Umřu?

22 3 0
                                    

Emily
Nikdy jsem nebyla smrti tak blízko jako teď, když jsem viděla člověka ve dveřích. Byl to Jezdec. Jeden z poskoků smrti. Projížděl bojišti a sbíral mrtvé pekelný armády. Jo co jsem tady tak jsem hodně studovala. Jezdec přešel blíže a přitom si mě pozorně prohlížel. " Jsem poctěný, že konečně poznávám mocného potomka Raintownových. Tví rodiče byli oba mocní,ale to se s tebou nedá srovnávat." už už jsem se napěchovali abych mu odpověděla,ale pokračoval dal." Jsem Jezdec a jsem tu abys se připojila ke mně a mé armádě. Tvoji rodiče si to u mě vyžádali. Prošla bys výcvikem a stala by se z tebe první bílá čarodějnice v mojí armádě. Nebudu ti lhát dost by mi to pomohlo a navíc bys mohla byt nablízku svým přátelům co tě tak neúnavně hledali až shořeli a teď jsou v me armádě."

Tak to jsem nečekala. Nejraději bych si někam zalézá a už nevylezla. Ale tak chtěli to rodiče viděla bych své přátele, ale počkat musi v tom byt háček já přece nejsem mrtvá.
Podívala jsem se na Jezdce se zjevnou otázkou v očích a on pochopil.

" Sice nejsi mrtvá, ale diky své moci bych se te mohl dotknout a přenést te na druhou stranu a přežila bys. Ale je v tom háček až budeš u nas budeš se muset k někomu připojit a stát se nesmrtelnou. Protože když te teď přinesu tak zůstaneš člověk a budeš sice stárnout pomaleji, ale o to bolestněji budeš snášet podmínky."

"A co myslíš tim, že bych se musela k někomu připojit?"

"Najít si životního druha, který bude ochotný stát po tvém boku v armádě, aby tě chránil."

Premýšlela jsem když v tom se ze zdola ozval křik. Jezdec se na mě ne teplické podíval a povytáhl obočí."Tak??"

" Nooo Dobře půjdu s tebou. Dávám ti svolení mě přenést na druhou stranu."
A v te chvíli mě Jezdec obejmul a ja jsem omdlela.


Hahaha konec příběhu. Přiznávám, že tohle není konec jaký jsem chtěla, ale tak co. Druha kniha určitě bude jen nevim kdy. Mám rozepsanou knížku Svržení andělé a na tu bych se chtěla soustředit a proto nevim kdy bude druhy díl, ale nebojte bude. Příběh byl krátký a to proto, že nerada něco natáhuju a tady se mi ten konec líbil. Děkuju všem co to dočetli až sem, jelikož jak to zpětně čtu tak s tím nejsem vůbec spokojená. Děkuju své kamarádce Janě, která o tom ani neví, ale hodně me inspirovala

Temná  minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat