Milovat tě, je ta nejlepší věc, která se mi mohla stát.. a zároveň ten nejhorší trest..
Tom:
Odešla. Nechala ho tam stát s vědomím, že si vybrala toho Idiota. Chtěl by o ní bojovat a taky bude. I přes to, že ona o to očividně nestojí.. To mu ale bylo jedno. Nedovolí, aby jí někdo ubližoval..
Stál stále tam, kde ho nechala a přistihl se, jak mu po tváři steklo pár slz "Sakra" zasyčel si pro sebe, setřel si slzy a odešel raději na zkoušku..
**********************
Oblékl si svůj černý, zimní kabát a vylezl ze své šatny.. Hned, jak vešel mezi ostatní, viděl ji. Stála v objetí toho Idiota a... "Ona se usmívá?" nemohl uvěřit svým očím.. Na chvíli se podívala jeho směrem a její obličej posmutněl.. Potom v objetí toho Idiot odešla pryč..
Tom vrazil ruce do kapes a se sklopenou hlavou vyšel před divadlo. Pršelo, opět.. Na chvíli se rozhlédl a uviděl ji, jak se usmívá a nastupuje se svým přítelem do taxíku a následně odjíždí..
Zamířil ke svému autu, nasedl, zavřel se a klíče dal do zapalování.. Chvíli sledoval, jak kapky deště stékají po předním skle jeho auta "Do hajzlu!" zakřičel pro sebe naštvaně a praštil do volantu.. Zaštípalo ho v očích. Zase. Zase ty pitomý slzy. Pár mu jich opět steklo po tváři, ale hned je setřel a následně se rozjel domů. Potřeboval panáka.
Ano, to udělá dnes večer. Sedne si k televizi s flaškou dobré whisky a opije se. Skvělí program na večer...
O dva týdny později:
Dva týdny. Dva týdny a nic se nezměnilo. Vanesa je stále s tím Idiotem. Občas spolu prohodí pár slov, ale nic víc. Vypadá spokojeně, tedy ne že by Tom té jejich idilce věřil nebo to s Van snad vzdal, ale teď se snaží trochu krotit, přeci jen je rád, že na něj aspoň mluví..
Navíc teď zbývaly dva dny do premiéry a necelé dva týdny do Vánoc, takže musel řešit ještě plno jiných problémů...
Vanesa:
Dva týdny. Dva týdny předstírání toho, jak šťastná je v tomhle vztahu. Takhle idilka už jí unavovala. Neměla ale na výběr. S Tomem občas prohodila pár slov, ale nic víc.
Každou noc, když usínala v Tobyho náručí, tak snila, že jí objímá Tom a často si přála, aby se z toho snu nikdy neprobudila..
Od toho incidentu, který se stal v místnosti pro zaměstnance, jí Toby uhodil jen jednou a to tehdy, když si zašla se svou kolegyní a tady v Anglii asi jedinou přítelkyní, Samanthou na skleničku a domů se vrátila o dvě hodiny později, než běžně chodí z práce.. Podezříval jí z toho, že určitě byla někde s Tomem nebo jiným chlapem a když mu dokázala, že byla se Sam, tak na ní křičel, že bez jeho svolení nikam chodit nebude..
Přišla domů se skvělou náladou, se Samanthou se po dlouhé době upřímně zasmála a aspoň na chvíli zapomněla na všechny ty problémy..
Když otevřela dveře, stál před nimi Toby s rukama založenýma na prsou a s velmi naštvaným výrazem
- "Ahoj" usmála se na něj Van, zavřela dveře, načež zamkla a pověsila si kabát na vešák
- "Kde jsi byla?" optal se, se značnou zuřivostí v hlase
- "Na skleničce se Samanthou"
- "Přestaň mi lhát, ty malá děvko!" okřikl jí a pár prudkými kroky přešel k ní
- "Já.ti.nelžu" procedila skrz zuby a dala důraz na každé slovo .. Hned na to dostala takovou facku, až otočila hlavu a v očích se jí zaleskly slzy
- "Já jsem ti řekl, že se s tím egoistickým kreténem bavit nebudeš!" křičel dál
- "Já ale byla se Sam.. S Tomem jsem se, kvůli tobě, přestala bavit!" oplácela mu stejný tón
- "Takže teď šukáš někoho jinýho?"
- "Sakra, já s nikým nespím!" křičela na něj "Když mi nevěříš, tak si Sam zavolej a zeptej se jí" podala mu svůj mobil..
ČTEŠ
My Savior (Tom Hiddleston- FanFiction- CZ)
FanfictionVanesa se po smrti svých rodičů přestěhovala z Čech do Anglie. Sehnala si byt v Londýně a práci jako asistentka hlavní kostymérky v Shakespearovském divadle Globe, kde se seznámí s Tomem Hiddlestonem, kterého už dlouho obdivuje. Zároveň si najde pří...