,,Emily to nezvládneš vyšplhat ani kousek po tom laně?" ptá se mě učitelka tělocviku. Je to prakticky nemožné stejně jako to, že si necháte udělat jiný účes. Říkám si v duchu. Potom jsem byla celý tělocvik naštvaná i přesto, že se mě má nejlepší kamarádka snažila rozveselit. Ke konci si prý zahrajeme hru a kdo vyhraje může jít do sprchy. TOHLE, ŽE JE SPRAVEDLIVÉ!!!! Křičím na tu učitelku v duchu. Samozřejmě jsem byla mezi posledníma.
Tak je to vždy. Ve škole mi Claire(moje nej kamoška)popřeje vše nej k šestnáctým narozeninám a jdeme spolu na oběd. Při obědě jsme se bavili o jejím příteli Jamesovi o tom proč asi teď nechodí už dva měsíce do školy a neodpovídá Claire na e-maily.,, Tak koho budeme pomlouvat dneska dámy?" Objevila se střapatá hlava mého kamaráda Gereda. Tenhle vyčouhlý kluk, který je už od školky mým kamarádem si k nám přisedl a zakousl se do svého jablka.,,Tak hele my nikoho nepomlouváme" ohradila jsem se. ,,Jen s bavíme o Clareinym milostným životě a našem úkolu do slohu. Ani nevim o čem budu psát." ,,Dobrá kombinace, milostný život versus peklo ve škole a teď co je horší" podotkla Claire, která do teď mlčela.,, Hele už můsím jít, víte jak dokáže být Zajhaimlová nevrlá" řeknu Claire a Geredovi a klusám do třídy.
V mé lavici seděl kluk s rozcuchanými, černými vlasy a smaragdovýma očima. Sedla jsem si vedle nej a ani jeden nemluvil. Moje podvědomí na něj křičí co tu sakra dělá! Jak vejde učitelka, pokyne mému sousedovi aby si šel stoupnout k tabuli.,, Žáci " zapjeje na nás svým skřípavým hlasem.,, Máme tu nového žáka, který získal stipendium. Vím, že je to neobvyklédva týdny před prázdninami, ale jeho rodině se sem přestěhovala ." Učitelka se odmlčela a pokračovala.,, Je to Alexandr a nejspíš sem bude chodit do konce studia." Alexandr se trochu zamračil potom nahodil lhostejný pohled a šel si sednout znovu vedle mě. Cítím se jako v nějaké třpitivé mlze. Působí to na mě nějakým uklidňujícím účinkem. Když skončí hodina vyrážím ze třídy, že ani nevím jak.
ČTEŠ
Temná minulost
FantasyEmily to nezvládneš vyšplhat ani kousek po tom laně?" ptá se mě učitelka tělocviku. Je to prakticky nemožné stejně jako to, že si necháte udělat jiný účes. Říkám si v duchu. Potom jsem byla celý tělocvik naštvaná i přesto, že se mě má nejlepší kama...