Dışarıya çıkarlar. Murat koşarken karanlıkta önündeki çukuru fark etmez ve oraya düşer. Ön taraftan kaçmaya çalışır. Öndeki devriye ekipleri adamı yakalar. Murat çukurun içinden Şenol'a bağırır. Şenol adamla ilgilendiği için Murat'ı duymaz. İmdadına Nazlı yetişir.
Nazlı; Murat iyimsin hadi tut elimi çıkarıyım seni.
Murat; Ne saçmalama sen beni nasıl kaldırcaksın? Şenol'u çağır.
Nazlı; Murat kaldırım tut elimi hadi.
İçerden başka bir adam Nazlıyı aşağıya iter.
Murat; Al. sana şenol'u çağır dedim demi.
Nazlı; Murat burda çok toz var.
Murat; Aaa öylemiymiş. sayın özen inşaat'tayız bilmem farkındamısın.
Nazlı; Murat benim toza alarjim var nefes alamıyorum.
Murat; yapma ya hiç mi nefes alamıyomusun?
Nazlı; (Boğazını tutarak ara ara söylenim ve korkuyla) Murat nefes alamıyorum bişey yap.
Murat; Tamam tamam sakin ol konuşma şenolll...
Nazlı bayılır. Şenol gelir. İkisinide çıkarır. Nazlı'yı hemen hastaneye yetiştirler. Nazlı kendine gelir. Murata ve şenola teşekür eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL ÇİRKİN
Adventureistanbulda suçlu peşine düşmüş Murat ve Nazlı komiserler yaşadıkları maceralar ve aksiyon dolu anlarıyla beğenileceğinden eminim...