HOOFDSTUK 49 .
memories
RAYEN ~
~TINGDONG ~
Ze zullen het zijn ik ga wel zegt nada .
"Nee blijf zitten ik heb ze uitgenodigd dus ik ga zegt anouar .
Ik hoor de deur open gaan en ik hoor Anouar hun Verwelkomen .
"Ik hoor een lieve stem " salam Wa3likom ik heb wat heerlijke bestilla gemaakt . De stem komt me bekend voor een stem dat ik lang niet hoorde maar ik wist niet wat het was .
Ze zette steeds een stap dichter
"Ja daar is de woonkamer ga maar naar binnen voel je thuis hoor ik Anouar zeggen iedereen kijkt elkaar verbaast aan en wacht af wie naar binnen zou komen .
Een man komt de woonkamer binnen en groet ons allemaal .
"Bedankt voor de bestila Inaya hoor ik anouar zeggen . .
En hun stem klinkt luider wanneer ze dichter en dichter komen .
Ze komt de woonkamer binnen en wanneer ze Salam Wa3likom zegt met een warme mooi glimlacht schrikt iedereen en iedereen staat recht behalve ik want nee het kon niet waar zijn .
Tante zahra schrikt en valt flauwNAJDA ~
Ik schrik van het vrouw dat flauw gevallen is en haal snel wat water en suiker en geef het aan der terwijl iedereen naar me staarde een paar mensen hielpen haar overheen . En de rest bleef maar staren een man loop naar voor vanuit de schaduw en ik kan zijn gezicht perfect zien mijn hart slaat te keer en ik weet niet meer wat ik moet doen .
"Ranya ? Zegt hij .
"Uhh sorry wie? Zeg ik .
"De vrouw staat op en begint me helemaal dood te knuffelen .
"Sorry , wat gebeurd er zeg ik
"Ik krijg een fleshback en herinner me 1 van de jongens ( mannen )
" ilyas ? ,jij bent ilyas mijn broer zeg ik .
"Jij bent ilyas zeg ik weer hij komt naar me toe en knuffelt mij met tranen en ik begon mee te huilen
De rest herkende ik niet qRayen ~
Wanneer iedereen uiteindelijk rustig is zitten we allemaal in de woonkamer . Het was al 9 uur in de avond en sinds 3uur stopte ze niet met huilen en flauwvallen enzo ik bleef maar in een hoekje toekijken van verbazing .
Ik kijk naar het prachtige meisje die tegen over mij zit .
Ze kijkt snel weg naar beneden wanneer ze ook naar me kijkt .
Mijn hart slaat als een gek .
"Hoe kan ik de rest niet herkennen jullie zijn zo'n lieve mensen zegt ze .
"We eten wat .
En beginnen ondertussen wat bij te praten zodra najda haar mond opent komt er bij iedereen een glimlach tevoorschijn .
Haar lach geeft me een warme gevoel.
Manar lara en Anouar zijn ook blij ."Mama waarom blijf je niet hier slapen zegt manar .
Najda Haar glimlach verdwijnt zachtjes en iedereen kijkt elkaar aan .
"Sorry ik bedoel najda nee ik bedoel noorhane zegt ze.
"Zeg maar mama en ik zou graag willen blijven zegt ze.
"Noorhane zegt die ene younes .
Ze kijkt hem aan en blijt stil .
"Kan ik je even alleen spreken zegt hij .
Ze knikt en loopt met hem mee .NAJDA ~
"Je bent toch niet serieus je wilt hier toch niet echt slapen want we moeten terug zegt hij .
"Younes alsjeblieft ik heb mijn familie gevonden en ik wil me alles terug herinneren en dat gaat niet als ik met jou blijf zeg ik .
"Dus je wilt het uitmaken na alles wat ik voor je heb gedaan ?zegt hij .
"Younes , je weet best dat ik om je geef maar ... zeg ik en blijf stil .
" je voelt niks meer voor me ? Zegt hij .
"Nee , ja , ik weet het nu niet alles gaat te snel .. Het spijt me zeg ik .
" weetje noorhane of najda ... ik hou van je en ik wil dat je blij bent en als dit bij deze mensen je blij maakt dan accepteer ik dat . Ik kan je niet dwingen om met mij te zijn en om van me te houden dus ga en wanneer ik over een maad terug ben wil ik dat je je alles herinner zegt hij .
"Jij hebt de zachtste en liefste hart van alle mannen in deze wereld blijf zo en ik weet zeker dat je een geweldige vrouw zal vinden zeg ik .
Hij geeft me een kusje op mijn hoofd en knuffelt me .
We gaan terug naar de woonkamer en na het eten neemt hij afscheid .
"Vergeet me niet te bellen zegt hij
"Komt goed zeg ik .
Samen met de familie zwaaien we hem uit .
JE LEEST
Najda & Rayen
AcakNajda is Marokkaanse meisje van 17 haar vader heeft haar streng opgevoed en heeft haar alles geleerd over de islam maar gelukkig dag najda zelf mag kiezen of ze wel of geen hoofddoek zal aandoen,Najda heeft 5 broers en een zusje haar broers houden h...