epilog

1.2K 52 10
                                    

Jestem teraz tak blisko niej. Marzyłem o tej chwili odkąd ją poznałem. Wyciągam dłoń żeby dotknąć jej policzka. Uśmiecha się
co od razu odwzajemniam, a po chwili mój uśmiech znika. To dzieje się tylko w mojej głowie. To jedyna rzeczywistość jakiej teraz pragnę. Mia powinna żyć i być ze mną. To niewyobrażalny ból patrzeć jak ktoś kogo kochałeś... Kogo kochasz, leży teraz w trumnie. Jej skóra jest zimna i taka jasna. Przyjeżdżam kciukiem po jej blado różowych ustach. Mam ochotę ją pocałować, ale czy wypada? W moich myślach tyle razy się spotykaliśmy. Oglądaliśmy filmy, chodziliśmy na spacery, a nasze ciała były nie rozłączne. To wszystko moja wina.

- Tak bardzo cię przepraszam Mia. Jesteś, byłaś i będziesz moją księżniczką. Najpiękniejszą na świcie - mówiłem do niej i prawie dławiłem się łzami. - Nie mogę pogodzić się z tym, że cię nie ma. Nie mogę zrozumieć jak mogłem stracić tyle naszego cennego czasu. Chciałaś mnie skrzywdzić tym co zrobiłaś? Chciałaś dać mi nauczkę za to, że mnie przy tobie nie było? Byłem głupi Mia. Zatraciłem się w pracy. Nie było mnie przy tobie kiedy cierpiałaś. Nigdy sobie tego nie wybacze. Byłaś pierwszą osobą w moim życiu która wywołała u mnie takie emocje, a później mi cię zabrano. Myślałem, że dostałem drugą szansę. Że ktoś tam na górze chce żebym mógł naprawić swoje błędy. Że może jednak zasługuję na szczęście. Byłaś kimś kto dał mi wszystko, a późnej mi to zabrał. A ja nadal nie rozumiem, co złego zrobiłem. Chciałem być lepszy dla ciebie. To ja powinien umrzeć. Nie ty. Nie zasłużyłaś na to kochanie - pochyliłem się nad jej martwym ciałem i lekko ucałowałem jej usta. Przez chwilę wydawało mi się jakby była obok mnie. A późnej odeszła. Już na zawsze.

___________________
Okej, a więc to koniec. Poryczyłam się pisząc to ;__; Na początku ta historia nie miała się tak skończyć, ale później coś się zmieniło i stwierdziłam, że to odpowiednie zakończenie. Napiszcie mi w komentarzach jak Wam się podobała ta historia? Zastanawiam się nad drugą częścią, ale nie wiem czy ktoś by to w ogóle chciał czytać. Dajcie znać! Dziękuję jeszcze za wszystkie gwiazdki i wyświetlenia pod tym opowiadaniem.

Ily ❤

Trust Me | cth ✔ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz