Merhaba ^^ Ben Dılarin ve ilk defa tüm bölümü yazacağım. Yani daha önce Kayra olan bölümlerde yardım ettiğim olmuştu ama herkesin ağzından hiç yazmamıştım. Biraz üzücü bir bölüm yazsam da umarım Zeynep'in yazdığı bölümler kadar zevk alırsınız okurken. Neyse iyi okumalar :*
Evren'in ağzından;
"Şimdi cidden beni mi seviyorsun sen?" Kaan gülünce sinirlerim tepeme çıktı. Zaten utanmıştım bir de dalga geçiyordu öküz şey.
"Odun! Kütük!"
"Evren tatlı kızsın ama yürümez. Hem ben Amerika'ya gideceğim zaten görüşemeyiz."
"Umurumda olduğunu nereden biliyorsun yürüyen ego?"
"Pekala umurunda değilsem gidiyorum." Arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Kal mı desem?
Ay saçmalama Evren!
İlk defa bir şeyde fikir birliği yapıyoruz iç ses. Bu günün tarihini not al bir yere.
İç sesim göz devirebiliyorsa eğer eminim şu an deviriyordur.
Doğa'nın Ağzından;
Kantine girince Evren'in sarı saçları hemen gözüme çarptı. Diyeceksiniz ki bir sürü sarı saçlı var nasıl Evren olduğunu anladın? Ben de diyeceğim ki ben uzaylı bir ninjayım ama çaktırmayın. Evren'in yanına gidince uzun uzun bakıştığı kolayı önünden aldım.
"Kola ile aşk yaşayan ilk insanın Evren olması bizi şaşırttı mı? Tabiki hayır."
"Ben onu içiyordum" deyip yavru kedi bakışı attığında kıyamayıp kolayı tekrar ona verdim ve yanına oturdum.
"Tuna ile ayrıldık."
"Kaan'a ilan-ı aşk ettim."
Aynı anda konuşmuştuk ve aynı anda birbirimize bakıp tekrar aynı anda aynı kelimeyi söyledik.
"NE?"
O sırada Kayra ve Şiir kantine girdiler. Kayra çantasını sertçe Evren'in karşısına koyup oturdu. Şiir de Kayra'nın yanına oturup basket topunu masaya koydu. Bir dakika! O top nasıl Kayra tarafından yere konmamıştı?
"Kayra? İyi misin?"
"Neden iyi gibi mi görünüyorum sence!" Diye bağırdı.
"Anıl'dan mı ayrıldın?" diye sordu Evren.
"En sevdiğin okuma kitabın mı yandı?" Bu sefer ben tahmin yürütmüştüm.
"Hayır!" diye çıkıştı Kayra.
Şiir "kaç tahmin hakkımız var?" diye bir soru sorma hatasında bulununca Kayra ateş saçan gözlerle ona baktı.
"Tahmin hakkınız falan yok ve bu bir oyun değil!"
"Ne oldu?" diye sorunca bana döndü ve şaşırtıcı bir şekilde sakince konuştu.
"Hani bir bilgi yarışmasına girecektim ya." Biz araya giremeden devam etti. "Benim yerime sarı saçlıyı seçmişler!" Hepimiz durmuş Kayra'ya tip tip bakıyorduk. "Cahil cahil bakmasanıza hayatınızda hiç mi bilgi yarışması için deliren insan görmediniz?" deyip kantinden çıktı. Kayra çıkınca Şiir bize baktı. "Naptınız lan yine?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 TATLI BELA 'ÜNİVERSİTE'
Humor4 TATLI BELA... Lise dönemi bitti. Ve şimdi de Üniversite'deler. Peki, macera, mizah, komedi ve dram peşlerinden koşmaya devam ederse ne olur? Yeni gelenler, Amerika, ve Bulut... Ve birde... Aileler ile tanışma faslı var Tabi. Bütün herkesin keçiler...