Poznaní

59 8 0
                                    

Později doma sedím, už ve svých teplákách a čtu si knížku. Po chvíli ji odhodím, stejně se nemůžu soustředit na děj. Pořad mi vrtá hlavou o čem se mnou chce Alex mluvit. Možná měl taky ten sen nebo mě viděl už dřív? Radši jsem si pustila film abych přišla na jiné myšlenky. Stále jsem se však k Alexovi v myšlenkách vracela.

Když jsem se probudila udělalo se mi špatně, tak jsem si šla otevřít okno a pod nim stálo něco obřího, chlupatého. Jakmile mě to uslyšelo hned uteklo. Už jsem se ani nedivila tomu co vidím, mohl to být jen další sen. Stále jsem se však nevzbudila tak jsem se šla převléct a seběhla dolu na snídani. Z kuchyně voněla vajíčka.,, Dobré ráno, mami" řekla jsem mamce, která se pravě točila u sporáku.,,Dobré Em" zašveholila mamka a celá přitom zářila,, Jak jsi se vyspala?" ,,Mami!! Ty sis někoho našla" obvinila jsem ji a když ji tak zasvítílo v očích věděla jsem, ze mám pravdu.,, Kdo to je a jak dlouho spolu už jste" udeřila jsem na ni otázkami. Jen se usmála a odpověděla,, Je to doktor je ze slušné rodiny, moc hodný a jsme spoulu sotva měsíc. Nechtěla jsem te tím zatím strašit tak jsem mlčela." Odfoukla jsem si,, ty víš, že mi tvoje vztahy nevadí." Usmála jsme se na sebe a snídaly. Po snídani jsem sklidila ze stolu a šla si balit na tábor.

Po obědě mi mamka oznámila, že zítra půjdeme s její novou známosti na oběd. Při kývla jsem a šla se chystat na schůzku s Alexem. Oblékla jsem se tak jak normálně. Modré potrhané džíny, bílé triko a černou mikinu. Oznámila mamce, že odchází a vrátí se nejspíš v pět.,, Užij si to broučku" popřála ji mamka, ale Em jí neslyšela, protože už byla na ulici. Venku byla mlha a trochu mrholilo. Nasadila si kapucí a vydala se směrem ke kavárně kde se měla s Alexem sejít.

Když tam došla, viděla už dobře známou černou hlavu a záblesk smaragdových oči. Alex sedel vevnitř a když vešla usmál se na ni tím typickým úsměvem.,, Ahoj Alexi" ,, Čauky Emily, díky že jsi přišla" ,, Říkej mi Em, to stačí" odvětila. Usmál se na ni a v očích mu pobaveně zajiskřilo.,, O čem se mnou chceš mluvit?" Zeptala se Emily aby zbytečně neztrácela čas. ,, Nechceš si prvně něco objednat?" Přikývla. Když k jejich stolu přišla servírka objednala si mátový čaj, Alex se jen zašklebil a objednal si latté.,, Tak o čem chceš mluvit?" Alex se napil a zadíval se na ni.,, Máš spoustu tajemství Emily a o těch si musíme promluvit. Buď se mnou nebo ti musím říct, že tě budu muset odvést s sebou."

Temná  minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat