Nazlı ve Murat güne bir trafik kazasıyla başlar. Olay yerine giderler. Nazlı olay yerinde, bir yerde yatan genç bir çocuk görür.
Murat; Nasıl?
Nazlı; exs
Olay yeri inceleme gelir. Cesedi, olay yerini, kazayı iyice araştırır, incelerler. Bu arada Nazlı, Murat ve Şenol'da kamera kaydı ararlar. Nazlı kaza anını çeken kamera kaydını bulur. Plakısını anons geçer. Merkeze geçerler. Nazlı ve Murat plakanın kime ait olduğunu araştırmaya başlarlar. Bir adres bulurlar. Ünlü iş adamı Ertan Demirci'ye aittir. Hemen Ertan Demirci'nin evine giderler. Nazlı; 34 dm 7668 plakalı aracanız dün gece kimdeydi?
Ertan; Şoför'deydi. Nolduki bişey mi olmuş?
Murat; Aracanız bir trafik kazasında kamera tarafından görüntülendi. Üstelik birde ortada ceset var.
Ertan; Ne!? ne demek o nasıl ceset var şoförümüz Necmi adammı öldürmüş?
Nazlı; Necmi'yi nerde bulabiliriz bakın bu çok önemli. Birşey biliyorsanız hemen söylemniz gerekli.
Ertan; Komserim gitse gitse abisi Halit'in mekanına gider.
Murat; Nerdeymiş o mekan?
Ertan; Boztepe'de bir bar.
MurNaz; Ne?
Murat ve Nazlı bunu öğrendikten sonra bar'a giderler. Murat tam içeri gitmek için ilerlerken Nazlı elinden tutar.
Murat; Noluyo?
Nazlı; Görmüyomusun damsız almıyolar yani düştün elime içeri girmek için bana muhtaçsın.
Murat; iyi taman napalım ver elini.( Der ve elinden sıkıca tutar.)İyimisin sen?
Nazlı; Evet. gidelim.
İçeri sevgili şeklinde girerler. Necmi'yi bulurlar.
Murat; Nazlı sen burda kal ben Necminin peşinden lavaboya gidiyorum.
Nazlı; Tamam. Dikkatli ol.
Lavaboya girdiklerinde Murat aniden necmiyi yakalar. Tutuklar. Merkeze geçerler. İfadesini alırlar, nezaretaneye koyarlar. Nazlı aşagıda grajda Necminin kaza yaptığı aracı incelemye gider. Birşey dikkatini çeker. Murat ve Şenolu çağırır.
Murat; Noluyo sayın özen niye çağırdın bizi buraya?
Nazlı; Murat bi koltuğa bakarmısın Necminin kolları ve bacakları uzun buraya nasıl sığıcak. Yani burdan direksona oturursa hemde uzun boylu burda sıkışır.
Murat; Haklısın Şenol olay yerinde nasıl bulduysak öyle getirdin demi?
Şenol; Evet abi.
Nazlı; Murat bu işin içinde bir iş var.
Murat; Haklısın. Şenol bi şu adamı getir bakalım nasıl vurmuş çocuğa anı canlandırmaya falan çalışcaz de.
Şenol; Tamam abi.
Necmiyi getirirler. Anı canlandırmaya çalışırlar ama Nazlının dediği gibi Necmi şoför koltuğuna sığamaz.
Nazlı; Necmi bizi uğraştırma o gece bu koltukta kim oturuyodu?
Necmi; Ben öldürmedim komserim valla ben yapmadım kazayı. Ertan beyin eşi Suzan hanım yaptı.(Der ağlayarak)
Murat; Helal olsun sayın özen şimdi de şu çocuğun gerçek katilini yakalıyalım. Hadi şenol çıkıyoruz.
3'ü birden çıkıp Ertan beyin evine giderler. Suzan'ı yakalarlar ve bu dosyayıda Nazlı'nın dikkatiyle kapatırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL ÇİRKİN
Adventureistanbulda suçlu peşine düşmüş Murat ve Nazlı komiserler yaşadıkları maceralar ve aksiyon dolu anlarıyla beğenileceğinden eminim...