Murat Nazlı'yı Toparlıyor

19 1 0
                                    

Nazlı yaşadığı olaylardan çok etkilenmiştir. Bar'a gitmiştir. Acayip sarhoştur. Bu halde tek başına gidemiyeceği için aklına Murat gelir. Telefon açar. Sarhoş bir sesle:
Nazlı; Murat müsayitmisin? Benim sana ihtiyacım var. Sarhoşum ben sarhoşum...
Murat; Tamam geliyorum. Nerdesin sen?
Nazlı; Bilmem nerdeyim?
Murat; Bana bak sakın başka içme tamam mı? Geliyorum ben bulurum yerini sakın içme.
Murat sinyalden Nazlı'nın nerde olduğunu öğrenir. Hemen oraya gider. Nazlının içerde muzik eşliğinde saçma sapan hareketler yaptığını görür. Murat Nazlıyı durdurmaya çalışır.
Murat; Sayın özen bi kendine gel geç şöyle otur. Bırak şu elindeki.
Nazlı; Aaa geldin mi? Gel gel beraber içelim sarhoş olalım gel.
Abi doldur bi tane daha misafirimede koy.
Murat; Yav sayın özen. Koyma kardeşim koyma. Hesabı ver.
Nazlı; Olurmu ya. sen bana ver bana.
Der. Murat Nazlıyı zorda olsa ordan götürür. Bir kafeye götürür. Kendine gelmesi için kahve içirir. Ama o kadar içmiştir ki bir faydası olmaz. Murat en son çare Nazlıyı evine götürür. Kocagına alır. Banyoya sokar. Soğuk suyu açar.
Nazlı; Ya murat bırak ya.
Murat; Yok sayın özen kafamdan aşağıya döktün bir bardak suyun hesabını sorucam. Çırpınma ya benide ıslatıyosun.
Nazlı; İyi sevindim. Al bakalım anca beraber kanca beraber.
Muratı kendine çeker ve Muratta ıslanır.
Murat; Napıyosun ya?
Nazlı; Bence adaletli oldu. Sence.
Murat; Off gel buraya havlun nerde. Git üstünü değiştir.
Nazlı üstünü değiştirmeye gitmiştir. Ama gittiği 1 saat olmuştur ve hayla dönmemistir. Murat en son Nazlının odasına girer. Nazlı yatağında uyuyordur. Murat'ta Nazlıyı rahatsız etmeden üstünü örttükten sonra evine gider...

GÜZEL ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin