Tábor

47 5 0
                                    

Stál tam Alex. Vlasy měl rozcuchané černé džíny měl pod kolenem roztrhlé a jeho zelené oči se třpytili hněvem. Došla jsem k němu nějakým poloběhem." Co tu děláš?" Zeptala jsem se ho." Na to samé se můžu zeptat tebe." Povytáhl na mě obočí." Já ti sice nemusím nic vysvětlovat, ale jsem tu s mamkou a jejím přítelem na oběd." Jen se podivně zamračila odpověděl." Tak to váš oběd právě skončil a ty půjdeš se mnou musím tě dostat do bezpečí." Vytrhla jsem se mu," A co mamka to ji tady mám nechat a co byli ti chlápci vůbec zač."

Po chvíli jsme došli k mojí "matce" Emberly. Ta se na mě jen podívala a pak se obrátila k Alexovi a jen se zeptala"už ji našli?" on jen smutně přikývl. Byla jsem pěkně naštvaná."Řekne mi kruci někdo co se tady děje?!"zakřičela jsem na ně. Oba se na mě otočili a Emberly se zamyslela. Po chvíli promluvila." Em máš obrovský dar jsi jedna z posledních čarodějů   všech čtyř živlů. Když ti bylo pět tak mě tvoje matka požádala, abych te hlídala přes noc. Rada jsem to pro ni udělala byla to moje nejlepší kamarádka a tebe jsem měla ráda  jako dceru. Odešla i s tvým otcem, ale vrátila se sama. Říkala, že tě musíme skrýt, aby si pro tebe nepřišli to co ti zabili otce, protože jsi měla ještě větší sílu než on a byla  pro ně hrozbou. Po třech dnech ukrývání nás našli, Kim tvoje matka bojovala jenže pak ji zasáhly a ona mě poslala i s tebou pryč abych te ukryla a postarala se o tebe. Nerada jsem ji opustila ale kvůli tobě jsme utekli no a potom jsem te úspěšně schovávala az do teď." 

Koukali jsem na Emberly jako kdybych ji viděla poprvé. V hlavě jsem měla zmatek a ani nevnimala co Alex říkal." Emberly musíme jí dostat do sídla rady." " To se nestane tam není v bezpečí je pro něhrozba mohla by byt novou Stormou to by  její matka nedovolila. A ja to taky nedovolím." dokončila proslov a podívala se na Alexe, který vypadal dost zahloubaně." A co je ta Storma?" zeptala jsem se směrem k Emberly." Storma je vládce, který řídí říši kouzel je to nejsilnější čaroděj, který dohlíží na to abychom nebyli odhaleni lidem a taky řeší všechny soudy takže si ho nesmíme znepřátelil." Když domluvila podívala se na mě." Ale musíme ji přece někde schovat." namítl Alex." A co ten tábor nikdo nebude předpokládat že tam Em bude." Koukla na nás zvědavě Emberly. Ja jsem si myslela že je to dobrý nápad. Jenže Alex mě předběhl." V tom případě tam jedu s ní a konec debaty."řekl když viděl jak se tvářím.

Temná  minulostKde žijí příběhy. Začni objevovat