Ei nu m-au observat când mergeam cu Mike,așa că am luat-o spre coridorul drept și am rupt-o la fugă,Mike striga după mine,eu alergam;am alergat până ce Mike a încetat să mă urmărească,am ajuns cam la marginea orașului,echipaje de poliție patrulau zona,am mers până la țintă,am întrebat un polițist:
-Ce s-a întâmplat?
-A avut loc o crimă.
-Și se știe cine-i criminalul?
-Se pare că nu și se pare că a știut cum să lucreze,nu avem amprente prea clare,doar niște săgeți înfipte în victimă...
-O.K.,mulțumesc...
Oare ce s-o fi întâmplat?Hmm...Ciudat...Mă duc la lac să mă calmez,poate scriu și o poezie...În drum spre lac un alt echipaj de poliție se îndrepta spre o altă crimă,criminalul se presupune ar fi același,deoarece săgețile spun totul.Se pare că oamenii-i sunt ținte,joacă dur...Ajung pe malul lacului,scot un pix și o foaie și încerc să desenz lacul,nu-mi iese,încerc să compun o poezie:
„Lacul Morții timpurii
Tu salvează al meu suflet
Din iadul..."
-Demyyy!
Vocea lui Mike mă întrerupe din scris:
-Care-i treaba Mike?
-Eram îngrijorat,ești bine?
-Yeah...
-Voiam să-ți spun că un criminal se află printre noi și oamenii sunt țintele lui...
-Știu Mike.
-Nu ți-e teamă?
-Neh,d-abia aștept să ajung acasă.
-Hă?
-Acasă-înapoi de unde am venit.
-Tu ești nebună???
-Psihopată,ciudată,satanistă...sunt făcută în multe feluri,dar sunt doar diferită...
-Tu ești Demy!
-Yeah.
-Tu rămâi cu mine aici!Clar?
-Neh...
-Potolește-te!
-Dar ce fac?Ești nebun?
-Ce-s cu gândurile astea?Ai luat-o razna?Cui îi mai admir eu corpul,dacă tu mori?
-1.tu doar d-aia vrei să trăiesc?
2.nu mor,doar trec în lumea cealaltă,unde este mai liniște și prezența mea nu este ...
-A fost o glumă...
-Mda...
-Nu erai așa...Îmi plăcea de fata aia nebunatică,care nu avea gânduri d-astea,într-un timp atât de scurt te-ai schimbat radical,dacă mă lași să te ajut,poate nu o să mai gandești așa...
-Eu nici nu te cunosc și vrei să-ți zic ce mă doare?
-Erai iubita mea,vreau să fim din nou împreună,vreau să ai din nou încredere în mine,să-ți fiu o alinare,sa fiu unica persoană care te înțelege.Eu țin la tine.Mi-a fost dor maxim de tine.De ce nu vrei să recunoști?Sigur în interiorul tău e un război,dar ia da-i dreptate părții care are încredere în mine și vei pune capăt acestui război inutil,care își face prezența doar că tu nu ai încredere în tine și nici în mine,vrei să-mi faci și mie pe plac măcar acum?
-Știi când te țineam de mână și când te strângeam în brațe mă simțeam protejată,mă simțeam „îndrăgostită",SHIT!
-Vrei să te iau în brațe?
-Please...
Aww ce parfum are,miroase a băiat.Yack,ce proastă sunt„miroase a băiat",cum dracului miroase băiatul? vai de capul meu...sunt așa entuziasmată când mă aflu lângă el,nu mai mă simt a nimănui.
-Îmi place când mă iei în brațe chiar mă simt bine.Îți mulțu...
-Shhh,nu mai zice nimic.Niciodata să nu-mi mulțumești.Vaii,ce ochi frumoși ai!!!
-Ce ochi?De handicapată...
-Shhh,ai niște ochi speciali,cine mai are un ochi albastru și unul căprui?
-Nimeni...Tocmai d-aia sunt ciudată...
-Nu ești!Ești superbă,îmi place să-ți ating părul tău roșcat...Apropo:cand ti-l l-ai vopsit?
-La 17 ani
-O.K.,îți stă super.
-Ador băieții bruneți cu ochii albaștrii...P.s.:BĂIATU' MOR DUPĂ OCHII TĂI!!!
-Hehe.
-Nu răde, nu glumesc.
-E 14:15,vrei să mergem la ultimele 3 ore?
-Fie...
-Hai ia-mă de mână,„Pitico".
-„Pitico"...Mai îmi spunea cineva așa...
-Nu-ți omorî mintea,eu îți ziceam.
-O.K.,te cred...
-Auzi,dar de ce ai fugit,azi de la liceu?
-Erau părinții nu vream să dau ochii cu ei...
-Ce-ți puteau face?
-Te vedeau și pe tine,mă luau la ceartă de față cu toți,curva școlii își făcea prezența și inventa de la ea...
-Mă puneam eu pentru tine.
-Te dădeau dracu' pe tine,tot curva e crezută.
-Așa-i.
Am ajuns la liceu,orele au trecut repede,după am mers pe malul lacului (Lacul Morții) și mă bucuram cu Mike de peisaj pe iarba proaspătă și răcoroasă,Mike îmi povesti legenda numelui lacului:
„Legenda orașului spune că pe malul drept(cel pe care ne aflam) doi tineri,doi adolescenți se bucurau de peisajul nocturn;nu se știe cum au murit aceștia,dar pe acel mal s-a găsit mobilul fetei și unicul mesaj trimis mamei sale la 23:59 care conținea un singur cuvânt„SFÂRȘIT",cadavrele celor doi nu au mai fost găsite,fiecare aduce câte o presupunere,nimic nu e cert și se spune dacă te afli la acea oră pe malul drept vei dispărea,cică acum câțiva ani un pescar a pățit asta,nimeni nu l-a mai găsit"
-Mike,eu nu cred,vrei să stăm în seara asta?
-Cum vrei tu,eu voi fi de acord cu orice decizie de a ta.
-Ia-mă în brațe,acum!
-Acum!
Era 19:31,aveam tot timpul,am fost să ne luam ceva de mâncare,mai mult pentru el,eu nu mă omor cu mâncarea,eu mi-am luat o pungă de popcorn cu cașcaval și o sticlă de apă plată,în drum spre lac,un alt echipaj se grăbea să ajungă la o altă crimă.Când am ajuns ne-am așezat alea și Mike mă cuprinsese cu brațele,stăteam lipită de pieptul lui,apoi s-a pus cu capul pe rucsacul meu și îl țineam pe picioarele mele,mă jucam în părul lui catifelat,aww,mă uit la ceas 22:45...
Pe la 23:09 ceva în spatele nostru foșnea,era insistent,am țipat,Mike a tresărit...