I know what you did last summer

22 0 0
                                    

De volgende dag werd ik wakker met Matthew's  armen om me heen. geweldig om zo wakker te worden. Ik ging rechtop zitten en zag dat Maaike ook al wakker was en gewoon rustig in haar box zat. ik liep naar d'r toe en tilde d'r op. Terwijl Matthew nog lag te slapen liep ik naar beneden toe om Maaike eten te geven en ontbijt te maken. Ik zette Maaike in d'r kinderstoeltje en gaf haar een bakje met babyvoeding en een lepel. Matthew en ik hadden besloten Maaike dingen zo snel mogelijk zelf te laten doen zodat ze niet heel afhankelijk is. Ik liep heel even naar de keuken toe om een banaan te pakken en toen ik terug kwam zat Sammy bij Maaike. Ik zou het niet mogen zeggen maar dit was echt het schattigste wat ik ooit had gezien. Opeens kwam Sasja naast me staan. 'zo schattig' zei ze ik knikte en leunde tegen een kast aan. 'Misschien weet hij het wel' zei Sasja en ze keek me aan. 'Weet wat wel?' zei Matthew terwijl hij de trap afliep. 'Niks' zei Sasja snel. Matthew keek me vragend aan maar ik gaf hem snel een kus om hem af te leiden. Toen Sammy doorhad dat hij ondertussen een heel publiek had stond hij op en liep hij weg, toen hij langs Matthew liep fluisterde hij nog 'ongelofelijk dat zo'n leuk kind van jou kan zijn'. Ik zag dat Matthew achter hem aan wilde lopen maar ik hield hem tegen. 'Je stinkt' zei ik met een grote glimlach 'ga douchen'. Matthew gaf me een kus en liep naar boven om te gaan douchen.

'Je moet het hem echt vertellen Bowien' zei Sasja 'dit is niet eerlijk voor hem'. 'ja maar ik heb geen idee hoe, onze hele relatie kan hieraan kapot gaan'. 'vertel het anders eerst aan Sammy' zei Sasja geirriteerd. 'Ben je gek?! Hij verteld het gelijk aan de hele wereld'. 'Sammy heeft het recht om te weten dat hij een kind heeft!' riep Sasja. 'wat?' ik draaide me om en zag Sammy in de deuropening staan. 'Ik kan het uitleggen...'

Our future Ft. MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu