EKİP İSYANDA

21 3 0
                                    

Ekip bir çocuk kaçakcısının peşine düşer. Çocukları kaçırıp hem dilendiriyorlar hemde hırsızlık yaptırıyorlar. Ekip bazılılarının cesetlerini buluyorlardı. Aradıkları çocukların cesetlerini topluyolardı. Bu olayın çok uzadığını gören Mesut Müdür ekibi toplantı odasında toplar. Arlarında konuşuyorlardır. Sonra Nazlı'ya bir telefon gelir.
Nazlı; Efendim abla. Ne! ne diyosun sen? kim?Kim görmüş kim? Neresi ? Nerdeymiş tam olarak? Tamam tamam geliyorum ben hemen bekleyin beni.
Murat; Sayın özen hayırdır noluyo?
Nazlı; Murat çok kötü. Yeğenim İclal okuldayken arkadaşları bir adamın kaçırdıgını görmüş. Benim hemen gitmem gerek.
Murat; Tamam bekle bizde geliyoruz. Hadi şenol hadi hadi hadi...
Hepsi birden Nazlının evine giderler. Mahalleye didik didik ararlar. Sonra orayı Resmilere bırakırlar. Nazlı ve Murat okula giderler. kamera kaydı ararlar. yalnız adam İclal'i kör bir noktada kaçırmıştır. Birşey bulamazlar.
Nazlı; Murat İclal nerde Murat nerede?(der ağlayarak)
Murat; Tamam sakin ol.Bulucaz bak sana söz veriyorum bulucaz tamam mı? 
Nazlı; Murat bulucaz demi bulucaz.(der. ağayarak Murat'a sarılır.) Murat İclal'a bişey olmasın lütfen lütfen o daha çok küçük çok. Biz o adamların elinden ölü çocuk bulduk Murat ceset bulduk ceset.
Murat; Nazlı eğer kendini tutamıycaksan kendine engel olamıycaksan şimdi hemen ablanın yanına git tamam mı? Hemen.
Nazlı; Gidemem. Gidemem işin ucunda yeğenim var İclal var İclal. Nereye gidiyim ha nereye?(Der murata bağırarak)
Murat Nazlıya sarılır.
Murat;Tamam geçicek geçicek halledicez  halledicez. Güven bana sen.
Der ve tüm ekipler İclal'i aramak için seferber olurlar. Ancak İcal'dan hiç bir iz bulamazlar. Nazlı git gide umuduna yitirmeye başlarken 155'e bir ihbar gelir. Kaçırılan çocuklardan biri gizlice telefon bulup polisi aramıştır. Tam yerini söyliycekken adamlar çocuğu görür ve peşinden koşarlar. çocuk telefonu çimenlerin arasına savurur. Kaçmaya devam eder. En son bir bodrumda sıkışır. Adamlar çocuğu orda öldürür. Cesedinide kapısa bir yerde gömerler. Telefonu bulamazlar. Çocukları alıp kaçarlar. Emniyette gelen ihbarın telefon sinyaline bakarlar. Bir adres bulurlar. Oraya giderler. yeni kazılmış bir yer görürler. Olay yeri inceleme ekibi çagırırlar. Olay yeri orayı kazdıgında ceset bulurlar.
Murat; Allah kahretsin aradıgımız çocukların teker teker cesetlerini topluyoruz. Hişş herkese söylüyorum bu alana Nazlı komseri yaklaştırmıyorsunuz tamam mı?
Ekipler; Tamam komserim merak etmeyin.
Murat Nazlıyı bulur. olay yerine gitmesine engel olur. Oralardan kamera kaydı ararlar. Ancak bir sonuç bulamazlar. Murat'a bir telefon gelir. Şenol'dur.
Şenol; Abi Nazlı'ya bişey çaktırma İclal'dan bir iz bulduk ama pek iç açıcı değil buraya gelmen lazım.
Murat; Tamam geliyorum.
Nazlı benim gitmem gerekiyo.
Nazlı; Murat İclal'den haber mi var?
Murat; Yok yok İclal'i hala arıyolar.
Nazlı; Ee sen nereye peki?
Murat; Ya allah alla tamam anlatırım sana sonra acelem var benim.
Murat şenol'un dediği yere gelir. Uçurumda bir araba ve aşagıda bir ceset.
Murat; Bu ne?
Şenol; Abi balıkçılar ihbar etmiş. Eşkal İclal'a uyuyo.
Murat; Uymasın şenol uymasın.
Onlar aralrında konuşurlarken Nazlıyada haber gelir. Nazlı telaşla olay yerine gider. Murat aşagıya inerken yukarıda Nazlıyı görür.
Murat; Nazlı geleme sakın duydunmu beni.
Der yalnız Nazlı Murat'ı dinlemez aşagıya iner. Cesedin İclal'e ait olduğunu görünce orada bayılır.
Murat; Nazlı kendine gel uyan ölmemiş Nazlı uyannn
Ambulans gelir. İclal'i ve Nazlıyı hastaneye götürürler. Nazlı kendine gelir. Hemen İclal'in yanına gider. Amaliyattadır hala. Sonra doktor çıkar.
Doktor; Hastanın uyanması önümüzdeki 2 saat için çok önemli.
Nazlı; Nasıl yani ne demek o?
Doktor; Bakın kafasını sert bir kayaya vurduğu için aniden beyin kanamsı geçirebilir. O yüzden 2 saat içinde uyanamassa bir daha asla uyanamaz. Her türlü duruma hazırlıklı olun.
Der. Nazlı aniden bayılır. Murat tutar. Kucağına alır. Hemen bir odaya götürür. Nazlı uyanana kadar İclal'de uyanır. Nazlı İclal'in uyandıgını öğrenince çok sevinir. İclali eve kaldırırlar. Ekipte iclale bunu yapanı aramaya koyulurlar. İclali uçurumdan atarken kamera kaydı bulurlar. Plaksı nettir. Bütün birimlere ananos geçerler. 10 dakika sonra haber gelir. Murt, Nazlı ve şenol'da hemen oraya giderler. Adamların bulunduğu yeni mekana baskın yaparlar. Adamlar Çatışma başlatırlar. Nazlı göğsüne 3 mermi alır. Adamlar yakalanır. Murat Nazlının yerde yattığını görür görmez hemen yanına gider. Mermiler yelekte kalmıştır. Murat mermileri çıkartır. Nazlıyı uyandırmaya çalışır.
Murat; Nazlı kendine gelen uyan nazlı.
O arada Nazlı uyanır.
Nazlı; Noldu bana?
Murat; Vuruldun.
Nazlı; Ne? Ne? Nasıl?
Murat; Tamam sakin ol. Bişey yok yelekte kaldı kurşunlar.
Murat Nazlıyı kocağına alır. Arabaya götürür. Ordan evine. Nazlı arabada uyur. Murat çantasından evin anahtarlığını arar. Bulur. Nazlıyı uyandırmaya çalışır ama nazlı uyanmaz. Kucağına alır. Eve götürür. Odasına götürür. Yatagına yatırır.
Murat içinden(Kim derdiki bizim cadı sayın özen bu kadar masum uyuycak. Ve bu kadar güzel görünücek)Der Murat birden ne söylediğinin farkına vararak:
Murat; Noluyo lan. Neyse gidiyim ben.
Der ve tam eğilip alnından öpücekken geri çekilir birden ve hemen o evden uzaklaşır...

GÜZEL ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin