Deel 5 geef niet op
Mina: ik werd pas wakker toen iemand me belde ik wist totaal niet wie het was. Ik durfde niet op te pakken, maar ik pakte al mijn moed samen en ik pakte op.
Hallo zei ze.
Hallo Mina ik ben het Fouad.
Ze was zo opgelucht dat het niet één of andere engerd was.
Hey Fouad zei ze. Hoe kom je aan m'n nummer? Ik wou je nummer normaal in het pleintje vragen maar ik dacht dat is onbeleefd.
Toen had ik maar aan Leyla gevraagd als ze je telefoon nummer had, toen had ze me je nummer gegeven.
Leyla toch denkt Mina.
Oké das niet erg dan zal ik je naam er nu bij schrijven. Ja das goed zei hij.
Mina, vroeg Fouad.
Ja zei Mina.
Ik bel eigenlijk om te vragen als je wilt afspreken. Ze wist niet wat ze moest antwoorden. Ze zei: umm ik zal zien. Maar wou zou je dan willen afspreken Ei ik kan. Er is ren nieuw restaurant in de buurt ik ben er nog niet geweest maar ik zou het wel met jou gaan.
Mina voelde haar een beertje vereerd dat zei de eerste is die met Fouad naar een nieuw restaurant gaat.
Mina: sorry Fouad maar ik moet ophangen ik ben nog niet te goei uit m'n bed. Ik sms'je nog wel.
No problem zei Fouad.
Ze hingen allebei op.
Na dat ze haar ochtend routine had gedaan maakte ze ontbijt voor de andere. Ze was net klaar toen toen haar zusje naar onder kwam.
Leyla: met wow was je daar net aan het praten.
Mina: ik heb je toch verteld over die jongen die Ik in de primark heb gezien. Hij wou me bellen maar had m'n nummer niet. Dus heeft hij het aan z'n nicht Leyla gevraagd.
Is Leyla de neef van die jongen. Ja en dat wist ik niet. Ze bleven maar door praten. Ze stopte toen hun mama naar beneden kwam. Wat ze allebei niet wisten wad dat hun mama alles heeft gehoord.
JE LEEST
Geef niet op
RomanceHy dit is mijn eerste verhaal ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden. Maar dit verhaal gaat over een meisje mina, haar vader was vroeg gestorven toen ze 6 jaar was. Dus had ze alleen haar mama en haar zus. En natuurlijk haar beste vriendin die ze a...