Sammy zette het glas water op tafel en ging naast me zitten. 'Laat hem even, hij kan niet zonder je, het komt goed' zei hij en legde z'n hand op die van mij. Ik vond het echt fijn dat hij er voor me was op het moment dat ik echt iemand nodig had. Matthew was er niet al te blij over. Sammy was nog bezig met me te troosten totdat matthew opeens de keuken binnenliep. Ik stond op en wilde naar hem toe lopen tot ik zag dat hij met een koffer in z'n handen stond. 'Matt nee' zei ik. Maar Matthew liep door en liep door de deur weg naar buiten. Hij heeft tegen niemand wat gezegd, hij was zomaar weg en niemand weet waarheen. Ik liep achter hem aan en riep hem maar hij negeerde me. De taxi stond al klaar. Matthew stapte in en de taxi reed weg.
'Bowien, op een dag moet je die kamer uit komen' zei sasja terwijl ze op de deur van mijn kamer klopte. Ik reageerde niet, ik was te druk bezig met huilen in m'n kussen totdat ik Maaike's stemmetje hoorde. 'Mama?' Dit kon ik natuurlijk niet negeren en liep naar de deur om hem open te doen. Maaike kwam m'n kamer binnen en we gingen samen op het bed zitten. Een tijdje later kwam Sammy de kamer binnenlopen 'sorry, ik zag dat de deur open stond.' Zei hij. 'Maakt niet uit' zei ik terwijl ik nog steeds aan het snikken was. Sammy ging naast me zitten op bed. 'Het komt goed' zei hij voor de 36e keer. 'Maaike, sasja is koekjes aan het bakken, ga jij haar helpen?' Zei sammy en Maaike liep naar Sasja toe. Hij had dus blijkbaar ook al gezien dat er weer tranen aankwamen. 'Kiss me' zei ik, ik weet niet eens waarom ik het in het engels zei, dat vind ik leuker ofzo. 'Wat?' vroeg Sammy terwijl hij opstond. 'Je hoorde best wat ik zei' antwoordde ik en ik stond ook op. 'Bowien' zei hij 'ik hou van je. Maar ik wil het niet op deze manier.'
JE LEEST
Our future Ft. Magcon
FanfictionLet op: dit is een vervolg van mijn eerste boek 'our life ft. magcon' voordat je dit boek gaat lezen is het misschien handiger als je het andere boek eerst leest, om verwarring te voorkomen. Als je hem al hebt gelezen dan weet je ongeveer al waar d...