HOOFDSTUK 30 De Pijn Van De Dood

2.2K 127 7
                                    

HOOFDSTUK 30


De Pijn Van De Dood

Na dat iedereen terug kwam van de moskee gingen we allemaal terug naar Nederland de bruiloft van samira en rayen ging niet Door want we zijn er achter gekomen dat ze hem alleen wou voor geld en paspoort ..... laten we zeggen dat we ze nooit meer terug zullen zien .


Vandaag ging ik met Nada naar de stad wat had ik Nederland en z'n regen gemiste . Ondertussen had ik haar letterlijk alles verteld . Na wat lopen gingen we naar een park terwijl we lopen zien we rayen yousef en jasmine . . Ik kon rayen al voelen dat hij naar me keek.

"waarom praten jullie niet wat bij ? Zei nada meteen . En ging met yousef en jasmine weg .

" wat doe je hier ? Zei ik .

" om eerlijk te zijn weet ik het niet ik wordt wakker en dacht gelijk aan deze plek zei hij.

"ja vast pff zei ik .

"Hey najda het spijt me wat ik je in Marokko allemaal heb aangedaan zei hij . .

"je sprak niet meer tegen me je zei dat je mij niet meer in je toekomst wilt hebben , en het enigste wat je kan zeggen is het spijt me ? . Zeg ik .

"jij hebt mij ook gekwetst , jij was de gene die me steeds weg duwde, en ik wou je een lesje leren .... Najda het is niet dat ik een jongen ben dat ik geen gevoelens heb zei hij ..

"Waar zijn we mee bezig zeg ik en ga op een bank naast mij zitten

"ik heb geen idee zo veel drama zei hij . En kwam naast mij zitten .

"Hoe gaat het met de kinderen ? Zei hij .

"Goed zei ik .

"Najda Het spijt me als ik je dit vraag maar , zijn manar , lara en Anouar mijn kinderen? Zei hij .

"WAT BEN JE GEK ! roep ik.

"het is gewoon , ik voel ze oke ? Ik heb een gevoel dat ze de helft van mij leven zijn , dat heb ik al sinds de eerste dag ik voel een .. . Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik heb het gevoel dat ze van mij zijn zei hij .


"WEL DAT ZIJN ZE NIET roep ik .


"rayen het is heel lief van je dat je zo'n gevoel bij krijgt maar ... zei ik .

"ik snap het Najda maar stel dat het onze kinderen waren dan zou ik het gelukkigste man op aard zijn zei hij .

Ik bleef stil en probeerde mijn emoties te sluiten .

"Hey? Vindt je het goed als ik langs kom ? Zegt hij .

"rayen ? Ik ? Zeg ik en kijk richting nada

"Alsjeblieft? Onderbreekt hij me

"tuurlijk zei ik .

We gingen naar huis en rayen en de rest zouden later aankomen ik weet niet waarom maar ik had het gevoel dat hij niet kwam voor de kinderen en niet voor mij maar voor iets heel anders. Ik had alles aan nada verteld " Najda het wordt tijd dat je het hem verteld zegt ze . Ik rolde met me ogen en zuchtte

We kwamen er thuis aan en begonnen te koken . Ondertussen vertelde ik alles ook aan tante nina .


Tante nina was niet zich zelf. Het leek of ze ziek was of zo .


Na een paar uurtjes kwamen ze . We lachte wat samen en aten samen . Het was een geweldige avond . We speelde wat bingo en Tante nina zag er maar niet best uit terwijl iedereen wat lachte bukte ik tegen over haar en fluisterde of het gaat of ze naar het ziekenhuis wou gaan . Ik nam haar naar het ziekenhuis samen met rayen en nada , Yousef en jasmine bleven met de kinderen . Tante nina werd gelijk naar de spoed gebracht na een uurtje of 2 mochten we naar haar toe gaan om de beurt .


Ik ga naar binnen Terwijl ik huilde .

"niet huilen . "niet huilen zei ze .


"tante nina wat is er aan de hand met u ? Hoelang bent u al zo ziek ? Hoelang hebt u al borstkanker Zei ik huilend .

"sinds de dag dat ik je kende was het al beter maar 2 maanden geleden werd het weer erger zei ze .

"Najda Alsjeblieft luister vertel rayen de waarheid over je kinderen hij is een goede jongen ik weet je bent bang om weet achter te laten te worden . Maar soms moet je gewoon risico's nemen in de wereld zei ze .

"tante nina ik kan het gewoon niet ik weet niet waarom ik wil het hem zo graag vertellen maar het gaat niet zei ik huilend .

Na ongeveer 30 min praten was het aan nada en dan aan rayen .... Na ongeveer 10 min roept rayen de dokter Door heel het ziekenhuis ik ga de kamer binnen en zie tante nina daar liggen met ogen open zonder dat ze ademde .

"TANTE NINA !! TANTE NINA !! schreeuw ik huilend. Terwijl de dokter haar hartslag controleert .


"DOKTER DOE WAT !! Schreeuw ik huilend .

Er is niks meer dat ik voor je kan doen , het spijt me zei hij.


Ik huil terwijl ik moest denken aan wat ze tegen mij zei ..

3DAGEN LATER ;


Iedereen kon nog steeds niet geloven dat tante Nina weg was het huis was zo leeg , ik was blij dat de kinderen hun pijn snel weg was want de eerste 2 dagen waren ze er kapot van en huilde ze maar steeds .. Rayen deed raar het leek alsof hij boos op me was hij ging die dag dat tante nina stierf weg naar n hij belde niet meer of kwam niet eens naar de begrafenis ik weet ik mag niet naar de begrafenis van de kristen maar ik stond buiten de kerk en bukte de begraafplaats te wachten .



Najda & Rayen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu