Sa millet. Çok mük bir bölümle (!) karşınızdayım 😏 birazdan konsere gidicem bu yüzden attım valla -Saçmalamayın tabi ki gıcık olduğum çocuğun sinirlerini bozmak için konsere gitmiyorum. Eğleneceğim.- neyse öpüldünüz :*
Bölüm Şarkısı; Taylor Swift - Style. (Bölümü bu şarkıyla okuyun ama Şiir'in kısmını özellikle bu şarkıyla okuyun. Neden bilmiyom ama acayip şipledi Şiir'le bu şarkıyı....)
Doğa'nın Ağzından;
Dudaklarımı birbirine bastırarak gözlerimi devirdim ve yanımda duran Tuna'ya baktım. "Bak, gördün mü taşıyamadı asansör senin gibi hayvanı." Tuna bana yapmacıktan sırıttıktan sonra telefonu arka cebinden çıkardı ve bir şeyler yaparak kulağına götürdü. "Poyraz," o daha fazla dinlemediğim şeyleri söylerken filmlerde ya da kitapların içerisinde olmadığım için sırıtıp kaşlarımı oynatarak bende telefonumu çıkarttım ve Twitter'a girdim. Sonuç olarak Tuna bizi kurtarırken ben Twitter'da gezip birkaç alıntılama ile günümü kurtarabilirdim. Evet, cidden bunu yapabilirdim. "Doğa,"
"Hı?" diyerek başımı telefondan kaldırdım. Telefonunu kulağından çekiyordu. "Birazdan gelecekler. Poyraz'ı aradım." aferin. Ne diyim yani? "İyi yapmışsın. Şimdi benden uzakta bir köşeye geç ve asansörün açılmasını bekle." başımı tekrardan telefona gömmüştüm ki elimdeki telefonu çekerek kendi telefonun yanına -kısaca arka cebine- koydu. "Kobuşsak mı?"
"Yoo, düşünmüyorum. Yanlış anlama trip falan değil sadece eğlenmek için." diyerek elimi arka cebine uzattım. Telefonumu almaya çalışırken- Töbe ya. "Telefonumu verir misin?"
"Yoo," dedi bu seferde o. "Yanlış anlama gıcıklık falan değil, sadece eğlenmek için." göz mü devirsem? Göz devirmeyi sevmiyprdum çünkü devireyim derken gözlerimi yukarıya çıkartıyordum. Yani Şiir öyle diyordu. "Salak . Versene şunu kireş!"
"O ne be?" şimdi ona 'KİREŞ'i anlatamayacaktım. Çünkü anlamı bulunduğum ortama göre değişiyordu. Bir keresinde saydırdığım bir çocuğun yaklaış 1000 kelime tutan sövmelerimi okumadığını öğrendiğimde ona kireş demiştim ve kireş'i onda "Nasıl okumazsın geri zekalı?" anlamında kullanmıştım. Sonrasında ise onu yazdığım bol sövmeli paragraftan sınav yapmıştım o ayrı. Salaktı zaten. Uff ne diyorurum ben?
"Boşver sen kireş ne telefonumu ver." bana başını hayır anlamında salladiginda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 TATLI BELA 'ÜNİVERSİTE'
Comédie4 TATLI BELA... Lise dönemi bitti. Ve şimdi de Üniversite'deler. Peki, macera, mizah, komedi ve dram peşlerinden koşmaya devam ederse ne olur? Yeni gelenler, Amerika, ve Bulut... Ve birde... Aileler ile tanışma faslı var Tabi. Bütün herkesin keçiler...