Terwijl Sasja en Jack J allemaal beloftes aan het doen waren keek ik het publiek in om te zien wie er allemaal waren. Ik zag dat Maaike lag te slapen op Matthew's schoot, maar ook zag ik dat Matthew niet blij keek. ik keek wat rond om te zien waar hij naar keek, en toen zag ik het. Sammy zat een rij voor hem. En ik kan nou niet echt zeggen dat ze goeie herinneringen aan elkaar hadden. Ik realiseerde me dat ik bij de bruiloft van m'n beste vriendin stond en richtte m'n aandacht weer op de ceremonie. 'Ik wil' zei Sasja. En ze zoende elkaar.
we zaten bij de receptie aan een tafel en Maaike was ondertussen wakker. Sasja en Jack J kwamen naar ons toe lopen en Sasja tilde gelijk Maaike op. Kijk natuurlijk is het normaal dat volwassenen met babypraat tegen kleine kinderen praten, maar Sasja deed het zo erg dat Maaike zelf er bijna raar van ging kijken. 'Kijk maar uit' zei Matthew tegen Jack J 'voordat je het weet wilt Sasja ook een kind'. Sasja lachte geheimzinnig naar Jack J, ik weet niet waarom, maar het boeide me ook niet zoveel. 'waarom zitten jullie eigenlijk niet bij derest?' vroeg Sasja terwijl ze Maaike neerzette. 'Oh, hier stonden onze namen dus gingen we hier maar zitten' antwoordde ik en wees naar de naambordjes op de tafel. 'Sinds wanneer houd jij je aan de regels?' vroeg Sasja 'kom mee'.
We werden aan de tafel gezet samen met al de jongens. Het was wel even emotioneel enzo, want Matthew had ze nog geen gedag gezegd. Beste vrienden die altijd samen waren die elkaar 5 jaar niet hebben gezien. Ze miste elkaar heel erg en dit is het moment dat we veel vaker moeten afspreken in plaats van alleen met een bruiloft. Maaike vond het wel gezellig bij de jongens. vooral Jack G, ze zat de hele tijd bij hem op schoot. Sammy zat ook aan die tafel, en het boeide me eerst niet, ik was van plan hem gewoon te negeren, maar hij zat me de hele tijd aan te kijken. en Matthew zag het ook. 'Kom we gaan dansen' zei Matthew snel, stond op en pakte m'n hand. Matthew was niet goed in dansen, maar het was schattig dat hij jaloers was.
JE LEEST
Our future Ft. Magcon
FanfictionLet op: dit is een vervolg van mijn eerste boek 'our life ft. magcon' voordat je dit boek gaat lezen is het misschien handiger als je het andere boek eerst leest, om verwarring te voorkomen. Als je hem al hebt gelezen dan weet je ongeveer al waar d...