Nazlı'nın İlk Kıskançlık Krizi

23 1 0
                                    

Ünlü manken Deniz Yürekli'nin Nazlı ve murat'a işi düşmüştür. ünlü manken defiledeyken 5 tirilyonluk mücerferi çalınmıştır. Derhal 155'i arar ve uzman bir ekip çağırır. Bu ekipte bizim organize şubeden süper üçlüye verilmiştir. Nazlı ve Murat Deniz hanımın yanına gitmiştir.
Murat; Deniz hanım bu olay yaklaşık ne zaman oldu?
Deniz; Ay komserim yani 1 saat falan oldu. Ay bulun kolyemi lütfen.
Nazlı; Merak etmeyin. Bizde zaten bunun için burdayız. Sizinde bize yardımcı olmanız gerikiyor. Varmı şüpelendiğiniz birisi.
Deniz; Ay şimdi bilemdimki ay Muratcım bulucaksınız demi. Ay ben nerdeyse servetimi verdim ama.
Nazlı içinden(muratcım'mış manken falan dinleme çiz suratını görsün bakalım. Sinir şey)
Murat; Merak etmeyin. Kolyenizi bulucaz.
Deniz; Ay Muratcım iyşallah bulursun Bul gel sonra benden ne istersen iste.
Nazlı öksürerek:
Pardon. Evet kolyenizi bulmak için bütün ekibimizle arıycaz.
Deniz; İyi. güzel benim işlerim var gitmem gerikiyor.
Murat; Tabi tabi gidin siz.
Deniz hanım gider. Nazlı ve Murat'ta kamera kaydı ararlar. Deniz hanımın sevgilisini kamera kayıtlarından bir garsona para verdiğini görürler. Nazlı kadından sevgilisi hakkında bilgi alır. Yerini bulur.
Murat Nazlı ve Şenol kolları sıvar. Adamın evini basarlar. Deniz hanımın sevgilisi Tarık ünlü şarkıcı Hilal Sarman ile ilişkiside vardır. Mücevheri alırlar. Murat ve Nazlı mücevheri Deniz hanıma götürler. Tarıgın neler yaptığını öğrenince büyük şoka girmiştir. Mücevheri bulduklarında keyfi yerine gelmiştir. Mücevherini görür görmez Murat'ın boynuna sarılır. Deniz:Ay komserim çok sağolun gerçekten sözünüzü tuttunuz.
Murat( biraz geri çekilerek); Önemli değil. İşimizi yaptık biz.
Nazlı(ben bu kadını öldürürüm ha) Dosya kapanırr...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜZEL ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin