Biz bakışmaya devam ederken Yağmur dirseği ile beni dürtü ona baktığımda gözü ile kapıyı işaret ediyordu.İsaret ettiği yere baktığımda kapıdan içeriye Baran'ın girdiğini gördüm.
Baran yanımıza doğru yürürken Emir ile göz göze geldiler ve Baran bir an duraksadı.Ismini nereden mi biliyorum? Dün Emir ile tekrar bir çarpışma maceramız olmuştu.O sırada çarpışmıştık. Emir ile ters ters bakışmaya başladılar.Baran Emir'e böyle bakarken birden içimde Emir'e bakma isteği uyandı. Kafamı Emir'e doğru çevirdiğimde onun da gözleri öfkeden ateş saçıyordu.Baran yürüme yönünü değiştirdi ve Emir'e doğru yürümeye başladı.Bizim masanın dikkati Baran'a yöneldi.Herkes etrafa anlamsız bakışlar atarak Baran'ın nereye gittiğini anlamaya çalışıyordu.Baran'Emir'in masasına yetiştiğinde durdu.Bir kaç saniye daha öfkeyle birbirlerine baktılar.En sonunda Baran "Ne işin var lan senin burada?" Dedi. Ben şahsen bir an hiç konuşmayacaklar, öyle bakıșacaklar sandım.Ben böyle saçma düşüncelere dalmışken Mahmure birden araya girdi.
"Ayol kız ne bakıyorsun bir noktaya pazara alış verişe gidip en önemli şeyi unutan yetmişinden gün almış teyzeler gibi.Olay ile ilgilensene ayol.Az sonra kıyametler kopacak."
dedi ve bende onu onu onaylamak için başımı yukarı aşağı salladım.Baran ve Emir'e baktığımda olayı hatırladım ve dikkatlice onları izlemeye başladım.Emir hızlı bir hamle ile oturduğu sandalyeyi geriye doğru itti ve masadan elleri ile destek alıp ayağa kalktı.Baran ile aralarında çok az bir mesafe kalmıştı.Genelde kavga başlamadan önce böyle olur.Bu büyük bir kavgaya işaret.Emir'in siniri artık gözlerinden daha iyi anlaşılıyordu.Emir birseye söylemek icin hamle yaptı."Sanane lan sana mı sorcam nerede olacağımı?"
Dedi.Sonda Furkan ike Akın onların yanına gitti.Akın"Sakin olun genclere,kavga yok." Furkan"Aynen abi bi sakin olun ya kızların önünde kavga etmeyin."
Baran"Furkan,Akın siz karışmayın abi bu bizim aramızda."
Sonra Doğa ve Yagmur,Akın ve Furkan 'ın yanına gitti.Onları kolundan tutup getirdiler.Doğa"Durun beyler kavga etmiyorlar zaten kavga ederlerse ayırırsınız."dedi Akın ve Furkan Doga yı onayladı.Sonra hepimiz dikkatimizi kavga etmek üzere olan ikiliye verdik.Baran "Evet lan bana soracaksın nereye gideceğini" dedi.Emir "Ben pek öyle yapacağımı zannetmiyorum.Ama illaki öğrenmek istiyorsan sevgilimi görmeye geldim."dedi.Ben şok,ben iptal,ben vefat tamam tamam ergenleșmeyeceğim.Herkes şaşkın gözlerle Emir'e bakıyordu.O sırada Baran'ın yüzünde alaylı bir gülümseme yerleşti ve
" Vayyy kimmiş bakalım senin sevgilin?" Dediği sırada. Emir bizim olduğumuz yöne doğru yürüyordu.O an kalbim duracak gibi hissetim.Sevgilisi mi vardı.Hayır yani olmamalı.Neden var ki.Yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.Başımı öne eğip yere baktığımda baktığım yönde bir çift ayak belirdi.Bunlar Emir'in ayakkabıları.Az önce onu süzmüştüm de oradan biliyorum.Ben kendime hesap verirken Emir eli ile çenemden tutup başımı onun yüz hizasına kaldırdı.
"Sevgilim arkadaşlarına birlikte söyleme kararı almıştık ama Baran bu kadar merak edince söylemek zorunda kaldım"dedi.Ben konuşamıyordum bile.Çok şaşırmıştım,ne diyeceğimi bilemiyordum.Bir kaç saniye çocuğun suratına bön bön baktıktan sonra en sonunda çocuk durumu anladı ve dudaklarıma yapıştı.Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum. Gözlerim istemsizce kapanırken nefesini tenimde hissediyordum.Sigara ve çikolata kokan kokusunu artık daha iyi alıyordum.Șu anda beni öpen çocuktan gelen koku sanki dünyanın en güzel parfümü idi.Sanki beni öpmeyi bırakınca nefesim kesilecek gibiydi.Onun nefesi dudaklarımı uyuşturmuştu artık.Şu an ona aşık olduğumu anladım.Uyuşturucu etkisi gibi birşeydi bu.Baran'ın önünde biri beni öpüyor ve ben hiç tedirgin degilim.Karşımda duran çocuğun dudaklarını dudaklarımdan yavaşça ayırdığını fark edince gözlerimi araladım.Karşımda ki kahve gözler de kapalıydı.O da gözlerini yavaşça açtı ve hemen bana sarıldı.Kulaklarıma doğru egilip " özür dilerim" dedi.Ben ismimi söylemek için bile konuşamadım.Kollarını benden beni incitmek istemiyormuş gibi yavaşça ayırdı.Baran da dahil herkes şaşkın gözlerle bize bakıyordu.Sanırım bir açıklama bekliyorlardı.Benim konuşmayacağımı anlayınca Doğa" Eflin bize hiç böyle birşey den bahsetmemiștin.Ee anlatmayacak mısın?"dedi.Ben ne diyeceğimi bilmiyordum.Emir elimi tuttu ve bana bakarak "Ben anlatayım mı sevgilim"dedi.Ben Emir'i onaylamak için konuşacakken Baran Emir'in elini benim elimden ayırdı ve Emir'e yumruğu geçirdi.Emir yere düşecekken ben ve diger kızlar çığlıklarını gizleyemedi.Ben Emir'in yere düşmesini engellemek için öne doğru atladım ve onu kolundan tutup kendime doğru çektim.Yüzlerimiz az önceki kadar birbirine yakındı.Emir doğruluktan sonra yüzümü iki elinin arasına aldı ve "Teşekkür ederim."dedi.Arkasını döndü Baran'ın iki yakasından tutup suratının ortasına kafayı gömdü.Kafe deki diğer müşteriler den bir grup genç "Ooooo" dediler.Baran tam Emir'e vuracakken Akın onu durdurmak için hamle yaptığında ben Akın 'ı durdurmak için kolundan çektim.Emir'in yanına gittim.
Baran Emir'e vurmak için kolunu kaldırdığında ben Baran'ın kolunu tutup indirdim "Yeter Baran! Emir'e böyle vurmaya hakkın yok.Sizin aranızda ne sorun var?" Dedim Baran "Ne oluyor ya adam geliyor seni herkesin önünde öpüyor,sonra sen gelip niye vurduğumu soruyorsun." Dedi.Ben "Sanane Baran ya.Bu neden bu kadar umurunda?Rahat bırak bizi"dedim.Emir'in elini tuttum ve Emir'i çekiştirerek mekandan çıktım.Dışarı çıkınca " Taksi çağırsana arabada konuşuruz" dedim "Gerek yok benim arabam ileride"dedi.Başım ile onayladıktan sonra yürümeye başladık.Yürürken ellerimiz halen ayrılmamıştı.Normal bir şekilde yürüyorduk.Arabaya yetiştik.Ön kapıyı benim binmem için açtı.Arabaya binmeden önce onun gözlerine şaşkın bir ifade ile baktığımda mahçup bir gülümseme ile karşılık verdi.Sonra arabaya bindim.Kendiside arabaya binerken gözlerimi ondan ayıramıyordum.Arabaya bindiğinde rahat tavırlarla arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladık.
"Konuya giriş yapacam da ondan önce birşey merak ediyorum. Henüz 17 yaşındasın, ehliyetin yok ve trafiğe çıkarken hiç korkmuyorsun.Yürek mi yedin nedir anlamadım ki?"
Onun 17 yaşında oldugunu nereden mi biliyorum?Geçen gün onu okulda gördüm 11.sınıflardan birine giriyordu oradan yani. Emir yüzüne bir gülümseme yerleştirdi." Birincisi korkmuyorum ama yürek falan da yemedim.Şimdi konumuza gelelim özür dilerim." ben tam konuşacakken Emir lafımı kesip "Bak gerçekten biz Baran ile kavgalıyız benim orada olduğumu görünce de onu takip ettiğimi düşünecekti o yüzden böyle birşey yaptım.Ha bide Baran sana aşık"derken arabayı durdurdu ve bakış yönünü bana doğru çevirdi."Ben Baran'ın seni sevdiğini öğrenince ikinizi kıskandığım için yani ya şey " Emir son cümlesinde kekelemeye başlamıştı.Ben işaret parmağımı dudaklarına koyarak onun susturdum.Dudaklarının üzerindeki elimi tutarak dudaklarından indirdi ve elimi tuttu."Eflin bak ben aslinda sana aşık oldum.Seni seviyorum " dedi ve ikinci kez beni öptü.
***
Ertesi gün okula girmek için servisten indiğimde Emir kapının önündeydi.Yanina gittiğimde elimi tuttu yanağıma bir öpücük kondurdu ve "Günaydın sevgilim" dedi bende " Günaydın" dedikten sonra el ele okula girdik.Okulumuz dört katlı ben ikinci katta ayrılacağımızı zannediyordum.Ama Emir kaydını bizim sınıfa aldırmış.Sınıfa girdik.Bütün gözler üstünümüzdeydi.Emir benim yanıma oturdu.Sınıf kapısından gürültü ile giren kişilere pür dikkat baktım.Kapıdan içeri Akın,Furkan,Ege ve son olarak da Baran girdi.Baran duraksadı ve gözlerini ayırmadan bize bakmaya başladı.Baran'ın bize baktığını görünce kolunu omzuma attı,beni kendine çekti ve başımı omzuna yasladı.Baran yumruklarını sıktı.
Ona bakmaktan vazgeçip pencereden dışarıyı izlemeye başladım.
"Baksana gökyüzünün maviliğine ne kadar sonsuz" Emir "Bir de baksana siyaha ne kadar yalnız" Emir elimi alıp kalbinin üstüne götürdü ve
" Burası da sen yokken Siyah kadar yalnız." Bende elimi daha çok bastırıp "Ama artık ben burdayım,benimle mavi kadar sonsuz günlere merhaba de.Bizim hikayemiz siyah kadar yalnız,mavi kadar sonsuz olsun..."İkinci bölüm ile karşınızdayız.Arkadaşlar medyada Emir var.Çok öptük üçüncü bölümde görüşmek üzere byü. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ FIRTINA
Teen FictionAşık olmak nedir bilir misiniz? Hele ki sevdiğiniz kisi kötü davranıyorsa ... Benim hikayem buruk Bir Hikaye. - "Bana neden Kotü davranıyorsun?" Dedim boğuk çıkan sesimle. Pis alaylı Bir Gülümseme ile: "Keyfimin Kahyası mısın?" Arkamdaki duvara mümk...