Deel 15 geef niet op
Een paar minute later kwam de dokter binnen en zei dat Mina vandaag naar huis mocht.
Ze waren natuurlijk allebei heel blij want niemand vindt het zieke huis fijn.
Om 5u mocht ze dan naar buiten.
Haar mama en haar zus waren bij haar Fouad was naar huis gegaan omdat hij haar mama en haar zus allen wou laten met haar.
Ze waren thuis en Mina moest rusten van de dokter anders kreeg ze heel veel hoofdpijn.
Na een maand toen Mina helemaal hersteld was had ze afgesproken met Fouad.
Deze keer had Fouad echt belooft dat Sara niet wist waar ze naar toe gingen. Ze zwaaide nog naar haar mama en haar zus en zei tot straks.
Mina en Fouad waren op de plaats aangekomen waar ze hadden afgesproken en waren elkaar aan het knuffelen. Ze waren aan het praten wat ze allemaal hadden gedaan.
Ze zaten in een heel mooi restaurant.
Fouad wou zijn dans herpakken dus heeft hij aan de baas van het restaurant gevraagd of hij muziek mocht en hij zei ja.
Fouad: wil je met me dansen schoonheid.
Maar natuurlijk.
Ze danste wel een halfuur toen ze moe waren en terug gingen zitten.
Ieren klapte voor hun, ze werden helemaal rood.
Na de geweldige dag gingen ze dan maar naar. Fouad had Mina afgezet.
Mina: Fouad ik vond deze dag echt de beste dag ooit.
Fouad: ik ben echt heel blij dat je het vindt.
Mina ging naar binnen had haar mama en zus gegroet en ging dan naar haar kamer.
De volgende dag was zoals de andere het begon gewoon met haar ochtend routine. Daarna ging ze ontbijten met haar gezin.
In de middag had Leyla haar gebeld ze was heel fel aan het huilen.
Mina: Leyla wat is er.
Leyla: ik kan dat niet aan de telefoon zeggen ge moet langs komen.
Mina: oké, mama mama ik miet naar Leyla gaan er is iets erg gebeurt ze was aan het huilen.
Mama: wat is er aan de hand.
Wollah mama ik weet da niet daarom moet ik snel gaan.
Oké stuur een sms als ge daar zijt.
Oké das goed mama tot straks.
Na een paar minuten was ze bij Leyla haar huis.
Haar mama deed open en ze was aan het huilen. Ze ging dan naar boven naar Leyla ze ging naar binnen en zag haar ook op haar bed zitten met een droevige gezicht ze ging naast haar zitten en vroeg wat er was.
Ik moet je iets vertellen. Mijn........
JE LEEST
Geef niet op
RomanceHy dit is mijn eerste verhaal ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden. Maar dit verhaal gaat over een meisje mina, haar vader was vroeg gestorven toen ze 6 jaar was. Dus had ze alleen haar mama en haar zus. En natuurlijk haar beste vriendin die ze a...