Geef niet op 010

10 2 0
                                    

Deel 10 geef niet op
Ze hoorde eerst Leyla praten en vroeg hoe het was Fouad antwoordde met dat hij alles verteld had maar ze had een paar dagen nodig omdat ze heel fel gekwetst was.
Fouad: Leyla je weet niet hoeveel ze voor me betekent ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden ik kan niet zonder haar ik weet niet wat ik zonder haar zou doen. Ma dat ze het hele gesprek heeft gehoord klopte ze aan en zei Leyla dat ze mocht binnen komen.
Mina kwam binnen en zag natuurlijk Fouad daar ook zitten ze zei dat ze hem moest spreken ze gingen naar buiten naar een pleintje. Ze gingen op een bankje zitten bij praten ze hebben alles goed gemaakt.
Toen leunde Mina op de borst van Fouad toen zei Fouad: Mina je moet weten dat ik echt van je hou misschien besef je dat niet maar dat is zo.
Fouad ik weet dat niet boos zijn maar ik heb aan de deur van Leyla zitten luisteren en hoorde jullie praten op dat moment wist ik dat je echt van me hield. Ik ben blij dat he dat beseft ze keken naar elkaar en gaven elkaar een kus.
Mina: we keken elkaar aan en gaven elkaar dan een kus het voelde echt perfect ik zag precies vuurwerk voor mijn ogen ik lag daarna weer op zijn borstkast. Daar na bracht hij me naar huis en gaf hem een dikke knuffel. Salam mama ik ben binnen. Hoe is het gegaan zij haar zus ze gingen naar de kamer van Mina en Mina begin alles te vertellen. Toen ze klaar was gaven ze elkaar een knuffel en gingen toen slapen.

Geef niet opWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu