O putere supranaturală

22 2 0
                                    

Cad pe spate,Casy se lasă deasupra mea,se uita insistent foarte insistent la medalionul meu,încerc să rezist,dar la un moment dat nu m-am mai putut controla si am început să țip:

-În pula mea,îți pute gura,folosește și tu Aquafresh cu 3 culori,are și gust bun și îți spală și dinții bine!

Își miroase respirația și cade pe spate:

-Ești bine?spun eu amuzată.

-Ai dreptate chiar îmi pute gura,iîu.

-Și tenul tău,e crăpat,e uscat și mâinile la fel,folosește Nivea...

-Ce e aia Aquafresh și Nivea?

-Aquafresh e o pastă de diniți,iar Nivea o cremă,vrei să-ți aduc să vezi cum arată?

-Ăăă,nu lasă,voi afla într-o zi,spuse ea pe un ton malefic,care îmi dadea fiori.

-Mi-e teamă când vei afla să nu folosești un tub de pastă de dinți,iar Nivea să o mănânci,dar chiar tu cu ce te hrănești?

-Eu?Păi,... nu mănânc.

-Nici eu nu prea mănânc,dar mna,dimineața îmi place să servesc ceaiul cu o felie de miere,de câte zile sunt aici?

-Habar nu am,pentru mine timpul nu e o problemă...

-Hmm,Mike,Mike,unde ești?

-Cine e Mike?Am văzut că te gândești des la el.

-Vrei să-l vezi?

-Nici să nu te gândești să ieși afară!

-Nu ies!

-Bine,arată-l.

Scot telefonul din buzunar,caut fotografii cu mine și Mike,i-l arăt:

-Ce e fierul ăsta care emană atât de multă lumină?

-Se numește telefon,femeie a preistoriei.

-Și băiatul ăsta e soțul tău?

-What fuck?Nuuuuu,am 17 ani!

-Atunci e...d-ăla ,cum îi zice?Iubit?

-Nuu.E doar un prieten.

-Atunci de ce te gândești atât de des la el?

-Auzi,știi ceva,nu te fute grija pe tine...

-Ce însemnă„fute"?

-Oh,my god,lasă-mă dracului în pace că o iau razna cu tine...

-Hmm„oh,my god"?,„dracului"? Ce-o însemna?

Casy pleacă într-o cameră,nu o urmez,începe să vorbească:

-Ce mă fac eu cu fata asta?Vreau medalionul și cheia aia să pot ieși doar eu d-aici,are o putere care n-am mai văzut la altcineva,trebuie să caut cartea aia cum pot să-i iau puterea,literele au luat-o razna,ele o iau razna doar când au în preajmă o putere foarte mare de magie,am nevoie de magia ei ca să pot ieși la suprafață,mi-e teamă să nu mă-nvingă...

Am mers ușor până la bifurcarea drumurilor apoi am văzut drumul cu torțe,am început să fug foarte tare,literele au început s-o ia razna,lănțișoarele mele la fel,văd ușa de la intrare,când ajung în fața ei,brusc apare Casy:

-Unde vrei să fugi,micuțo?

-Lasă-mă!Ești dusă rău de tot.Nu te atingi de medalioanele mele!Nu te atinge de mine,nu îmi vei lua puterea!

-Dar tu nu știi s-o folosești!

-Voi învăța.

-Nu ai de la cine,bunica ta e moartă,zace printre scheletele alea,la fel ca și părinții tăi...

-What???„Părinții"mei sunt în casă sau la servici...

-Ai fost înfiiată la vârsta de 3 ani,deoarece părinții tăi au fost omorâți de mine.

-Ce?Eu chiar nu mai înțeleg.

-Accidentul ți-a șters memoria,acel Mike, îți trezește amintiri...la un moment dat vei știi totul și ce a fost înainte de accident.Dar stai tu nu ai nevoie de mine,tu ești cea cu puterea...

-Tu mi-ai distrus ambii părinți?Tu mi-ai distrus bunica?„Părinții " mei m-au mințit,tu m-ai mințit,mai are Mike...

-...

-Nenorocito!Te urăsc!Nu vei ieși niciodată la suprafață!De cât să distrugi lumea mai bine stau cu tine,dar nu te apropia de mine,înțeles?

-Bine...

-Și spune-mi totul despre tine și ce știi despre magia mea,altfel va rămâne doar cenușă de tine.

-Îți voi spune,dar ține minte ești la mine pe teritoriu,deci nu prea ai ce face.

-Nu mă ameninți tu pe mine!Mi-e silă se te privesc.

-...

-Te voi distruge!Promit!

-Nimeni nu mai știe despre puterea ta în afară de mine așa că zic să mă păstrezi.

-Casy încetează!

-Deci hai să-ți zic de mine.Păi mă aflu de mult timp aici,eu sunt nemuritoare și am aceeași față din adolescență...

-Mama ta unde e?

-Mama?Habar nu am...

-Nu minții!

-Nu mint,eu de când mă știu,mă știu singură.N-am avut pe nimeni,am o păpușă care cred că e de la mama,vino să ți-o arăt.

Mă duce în „dormitorul" ei și îmi arată o păpușă din pluș deteriorată,prăfuită...

-Ții mult la păpușa asta?

-Presimt că e de la mama,deci da.

-Și ăsta e „dormitorul" tău?

-Ce e ăla dormitor?

-Încăperea unde te odihnești noaptea,dar la tine e mereu noapte deci să-nțeleg că nu dormi.

-Nu cred ca am dormit vreodată.

-Așa mă gândeam și eu

Brusc se aude un zgomot foarte puternic,care nu înceta:

-Ce se aude?Tu faci asta?

-Nu.

-Atunci? ...


Demy și întunericulWhere stories live. Discover now