Chapter 10.

186 10 2
                                    

  ,,Možná bychom mohli jít domů."  

HOPE

,,Bonnie, je možný dostat Katherine z Eleniného těla?" Zeptala jsem se, když jsme všichni seděli v obýváku a Katherine ležela v ložnici Elijaha  a byla připoutaná, aby nemohla utéct. Čekali jsme, až se v Eleniným těle probudí pravá Elena.

,,Ano. Dalo by se to. Někde bych měla mít jeden nůž. Až bude v Elenině těle Katherine a ne Elena, bodneme ji do břicha. Ten nůž z jejího těla, vlastně vysaje Katherininu duši a pošle ji zase na druhou stranu." Vysvětlila nám Bonnie, jak vlastně funguje ten nůž.

Přikývla jsem a podívala se na Stefana, který si prohlížel své prsty u rukou.

,,A víš, kde máš ten nůž?" Optala jsme se a podívala jsem se zpátky na Bonnie. Ta si podepřela hlavu rukou.

,,Ano, měla bych ho mít někde doma. Půjdu se na něj podívat. Zatím pohlídejte Katherine, aby jsme nebodli Elenu." Zaúkolovala nás a já přikývla. Bonnie odešla i s Jeremym a já se zvedla.

,,Kam jdeš?" Podíval se po mně Damon. 

,,Jdu se podívat na Katherine." Pokrčila jsem rameny a šla jsem ke schodům

,,Jdu s tebou. Radši." Prohlásil Damon a šel za mnou. Nic jsem nenamítala, protože jsem věděla, že by to stejně nemělo cenu. 

Když jsme přišli do pokoje, Katherine spala. Sedla jsem si tedy na židli, která stála u stolku, který byl naproti posteli. Damon si sedl na židli vedle mě. Oba jsme mlčeli.

,,Proč jsi se chtěl nechat zabít?" Navázala jsem konverzaci, ale na Damona jsem se nepodívala. Stále jsem sledovala Katherine.

,,Ani nevím." Uchechtl se. Podívala jsem se na něj. Díval se na mě.

,,Proč jste šli s Enzem? Nemuseli jste mu věřit." Zeptala jsme se ho a stále ho sledovala.

,,Nevěřili jsme mu. Ale zavelel jsem, že s ním půjdeme. Chtěl jsem tě najít a udělal by proto cokoliv." Zašeptal. Podívala jsem se na Katherine a chtěla něco říct, ale Katherine si začala něco mumlat. Podívala jsem se na Damona, který na mě taky koukal. 

Společně jsme se zvedli a šli blíž k posteli. Oba jsme pozorovali Katherine a čekali co se bude dít.

Katherine otevřela oči a podívala se na nás. Potom se podívala na svoje ruce a začala s sebou házet a snažila se vyprostit z řetězů.

,,Klid, Katherine!" Okřikl ji Damon a silně ji chytl pod krkem. Katherine se na něj vyplašeně podívala a potom se podívala na mě.

,,Jaká Katherine? Já jsem Elena!" Vykřikla a začala sípat, protože Damon držel její krk moc pevně.

,,Jak ti můžeme věřit." Zeptala jsem se podezíravě a dala Damonovu ruku pryč, z jejího krku.

,,Proč mě tu držíte, lidi! Proč mluvíte o Katherine." Nechápala.

,,Opravdu nejsi Katherine? Katherine se dostala do tvého těla a ovládala ho. Svedla Stefana." Osvěžila jsem jí paměť.

,,Cože? To bych neudělala. Neudělala bych to tobě ani Damonovi." Vykřikla pravděpodobně Elena a oba se na náš podívala.

,,Jo to je Elena. Vidíš? Dává najevo svoje emoce. Až moc" Konstatoval Damon a ukázala na Elenu a na její oči. Má pravdu, tohle je Elena.

,,Stejně musíme počkat, až se vrátí Katherine." Pokrčila jsem rameny a sedla si zpátky, což udělal i Damon.

The Originals 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat