HOOFDSTUK 39 Geheimen komen sowieso Hoe dan ook uit .

2K 122 8
                                    

HOOFDSTUK 39

Geheimen komen sowieso Hoe dan ook uit .

Ik voel een arm om mij en iets zacht op mijn rechterwang . Ik doe mijn ogen open en  ik zie rayen die maar verder gaat . .

“wat doe je ? Zeg ik  lachend . .

“ik heb je gemist zegt hij . .

“ik ga een douch nemen zegt hij

Terwijl rayen zat te douchen poetste ik mijn  tanden en waste mijn gezicht mijn oren ens. Ik doe mijn bruine khimar aan en ga de badkamer uit ik klop op rayen de deur en roep “Niet te lang ! En ga de kamer uit maar zie opeens Nada het leek alsof ze zat af
Teluisteren.

“goedemorgen zegt ze  snel . .

“Hey  zeg ik en probeer haar te knuffelen maar ze trok zich snel weg en deed alsof ze het niet wist en ging naar beneden .
Ik ga naar beneden en vindt lara al aan de tafel terwijl nada de water kookte .

“Najda zegt lara en knuffelt me . , wat doe je ik wou je ontbijt naar boven brengen zegt ze . .

“heel lief van je maar ik ben die bed zat en moet jij niet op school zijn ? zeg ik .

“nee ik heb geen school vandaag zegt ze .

“Na een aantal minuten komt rayen hij kust me op mijn hoofd en gaat zitten rayen nada en lara keken maar naar elkaar .

“OKE GENOEG IEMAND VAN JULLIE GAAT ME VERTELLEN WAT ER AAN DE HAND IS roep ik

“Er is niks zegt rayen .

“ jullie doen al een maand geheimzinnig en waarom stond jij afteluisteren? Zeg ik .

“ ik liep gewoon rond het huis denk je nou echt dat het enigste dat ik wil zien je kale hoofd is en die hoofd daar alsof ik niks beters te doen heb zegt ze . .

NADA!schreeuwde rayen 
Ik bleef stil , ik vond het niet erg dat ze dat zei maar wat ik me afvroeg is waarom ze dat zei .

“Nada wat is er je kan me alles vertellen dat weet je toch ? Zeg ik .

“neem jij gewoon maar wat rust zegt ze en kijkt gelijk naar rayen . Ik blijf stil en zucht schuif mijn bord aan de kant en kijk naar rayen  .. die dichter bij mij kwam zitten en me  naar  zich toe knuffelen .

“ Zie je Bitch zegt lara .

“ hou je bek en eet je ontbijt verder zegt rayen tegen haar .   

Ze draaide even met haar ogen en deed wat hij zei . .

Rayen ging na 20 min werken . Ik lag op de bank terwijl lara het afwas deed . Nada komt binnen pakt de afstandsbediening van mijn hand en gaat op een bankje zitten en zet een andere zender aan .
“ Wat is je probleem met mij ?  Vraag ik aan der .

Ze kijkt me met een smerige blik aan negeert me en kijkt verder tv .

“Nada ik vroeg je wat zeg ik .

Ze negeerde me en zette de tv steeds wat harder als ik haar naam zei . .

“ZET HET UIT ! schreeuw ik .  En ze zette het maar harder en harder tot op het harst 210 .

“NADA DOE NORMAAL schreeuwt lara .

Ik sta op van de woede en gooi de tv hard op de grond .

“BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN ?!! schreeuwt nada boos recht .

“WAT IS ER MET JE DE LAATSTE KEER DAT IK JE ZO BOOS ZAG WAS TOEN JE JALOERS WAS OMDAT YOUSEF MET DE ENE MEISJE INEZ WAT HAD schreeuw ik .

Ze zucht hoerig en kijkt naar lara alsof der wou dood maken .

Najda & Rayen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu