higher

73 1 0
                                    

'Shit!' riep Sasja. 'wat is er?' vroeg ik terwijl mijn make-up gedaan werd. 'Mijn haarspeldjes, ze liggen nog thuis'. De bruiloft begon al over 2 uur en nog  bijna niks was al geregeld. 'Ik bel Matthew wel' zei ik. een paar minuten later kom ik weer binnen. 'Matthew is net aangekomen op het vliegveld en gaat nu naar je huis om je speldjes te halen'. 'Dankje Bowien' zei sasja 'je bent m'n redder in nood'. ik lachte naar d'r en ging weer zitten zodat ze verder konden met m'n make-up.

Na een uurtje kwam Matthew binnenrennen samen met Maaike, die gelijk op mij af kwam rennen. Matthew gaf me een kus en liep daarna naar Sasja toe om haar een knuffel te geven en haar speldjes. 'Je bent niks veranderd' zei Sasja tegen Matthew. hij lachte 'jij ook niet, behalve dat je al gaat trouwen'. 'Ja en dat jij een dochter hebt' zei Sasja. Matthew riep Maaike om haar aan Sasja voor te stellen. maar Sasja had haast, ze moest snel haar jurk aan doen en dan moest haar haar nog gedaan worden.

Terwijl Matthew vertelde hoe de vlucht verliep deed ik Maaike een schattig jurkje aan en kleedde me daarna zelf ook om. Ik liep het kleedhokje uit en draaide een rondje 'hoe zie ik eruit?' vroeg ik en keek Matthew aan. 'prachtig' zei hij. Matthew had zelf een pak aan, en ik kan het niet ontkennen, hij zag er fantastisch uit.  'BOWIEN!' hoorde ik Sasja als een gek gillen 'we hebben nog 10 minuten!'. Ik gaf Matthew een kus en hij en maaike liepen samen de zaal in om alvast een goed plekje te hebben. Ik liep naar Sasja en we checkte nog even of we er allebei perfect uitzagen. en al zeg ik het zelf, het was wel zo. Ik pakte een bosje bloemen, aangezien ik het bruidsmeisje was, en liep achter Sasja aan. Toen Sasja door de deur liep schoten er gelijk tranen in Jack J's ogen. Zo lief.

Our future Ft. MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu