Už dnes?

34 6 0
                                    




Emily
V táboře byl klid. Claire se válela v trávě na dece a Gered vedle ní seděl a povídali si. Sotva jsme vylezli z lesa otočil se na mě začal se usmívat. Dloubl do Claire která podívala mým směrem a ve chvilce byla na nohou a už jsme se objímali."Měli jsme o tebe hrozný strach, tohle mi už nikdy nedělej."šeptala tak aby jí nikdo kromě Em neslyšel.
"Fajn ale vy příště nemusíte tak vyšilovat." Potom jsem se přesunula k Geredovi který me ve svém oběti malém umačkal.
Potom jsem je začala představovat. Všichni se na sebe usmívali jen Chris měl kamennou tvář jako vždy." A teď byste se měli vrátit domu Claire." "Promiň, ale já tě tu s kouzelníkama nenechám." Zamračil se Gered" Nápodobně pse." Štěkl na nej Jus." Počkáááááát cožeeeee?!!!?" vyjeveně jsem na ně koukala." Copak on ti to neřekl. Ten tvůj kamarád je vlkodlak." ušklíbl se Jus. Vyvalili jsem na Gereda oči."Promiň." zašeptal neslyšně. Otočila jsem se na ostatní." Je tu něco co bych ještě měla vědět?" zeptala jsem se podrážděně a až teď si všimla jak na nás Claire civi.

Alex
Em si odvedla Claire stranou a tam ji vše vysvětlila. Claire byla dost zmatená tak ji Gered odvezl domů. Em se k nám po chvíli vrátila." Gered se vrátí a prý vám nedoporučuje se vypařit, stejně by vás našel. Ja si jdu odpočinout a až se vrátí Gered musím s vámi něco probrat." podívala se na nás. Všichni jsme souhlasně kývli a odebrali se do svých stanů. Asi po třech hodinách byl Gered zpátky což bylo dost rychlé. Em nás všechny oběhla a dala si s námi sraz o půlnoci v lese.

Emily
Když jsme s Geredem došli do lesa otočila jsem se k němu." Gerede můžu se te zeptat co přede mnou ještě tajíš?" hodil po me vystrašený pohled"N-N-No myslím že už nic na srdci nemám." bylo to dost nepřesvědčivý, ale já jsem to nechala plavat. Za chvíli se k nám přidali kluci a tak jsem začala." Myslim, že bychom si měli vážně promluvit. Do teď to možná byla sranda, ale ode dneška to začíná být vážný. Za prvné si všichni musíte ujasnit, že do toho chcete jít. Nebude to určitě sranda vzhledem že jsem nechtěná příbuzná se Stormou." po všech jsem se podívala a pokračovala"budou z toho problémy s velkým P. Proto chci abyste si každy rozmyšlenou a zítra mi jednotlivě přišli říct jak jste se rozhodli." viděla jsem, že chtěli něco namítat tak jsem dodala." Někomu z vás by se mohlo stát nebo by jste mohli přijít o život tak si to uvědomte." kývla jsem na Gereda a vyšli jsme hlouběji do lesa.

Temná  minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat