Geef niet op 012

12 1 0
                                    

Deel 12 geef niet op
Mina: het was zo mooi het was een tafel in een grootte tuin met allemaal lichtjes rond en een pad van bloemetjes waar we op moesten wandelen ik was echt weg geblazen ik wist niet wat ik moest. We gingen zitten toen riep Fouad een man die ons eten kwam brengen het was echt perfect.
We hielden elkaars handen vast en zei Fouad tegen me: Mina ge moet weten dat ik echt van je houd. We stonden op en gaven elkaar een knuffel. Daarna was er muziek we stonden op en we gingen dan slowen ik wou dat de dag langer bleef.
Maar was het maar zo gebleven je zou wel weten wat daarna gebeurde, ze dansten de hele tijd toen Sara kwam ze zei tegen Fouad: ah hier ben je ik was je de hele tijd aan het zoeken maar heb je nu gevonden.
Mina liet Fouad meteen los toen zei Sara: oh dank je wel schat nu kan ik met hem dansen ze hield hem vast maar Fouad duwde haar los en riep Mina. Maar Mina luisterde niet en ging naar de plaats waar ze zaten ze pakte haat tas en de bloemen die ze van hem heeft gekregen. De tas had ze dan bij haar de bloemen heeft ze op de grond gegooid en trapte daar op ze ging dan in de auto zitten van Fouad. Fouad kwam in de auto en zei Mina lui.. Hij kon zijn zin niet afmaken toen Mina zei: alstublieft Fouad ik wil nu even niet praten maar breng me gewoon naar huis.
Maar luister gewoon.
Nee Fouad elke keer da ik met u ben is die andere daar ook. Ik dacht er eens aan en misschien bel je haar on te komen of zo maar ik vind da echt niet komen. Daarom zij m'n mama geef niet op ik voel me echt stom.
En ze begin te Wenen ze was eindelijk thuis en zei amper dag.
Mina kwam stormend binnen en ging drek naar boven. Haar mama en haar zus gingen naar boven ze deden de deur open en gingen toen naar Mina.
Mina schat wat is er gebeurd zei haar mama. Haar zus maakte zich ook zorgen. Ze vertelde alles en haar mama en haar zus konden hun oren niet geloven. Yasmine besloot hem te bellen en ze zei tegen hem: WIE DENK JE WEL DAT JE BENT DAT JE ZO TEGEN MN ZUS DOET.
Maar ik wist helemaal niet dat zij er was mag ik haar alstublieft spreken.
Nee bel haar morgen ik ga haar gsm nu op stil zette dus bel maar nie dag.
En ze haakte in.
Fouad: ik wist helemaal niet dat Sara kwam ik had echt iets moeten doen maar ik keek gewoon niet te geloven dat ik de vrouw van m'n dromen ben kwijt geraakt.
Hij kreeg tranen in z'n ogen en Leyla zag hem ze ging naar hem. Wat is er neef, hij vertelde ook alles aan zijn nicht. Die Sara moet echt een pak slaag krijgen en die zal ik wel geven 😡😡😡
Hy de volgende post ik als ik 16 likes heb 😜😜😜😜

Geef niet opWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu