Stăpânirea puterilor.„Tărâmul celălalt mă așteaptă"

11 1 0
                                    

Eu să lupt împotriva lui Lucifer? Nu pot ...Este îngrozitor ,îl indolatrizez pe Lucifer,cum aș putea lupta împotriva lui?E nebună!
-Casy?!
-Da...După ce că încerc să te ajut mă faci nebună?
-'Ai de pula mea ...Ești enervantă fetițo!!!Ești groaznică!!!Cum vrei să am încredere în tine dacă tu îmi citești gândurile?
-Mi-e teamă ,că vei fugi,că vei învăța sa-ți folosești puterile și nu-ți va mai păsa de mine și nu vei lupta împotriva idolului tău ...
-Știi atâta timp cât e vorba de bunica mea ,voi lupta cu oricine ...
-Uau...
-Mdeah...
-Acum hai să luam o pauză ...Te rog!
-Bine...
-Vreau să te întreb ceva...
-Ce?
-Înainte cu o zi sa vin aici ,o „persoană" făcea crime și stăteam pe un lac și mi-a zis:„nu va mai dura mult si vei intra în comă,iar Mike nu e ceea ce pare",la ce s-a referit?
-Așa ți-a spus?
-Da.
-Ai consumat ceva?
-Nu,fumez ,dar când și când,mai mult iarbă și droguri doar la petreceri și chestii ,alcoolul la fel ..
-Ai avut supărări în ultima vreme ?
-Cu ai mei,dar sunt obișnuită...
-Aham,am înțeles...
-O.K. partea cu coma am înțeles-o ,dar cu Mike,la ce s-a referit?Știi că mi-a dezghețat inima într-o mică parte și ai văzut din toate scenele care sunt în mintea mea că e drăguț ,oarecum...
-Am observat ...Eu zic totuși să continuăm ...
Casy ,simțeam că-mi ascunde ceva ,oh ,dar pot să-i citesc gândurile de ce nu o fac?Simt că înțelege ceea ce se petrece și-mi ascunde asta,sa vedem
GÂNDURILE LUI CASY:„mi-e fomică de suflete,nu o mănânc pe ea,să mă duc în <<dormitorul>> meu să mănânc niște bolovani..."
-YUCKSSSSSSSS!!!!Ești nebunăă!
-De ce?
-Cum ,pula mea ,să mănânci bolovani?
-Ai vrea să te mănânc pe tine?
-O.K.,du-te și mănâncă bolovani ,dar stai ai spus că ție nu ți-e foame niciodată ,tu mănânci doar suflete...
-...
-Casyy?!!Ce-mi ascunzi?
-Nimic...
-Minți!
-Deloc.
-Ba da,s-a văzut felul în care mi-ai răspuns când ți-am zis ce mi-a zis ăla și plus ca mi-a mai zis că el mă va proteja pe mine ...
-Cine?Cum arăta?
-Ce te interesează ,Casy?
O forță magnifică mă cuprinde:corpul meu meu se ridică,privirea mea vede doar pe Casy,totul era roșu ,iar când am privit-o în ochi cu o privire rece ,un fel de curent s-a format și a trântit-o pe Casy.
-Demy!Demy!
Vocea mi-era familială...
-Demy!Demy!
Nu puteam să mă opresc din acea forță ,o simțeam ,îmi plăcea ,simțeam că am totul în mâinile mele ,dar din instinct mă întorc,era bunica:
-BUNICO!Bunico!
Forța dispare și cu lacrimi în ochi alerg la ea,când ajung în dreptul ei era Casy cu ceva în mână ,mi-l bagă în gât și n-am mai simțit nimic...
Nu știu dacă  visam ,sau eram trează ,dar știu că mi-au apărut două imagini:una în care părinții mei sufereau ,și una în care bunica mea mă privea cu aceeași privire când mi-a apărut prima dată,dar brusc se deplasa spre mine ,vine lângă mine ,eu voiam să țip ,nu puteam ,iar bunica mă strângea de gât ...

Demy și întunericulWhere stories live. Discover now