HOOFDSTUK 51.ONTVOERD DEEL 2 .

3.7K 218 154
                                    

HOOFDSTUK 51.

ONTVOERD DEEL 2 .

Najda ~

Ik open mijn ogen en zie nog een beetje wazig ik hoor voedstappen en zie Nada binnen lopen ze had bloed op der hoofd omdat ik der met steen sloeg maar mijn ogen en benen doen ook pijn .

"HELP!!! HELPP!!!!! schreeuw ik .

"Owh alsjeblieft hou op kutkind niemand gaat je horen ,

"Waarom doe je dit je was me beste vriendin zeg ik .

"Owh wel wel wel mevrouwtje heeft der herinneringen terug gekregen ,ik doe dit zodat je weet wat pijn is .... rayen is van mij zegt ze .
"Hij vindt je niet leuk zeg ik
"JAWEL JIJ MOET ALLEEN UIT ONZE LEVEN !!!!! schreeuwt ze .
" je bent gek zeg ik
"Gek op hem ja zegt ze en begint eng te lachen .
"Wrm dit allemaal je had kunnen zeggen dat je verliefd op hem was en + rayen ..... zei ik
"SPREEK ZIJN NAAM NIET UIT schreeuwt ze onderbrekend .
"Ik ken je al toen je verhuisde we waren 4 en sinds die dag waren we beste vriendinnen je zag rayen in de supermarkt maar ik kende hem al voor ik stalkte hem en was al verliefd op hem sinds ik 4 was ik deed alsof ik hem niet kende enso en ik gaf te veel om jou verhuisde met je naar new york en zelfs naar deze stomme dorpje en toen zag ik rayen weer in Amsterdam .
Hij was knapper dan ooit en ik was nog gekker op hem En ook al had je kinderen waar van hij niet wist dat het zijn kinderen waren wou hij nog steeds met jou zijn en ik kan het niet aan dat jij altijd het geluk bent en ik de meeloper nu is rayen van mij en we krijgen een kind zegt ze ..

"Alsjeblieft nada doe niet zo rayen zal nooit verliefd op je worden je had al die jaren sinds ik weg was en hij is nog steeds gek op mij zeg ik
HOU JE BEK !!!!! schreeuwt ze .
Khad jou eerder bij de andere moeten brengen zegt ze
"Andere ?zeg ik
"JA jasmine , Kerima , saffa en de andere die verliefd op rayen waren zegt ze.
"Verliefd waren ? zeg ik
Ze begint te lachen en doet de kast open
Hoofden, armen en benen vallen uit de kast ik schreeuw zo hard als ik kon en ik kreeg geen zuurstof meer van het huilen de hoofd van jasmine stond aan mijn voeten hoe harder ik schreeuwde en huilde hoe harder en gekker ze stond te lachen en hakt lachend nog met de bijl voor mijn ogen .

RAYEN ~

Het begint harder te regenen en we hadden najda nog steeds niet gevonden .
WAAR IS ZE !!!!
WAAR IS ZE !!!!! Schreeuw ik tegen yousef en duw hem naar achter .
"Ik weet het niet misschien ergens in de bossen zegt hij.
"DIT IS ALLEMAAAL JOU SCHULD ALS ER IETS MET NAJDA GEBEURT ZAL IK JEMET MIJN BLOTE HANDEN DOOD MAKEN HOOR JE ME schreeuw ik .
Indeplaats van te schreeuwen laten we zoeken zegt younes .
Opeens horen we geschreeuw
"Langs deze kant zegt younes .

NADA ~

En leuk he om je oude vriendinnen weer eens terug te zien zeg ik .
Bang bleef ze maar huilen ik hoopte al dat ze gwn dood ging zonder dat ik het hoef te doen .
"Maak je geen zorgen jij gaat met hun mee zeg ik en begin te lachen en ze huilde en schreeuwde nog harder .
"GENOEG IK BEN JE GESCHREEUW EN GEHUIL HELEMAAL ZAT schreeuw ik en geef haar 2 harde klappen ik scheur haar khimar en pak der aan der haar ik pakte een schaar en draai wat aan der haar .
"Jammer zonden van het haar die zo weg gaan zegt ik .
" a .a .a alsjblieft zegt ze huilend .
"Jij was in alles beter , en veel mooier je had zelf de mooiste haar van de school of nou ja je was het mooiste meisje , maar de andere zagen dat pas toen je wat had met rayen .
Zonden , rayen vond je haar het allermooist zeg ik "ALSJEBLIEFT NIET DOEN NIET DOEN !!!!! Schreeuwt ze huilend
Ik begin te lachen en knip haar haar .
Ik trek aan haar haar sleur haar mee door heel de kamer zet der weer recht
En nu is het tijd voor de grootste plan je instukken brengen met plezier zeg ik .

YOUSEF .

We zien een schuur en we zien nada , najda door het hele kamer sleuren .
Wanneer we zien dat ze de bijl pakt ga ik naar binnen .
Ik doe de deur open en nada zag er gestoord uit er lagen daar hoofden armen benen oren op de grond .
"Nada ? Zeg ik
"Owh mooi je bent er kan je zien hoe ik haar af maak zegt ze .
"ALSJEBLIEFT HELP ME huilt najda smeekend.
"Ze is echt lastig ik zorg dat ze haar bek houd zegt Nada pakt een schaar en haalt de tong van najda naar buiten.
"Nee ! Stop zeg ik snel voor ze wou knippen
"Wat ? wil jij het doen , nog leuker kan ik toe kijken zegt ze lachend
"Nee , Nada ik hou van je ik heb altijd al van je gehouden laten we van hier weg gaan we veranderen alles zelfs onze namen en beginnen een nieuw leven zeg ik .
"Ja dagg !!! En rayen ik hou van hem zegt ze
"Laat ze een gelukkig leven hebben , ze houden van elkaar en dat zal altijd zo blijven je doet van de gekste dingen om hem te hebben je hebt bijna meer dan 20 mensen dood gemaakt Nada rayen houd niet van je en hij zal ook nooit van je houden zeg ik
"NEE HOU JE BEK !!! RAYEN HOUD VAN ME !!! HOOR JE ME HIJ HOUD VAN ME !!!!! Schreeuwt ze huilend
"Het voelt niet goed he om van iemand te willen houden maar die gene houd niet van je zeg ik .
"Het is klaar Game Over zeg ik .
"NEE !!! HET IS PAS GAME OVER ALS IK HET ZEG EN RAYEN GAAT EN ZAL VAN ME HOUDEN MAAR EERST MOET ZIJ WEG zegt ze en pakt de bijl...
Ik hoor Najda schreeuwen "alsjeblieft doe het niet.
"NADA NEEE !!!!! SCHREEUW IK.
Maar ze deed wat ze wou....
opeens hoor ik 3x pistool geluiden achter elkaar.
Ik open mijn ogen en zie najda die niet meer kon van het huilen en die gewoon bijna stikte
Ik zie nada de rug met een gat en bloed ik draai me om en zie 5 agenten staan .
De ambulance hoorde je ook al vanaf buiten

"NADA NADA schreeuw ik op de grond en probeer de wakker te maken maar nada werd gelijk naar het ziekenhuis gebracht.

RAYEN ~

Ik ren naar binnen en zie doden hoofden en lichamen ik bevrijd najda ze was helemaal vies en mishandeld .
"Huilend buiten adem viel ze op mijn armen
En ze kon niet stil zijn .
Ik vrijf over haar rug en probeer haar rustig te maken "het is al goed ik ben bij je zeg ik .

NA 3 UURTJES :

Najda ~

Het was 4 uur in ochtend na dat we met de polietie's spraken enzo mochten we naar huis dat dit is gebeurt en dat ik dit gewoon echt mee maakte dat yasmine dood is .
En dat nada dit ooit kon doen.
"Laten we weg van deze plek gaan het doet ons alleen maar pijn zegt rayen.
Ik knik en pak zijn arm vast .
We lopen naar buiten en we zien Younes .
"Gaat alles goed met je zegt hij .
" ja dankjewel ik zou niet weten wat ik zou doen als jij er niet was en hun niet gewaarschuwd had zeg ik .
"Ik hou van je Najda en ik schaam me niet om het naast rayen te zeggen maar ik wil dat je gelukkig bent en als deze man hier jou gelukkig maakt dan heb ik geen recht om jou geluk af te pakken en je te dwingen om van mij te houden zegt hij .
"Dankjewel younes je bent de beste zeg ik.
Hij knikt en gaat weg .
"We zien yousef en lopen naar hem toe .
"Hey zegt hij .
"Luister broer het spijt me zegt hij huilend .
"Het spijt me , het spijt me Najda broer ik smeek je vergeef me huilt hij .
"Yousef je bent mijn broer zowieso vergeef ik het je want het is de verleden zegt rayen tegen hem .
Mijn tranen beginnen te vallen het was zo mooi om hun te zien knuffelen en hoe Yousef smeekte was niet normaal .
"N...n ...najda vergeef je het me ?
Vergeef me zegt hij .
"Ik hou van je yousef ik weet dat je dat alleen hebt gedaan om nada gelukkig te zien want jij bent gek op die meid . Je ben 1 van mijn broers yousef . En ik weet ik zou nada nu moeten haten maar ze blijft mijn zus voor mij . Jullie zijn een grote deel in mijn leven en dat blijft voor altijd zeg ik .
Hij knuffelt ond mij huilend .
"Jullie verdienen het om gelukkig te zijn zegt hij .
"Ik ga nu naar nada ze is al beter en ze heeft me nodig zegt hij
"Ga naar haar toe , maar ik wou dat ze zag hoe geweldig je bent zeg ik .
Hij glimlacht kort en gaat weg .
"Rayen legt een hoofddoek op mijn hoofd "zullen we naar huis zegt hij .
Ik knik
"Kom laten we naar huis gaan zeg ik .

___________________________
THE END

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN VAN HET VERHAAL .
IK HEB ER HEEL VEEL TIJD AAN BESTEED MET ALLE LIEFDE VOOR JULLIE . 
IK HOOP ECHT DAT JULLIE HET LEUK VONDEN

LAAT ME AUB WETEN IN DE COMMENTS WAT JULLIE VAN HET VERHAAL VONDEN . OF GEEF HET EEN STER

MIJN NIEUWE BOEK KOMT SNEL UIT
DUS VOLG ME EN IK VOLG JE TERUG .

DANKJEWEL 😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤✌💋

Najda & Rayen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu