Murat ve Nazlı yakınlaşıyor

44 2 0
                                    

Murat ve Nazlı yataklarından acil durum telefonuyla uyanırlar. İkiside acaleyle merkeze gelirler.
MurNaz; noluyo burda?
Nazlı; Gecenin bu yarası nolduki acaba?
Murat; Bilmiyorum. Mesut Müdürün yanına gidelim anlarız.
Bakan ve ailesi tehlikede olduğu için koruma olarak Nazlı ve Murat komiserler atanmıştır. Nazlı ve Murat bakanın evine giderler. Aile hemen kalabilecekleri bir oda ayarlar. Kocaman bir oda verirler ama ikisi için tek bir oda. İkiside uyuyamazlar. Nazlı içerden bir film getirir.
Murat; Sayın özen o ne?
Nazlı; Canım sıkıldı belliki sabaha kadar uyumıycaz bari film izleyelim zaman geçer.
Murat; Ne tarz?
Nazlı; Romantik.
Murat içinden "Hiçte sevmem romantik film. olsun İyi bari uyurum."der.Filmi izlemeye başlarlar. Murat hemen uyur. Nazlı'nın 2 saat sonra uykusu gelir. Biraz yaylanır gözleri kapanır, sonra Muratın omuzuna düşer, sabaha kadar uyurlar. Nazlı sabah uyandığında duruma şaşırır hemen ayağa kalkar. Sonra içeri bakan girer telaşla.
Bakan; Aşağıda birilerini gördüm çok korkuyoruz bişey yapın.
Nazlı; Tamam merak etmeyin biz halledicez siz bi odaya girin kapıyı, pencereleri kilitleyin.
Bakan; Tamam dikkatli olun sizde.
Der ve Nazlı baknı ve ailesini güvenli bir yere götürür. Ordan
odaya girer.
Nazlı; Murat uyan murat kırmızı alarm kalksana ya huuu kime diyorum. Meğer benim uyandırma şeklime yanıt vermiyosun ha. Öyle olsun.
( masanın üstündeki içi su dolu bardağı alarak), Sen kaşındın bay öküz(diyerek suyu üstüne döker.)
Murat; Napıyosun ya?
Nazlı; Günaydın eee insan gibi uandırmaya çalıştım uyanmadın benden günah gitti.
Murat; ohhoo kızım bir insan böylemi uyandırılır insan öperek falan uyandırır.
Nazlı; Çok beklersin canım. Hadi kalk kalk ailenin başı dertte.
Murat; Ne noldu?
Nazlı; yaa onu mu anlatıcam şimdi hadi kalk kalk...
Der ve adamları yakalarlar. Gazeteciler gelir fotoğraf çekerler. Merkeze gittiklerinde Şenol elinde bir gazeteyle gelir.
Şenol; Ooo millet son haberi duydunuz mu SOSYETE OPERASYONU helal abi..
Murat; Off başlarım sanada sosyetenede haa. pişşş bizim sayın özen nerde?
O arada Nazlı telefonla konuşarak içeri girer.
Nazlı; Ya anne noluyo ya kimin boyu posu niye devriliyo anlamadım ki benim mi allah ala noluyo ya ne sosyetesi ya.
(O arada şenol gazeteyi gösterir)
off tamam anne işim var benim sonra konuşuruz.(Der telefonu kapatır.)
Murat; sayın özen noluyo?
Nazlı; Ya annem seni istanbula polis diye gönderdik alemci olup çıkmışsın diyo.
Şenol; İşte polislik böyle birşey akşam polis yatarsın sabah alemci uyanırsın. Haberin bile olmaz.Ama abi varya baya şekil çıkmışsınız ha çift olarak baya yakışmışsınız. yani arkadaş olarak.
Murat; Bana bak Şenol sen baya gevşemişsin ha bi ara gelde gevşeyen yerlerini onarıyım.
(Der ve bu olayda böyle kapanır...)

GÜZEL ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin