Deel 7 geef niet op
Mina kom maar bij me zitten.
Ja wat is er mama? Ik zou je willen vragen als .... Ze wist niet hoe ze het moest zeggen. Dus Mina ik heb je s'morgens horen praten net Yasmine. En ik vroeg me af of je iets met die jongen had. Mina keek naar haar moeder en zei: nee mama echt niet anders had ik het allang tegen u gezegd wollah. Ja mijn dochter ik geloof je maar als je wilt kan ik zijn moeder spreken en dan kunnen we zien. Maar let op mijn dochter liefde kan soms heel leuk zijn maar soms kan het je ook kwetsen dus mijn dochter geef dan niet op. 2 maanden later was het dan zover Mina en Fouad waren samen. Ze gingen vandaag naar wen restaurant dus ging Fouad Mina ophalen hij belde aan en toen deed Yasmine de deur open. Hey Fouad kom maar Mina is haar klaar aan het maken wacht maar hier. Hij groette de moeder van Mina en Yasmine. Salam khalti zei hij. Salam mijn zoon hoe ist goed en met u. Ze waren in gesprek toen Mina naar beneden kwam.
Fouad: ik was in gesprek met de moeder van Mina en Yasmine, toen Mina naar onder kwam. Ze was zo mooi!! Ze had een kleedje aan tot aan haar enkels en een hoofddoek die daar bij past. Ik was echt heel blij dat ze de mijne is. Mama tot straks. Ja schat veel plezier en Fouad let op mijn dochter. Zeker khalti ik zal haar niet alleen laten.
Mina: ik was heel blij dat mama en m'n zus blij waren voor mij. We gingen dan naar de auto hij was echt een gentleman hij deed de deur voor me open toen gingen we naar het restaurant. We waren aan het praten. Toen kwam de ober om te vragen wat we wouden eten, we zijden dat we gewoon sla met fanta wouden en ze brachten het daarna naar ons.
JE LEEST
Geef niet op
RomanceHy dit is mijn eerste verhaal ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden. Maar dit verhaal gaat over een meisje mina, haar vader was vroeg gestorven toen ze 6 jaar was. Dus had ze alleen haar mama en haar zus. En natuurlijk haar beste vriendin die ze a...