'Hoe kan ik vader zijn en weet jij het eerder als ik?' Vroeg Sammy terwijl we ondertussen op de bank gingen zitten. 'Heeft iemand popcorn?!' grapte Sasja, maar ik kon er niet mee lachen en keek haar boos aan. 'Weetje nog die ene keer dat we hadden afgesproken zonder dat iemand er van wist behalve Sasja?' zei ik voorzichtig. 'Ja die ene keer dat we uhh' antwoordde sammy 'Ja!' zei ik snel in de hoop dat hij z'n zin niet kon afmaken 'precies 9 maanden later kwam Maaike'. 'uhm... maar het is dus nog niet zeker?' vroeg Sammy die duidelijk heel zenuwachtig was. 'nee' zei ik 'maar ik heb geen idee hoe ik het Matthew moet vertellen, hij vergeeft me nooit als hij weet dat ik vreemd ben gegaan'. Sasja zat ondertussen op d'r nagels te bijten, ze genoot gewoon van mijn problemen, net zoals ik bij die van haar deed, daarom zijn we beste vriendinnen. 'Ik kan het hem vertellen' zei Sammy. 'Dat lijkt me niet zo'n goed idee, laten we nou maar eerst een test doen' zei ik. 'morgen?' vroeg hij. het viel me echt op dat hij zo makkelijk meewerkte, wat wel fijn was. 'is goed' zei ik 'geen woord hierover, tegen niemand'. Hij knikte en tilde Maaike op. 'ze heeft wel een beetje mijn ogen' zei hij en lachte naar me. ik gaf hem een stomp en lachte, om iets wat helemaal niet om te lachen was. 'Kan jij even op d'r letten, dan kan ik me even omkleden' vroeg ik aan Sammy, ik dacht echt dat hij nee ging zeggen maar tot mijn verbazing knikte hij 'ja'.Die dag was ik te zenuwachtig om alleen al bij Matthew in de buurt te komen en Sammy zat de hele tijd bij Maaike dus ik en Sasja besloten om samen te gaan shoppen. ik stond in de abercrombie & fitch in een pashokje en Sasja in het pashokje daarnaast. ik was me gewoon rustig aan het omkleden tot ik Sasja opeens keihard hoor roepen 'Heb je eigenlijk gevoelens voor Sammy?!' 'Wat? Nee! Nee natuurlijk niet' antwoordde ik, maar we wisten beide dat ik loog. 'Waarom deed je het dan eigenlijk?' ging Sasja verder 'wat?' vroeg ik. 'Vreemdgaan, wat anders?' gilde ze. ik weet zeker dat iedereen in de winkel dat had gehoord zo luid was ze. Ik negeerde haar, ze riep nog een paar keer m'n naam maar ook dat negeerde ik en kleedde me verder om. opeens werd het gordijn van het pashokje opengetrokken. 'Ga je nog antwoorden of wat?' vroeg Sasja. Ik deed snel m'n shirt aan en liep naar buiten. 'geen idee, caught up in the moment I guess' zei ik en keek Sasja aan. 'Bowien, je hebt een relatie met de Matthew Lee Espinosa, de jongen waar je al je hele leven verliefd op bent, en jij verpest het want je was caught up in the moment?! zulke onzin heb ik nog nooit gehoord' zei Sasja en ze keek me boos aan. ik probeerde m'n tranen binnen te houden maar het lukte niet. ik ben dus die volwassen vrouw die iedereen raar vind omdat ze op straat staat te huilen om haar problemen terwijl ik een perfect leven kon hebben, met de perfecte man, perfecte dochter en alles gewoon perfect.
JE LEEST
Our future Ft. Magcon
FanfictionLet op: dit is een vervolg van mijn eerste boek 'our life ft. magcon' voordat je dit boek gaat lezen is het misschien handiger als je het andere boek eerst leest, om verwarring te voorkomen. Als je hem al hebt gelezen dan weet je ongeveer al waar d...