3."Kavga"

100 13 6
                                    

Üç gün Sonra

Gözlerimi ağır ağır açmaya Çalışırken sabah oldugunu yeni idrak edebilmiştim.Bir Süre ETRAFI izledikten sonra Bağdaş KURUP Yatakta oturdum.Emir ile Bir kaç gün önceki karşılaşmamızı hatırladığım anda yüzümde istemsiz Bir tebessüm olustu.

geriye dönüş

Kütüphaneye Gitmek beni rahatlatıyordu.O sessizlik ettik huzur bana daha çok düşünme Fırsatı veriyordu.Vazgeçilmezlerim kütüphanedeki sessizlik ziyaretinde sahilde Yürürken denizin hırçın dalgalarını kayalıklara vurduğunda OLUŞAN ses.Bu ikisini çok seviyorum.Kütüphaneye gitmeden Önce biraz sahilde oturup denizi gökyüzünü izlemeye karar verdim.Bu iyi Bir fikir.Evden çıkmadan Önce böyle Bir karar verdiğim Için Üzerime spor kıyafetlerimi giydim.Kulaklığımı A.Ş. telefonumu aldıktan Sonra sahilin Yolunu tuttum.Müzik dinlerken yürümek rahatlatıcı.Sahile yetiştiğimde hafif tempo ile koşmaya başladım.İlerledikçe hızımı arttırıyordum.Bugün hava çok güzeldi.Bir saniyeliğine gözlerimi kapatıp derin Bir Nefes aldım.Gözlerimi açtığımda önümdeki taşı göremeyip tam düşecekken kollarımı on iki elin tuttuğunu hissettim.Beni kendine doğru çekerken kulaklığım telefonum yere düştü.O anki korkuyla kapattığım gözlerimi hafifçe araladım karşımda yine o gözleri gördüm.Onunla ömür boyu böyle kalabilirdim.Yavaşça doğrulup Ellerini kollarımdan çektim.

"Sağol" dedim.Karizmatik Bir Gülümseme ile "Bu on iki oluyor, bir daha tutmam seni" dedi.Ben de mahçup Bir Ses tonu ile "Evet ya on iki oldu.Pardon." dedim.Haklıydı.Bu beni ikinci kurtarışıydı.Yani ikinci kahramanlığıydı.On saniye Kadar bakıştıktan Sonra uzattı "O zaman baştan başlayalım.Ben Emir" dedi.Elini tuttum ziyaretinde elini "Ben de Eflin.Memnun oldum."

"Bende"

Bir Süre duraksadıktan sonra "Oturalım Mı?" dedi.Yere düşen kullaklığımı telefonumu unutmuştum safra ettik. Onlari yerden alip cebime koyduktan sonra "Tamam" dedim. Ileride ki banka doğru yürüdük. Bir Süre hiç konuşmadan oturduktan Sonra Emir "Ayni okuldayız sanırım?"

"Evet" dedim.

"Ben kaydımı Sizin sınıfa aldırdım." dedi. Ben bu duruma çok şaşırmıştım. Acaba Bizim sınıfta sevgilisi falan mı Vardı? Bunu Öğrenmek Için sormaya karar verdim.

"Ne için?"

Biraz duraksadıktan sonra "Ya da kim Için?" dedim. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. "Senin İçin." dedi. Ben şaşkın bir ifade ile ONUN yüzüne bakarken "Yani, yanlış anlama ben sadece sadece arkadaş olmak istiyorum." dedi. Ben "Peki." dedim. Emir Yüzünü benim zıt yönüme çevirip ETRAFI seyrediyormuş gibi yapıp "Şimdilik yani." dedi. Ben anlamamazlıktan gelip "Efendim Bir Şey mi dedin?" dedim.

"Yok yaa havalar çok güzel, onu diyorum önemli Diğer Bir Şey Değil yani." dedi. Tamam dedikten Sonra beni daha iyi tanımak için bazi sorular sordu. sevdiğin göster renk tr, Film Benzeri ettik. beş yirmi dakika sonra yanımıza bir kız geldi. "Emir naber yaa görüşmeyeli hiç aramadın?" konulu diyip yanaklarını öptü. Kızın bu halleri beni nedensizce sinirlendirdi. Ordan Mahmure araya girdi.

"Ayoll bu kız tam senin okulundakiler gibi. Ayy yahu bitmediniz bi."

Bende ilk defa ona katılarak "Evet yaa haklısın" diye içimden söyledim

"Aferim kız adam oluyorsun" diyip içimde Bir Yerlere kaçtı.

O Sırada kız Emir'in koluna girdi onu sürükleyerek yanımdan götürdü ettik. Emir arkasını donup bana El'in sallayıp "Sonra görüşürüz." dedi.

İÇİMDEKİ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin