Zkřížíš můj život, který asi nikdy nebude mít stejný příběh, jako ten tvůj...
Probudila se až v 10 hodin.. Propadla chvilkovému zmatení z toho, kde vlastně je, když jí ale došlo, že je ve svém novém bytě, který se nachází v Londýně, musela usmát.. Posadila se a po důkladném protáhnutí šla do koupelny, aby ze sebe udělala člověka...
Po ranní hygieně a ustlání postele se rozhodla pro celodenní procházku Londýna. Připravila si tedy černou kabelku, přes rameno, do ktere si dala všechny potřebné věci. Poté se navlékla do upnutých černých kalhot, poté si oblékla černý nátělník s tříčtvrtečními rukávy, přes něj bílý svetr. A nakonec přes to všechno červený kabátek, dlouhý nad zadek, černou šálu a kotníčkové kozačky na podpatku. Vlasy si nechala rozpuštěné. Ještě naposledy zkontrolovala, jestli má v kabelce vše potřebné, poté zamkla byt a vyrazila do chladných, podzimních ulic Londýna..
Její první zastávkou byla kavárna, objednala si kávu sebou a poté zamířila k jednomu z bankomatů, aby si vybrala hotovost.
Pomalu, s kávou v ruce, procházela rušnými ulicemi toho krásného města. Došla až před Shakespearovské divadlo Globe, kde bude od zítra pracovat. Od domu to měla tak půl hodiny. Cestu si vryla, co nejvíc, do paměti. Už už chtěla pokračovat ve své cestě, když si všimla plakátů na nástěnce divadla, přišla blíž, na plakátu byl totiž člověk, který jí zaujal.. Byl to plakát na hru Coriolanus, v které byl hlavním účinkujícím, v roli Coriolanuse, ten, který jí na plakátů tolik zaujal, Tom Hiddleston. Srdce jí vynechalo úder, teď jí svitla naděje, protože je dost možné, že se s ním skutečně setká.. Nechtěla být za šílenou fanynku, ani vlastně nebyla, tedy ne tolik, jako její kamarádka.. Sama pro sebe se usmála a pokračovala ve své procházce Londýnem..
Zastavila se v pár obchodech, aby si nakoupila něco málo do bytu. V jednom z krámku se rozhodla koupit klíčenku s Big Benem, kterou pošle Michaele...
Kolem asi tak jedné hodiny se rozhodla zajít na oběd, od rána nic nejedla.. Našla tedy nějaké bistro, do kterého se rozhodla zajít. Vlezla dovnitř a usadila se do jednoho z pohodlných červených boxů, svlékla si kabát, sundala šálu a čekala na obsluhu..
Konečně tu byl večer a Vanesa dorazila domů s taškami, plnými, nákupu. Všechno vybalila, šla se umýt a po dlouhé sprše si s hrnkem své nejoblíbenějšího čaje, sedla na balkón a sledovala noční Londýn
- "Sakra" zasyčel si pro sebe, když se po nějaké chvíli podívala na mobil a zjistila, že bude půlnoc. Ráno měla být, v devět, ve své nové práci. Rychle zavřela balkón, uklidila hrnek do dřezu a hned po vyčištění zubů se zavrtala do peřin, na kterých měla nové povlečení, rychle ještě zkontrolovala budík a pak spokojeně usla..******
V osm hodin jí probudil ten nejotravnější zvuk světa... Budík.. Vanesa líně sáhla po mobilu a budík vypla. Chvíli ležela a zírali do stropu, než se dokopala k tomu, aby vylezla z vyhřáté postele.. Po chvíli se, konečně, vyhrabala z peřin, které následně ustlala, otevřela okno a šla ze sebe udělat člověka..
Oblékla si uplé, světle modré ryfle, bílé tričko a přes něj černé sáčko. Mírně si natočila vlasy, vzala si stříbrný náhrdelník s křížkem a stříbrné náušnice.. Po dokončení všech úprav a šla si dát čaj, což byla její běžná snídaně..
A jelikož se jí dnes nechtělo jít do práce pěšky, zavolala si taxi, které objednala na třičtvrtě na devět. Měla tedy ještě čas, asi patnáct minut, pomalu topila svůj čaj, zavřela okno v ložnici, potom zkontrolovala věci ve své kabelce, kam následně přihodila deštník..
Zazvonil jí telefon, když ho vzala, hlas na druhé straně jí oznámil, že její taxi čeká před domem. Navlékla se tedy do svého červeného kabátku, vzala si černé, nízké kozačky, nasadila si černou šálu, následně pak zamkla byt a seběhla schody před dům, kde naskočila do taxíku a nechala se odvézt před divadlo Globe..
A je tu nová část, vím, že to zatím není nic moc, ale za chvíli to už bude lepší, mnohem, protože v příští části se už objeví pan Hiddleston ;) :D
Děkuji za přečtení a omlouvám se za případné chyby. :)
Komentáře i votes potěší :3
ČTEŠ
My Savior (Tom Hiddleston- FanFiction- CZ)
FanfictionVanesa se po smrti svých rodičů přestěhovala z Čech do Anglie. Sehnala si byt v Londýně a práci jako asistentka hlavní kostymérky v Shakespearovském divadle Globe, kde se seznámí s Tomem Hiddlestonem, kterého už dlouho obdivuje. Zároveň si najde pří...