alle geheimen

77 4 0
                                    

( ross pov )

" ellington!!" Ik kon het niet geloven. Ik rende in zijn armen. " het spijt me zo.." snikte ik zacht. " het spijt mij ook ross..." zei zacht en trok me steviger tegen zich aan. " ik ben zo blij dat je in orde bent.." zei ellington opgelucht. Ik zag dat de andere ons aan keken.

( ellington's pov )

Ik kan het amper geloven. Ross woond bij rydel haar familie. Ze had het over een pleeg broer. Maar ik wist niet dat hij het was. Ik ben zo blij dat hij oké is. " kennen jullie elkaar?" Vroeg riker dan. Ik keek Ross even aan en hij pakte mijn hand. " ja... we hebben.. nog... samen gewoond.." stamelde ik. " wacht..? Bedoel je dat je bij ross hebt gewoond?.. werd.. jij ook.. mishandeld?" Vroeg rydel bezorgt. Ik knikte en deed mijn verhaal.

" al van toen ik klein ben werd ik geslagen door mijn ouders en hun vrienden. Eerst was dat alleen een klap of zo. Maar het werd erger en erger... dan kwam ross er bij.. hem.. begonen ze slaan toen hij ongeveer... 3 jaar was. Ik voelde me verantwoordelijk voor hem.. dus ik zorgde voor hem.. En hij voor mij... Ik ben amper naar school geweest.. mijn middelbareschool heb ik niet afgemaakt.. Ik was bang dat ze te veel vragen zouden stellen.. En ik wilde thuisblijven om voor ross te zorgen.."

Iedereen keek me aan. " maar waarom vertelde je dat niet?" Vroeg rydel. " ik durfde niet... Ik schaamde me... we hadden geen normaal jeugd. Er liepen een paar tranen over mijn wangen. " Elly we zijn nu veilig.. alles is goed gekomen.." zei ross en omhelsde me weer. Ik ben zo blij dat ik hem terug heb. " maar er was meer... de ouders van ross waren zijn ouders niet.." zei ik dan. Ross vullde aan " dat klopt.. ze hebben me ontvoerd..En ik weet niet wie mijn echte ouders zijn. " " ross wanneer ben jij nu weer geborgen?" Vroeg mark dan. " eu.. 29-12-95. Waarom?" Mark stond op en nam stormie mee naar de keuken.

( mark's pov )

" Het is misschien raar om te denken maar volgens mij is ross onze zoon... Wand je weet toch dat 1 van onze kinderen kort na de geboorte ontvoerd werd. en hij was ook een jongen en is geboren op de zelfde dag als van ross. Kan toch geen toeval zijn?" Stormie knikte even. " volgens mij heb je gelijk.. En hij hete ook zo... dus zou het waar zijn..! Mark! We hebben ons kind terug!!" Ik glimlachte en omhelsde haar. " ik zei toch dat we hem gingen vinden.. kom.. we gaan het de kinderen vertellen... En ik ga ellington aan een betere baan helpen.. als dankjewel.." glimlachte ik. En we gingen de keuken uit.

De Nachtmerrie Van Het LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu