Hs 1 ;) Calling with my real brother!

844 19 0
                                    

Skye POV

Ik hoorde de deurbel. Ik keek op mijn wekker. 9u34?! Ik liep naar beneden en keek door de camera van de intercom. Gelukkig, het was Noa! "Kom binnen meid!",riep ik door de intercom naar Noa. Ik hoorde hoe ze de trap van mijn appartementje opstormde, maar toen hoorde ik ;"AAAUUU!!!" Ik liep naar de trap en zag dat Noa op de grond zat te lachen. Ze giechelde ;"I-ik ben zo dom geweest om te l-lopen op de trap en dan te vallen... HAHAHAHAHAHAHA" Nu lagen we alletwee op de trap te lachen. Als we uitgelachen waren gingen we mijn appartementje binnen en poften we op de bank. "Noa, waarom kwam je eigenlijk zo vroeg? Normaal slaap je tot 11u!" Noa lachte en zei ;"Omdat ik wakker was geworden rond 6u en ik kon niet meer slapen dus keek ik even naar mijn favoriete meidenblad op mijn IPod. Totdat mijn oog viel op iets. 'Big Time Rush in voorprogramma van One Direction in London!' en ik dacht..." Ik knikte. Ik begreep wat ze bedoelde. Ik nam mijn telefoon en belde naar Kendall. Die nam natuurlijk niet op. Dus belde ik naar Carlos, die was altijd vroeg wakker.

( C=Carlos        S=Skye        J=James         K=Kendall        L=Logan      BTR= Alle jongens )

C ; Halloooooooo, met Carlos!

S ; Heee Carlos! Het is Skye hier! Kendall neemt weer eens niet op!

C ; Die slaapt nog, James is hem nu gaan wakkermaken!

S ; Zet hem dan even op de speaker, jullie moeten er allemaal mee instemmen he!

K ; Heeej liefste zusje! Sorry ik lag nog te slapen! Waarvoor bel je? Mis je je grote broer?

S ; Heej grote broer! Geeft niet! Ik heb een vraagje... En jaa duhh! Dus mijn vriendin Noa, je kent ze wel nog he?

J&L ; Jaaaaaa die gestoorde vriendin die altijd tegen het schuifraam loopt!

S ; Ja zij ja! Maar ze was dus aan het lezen en ze zag dat jullie in het voorprogramma speelden van One Direction. Is dat waar?

BTR ; JAAAAAAAAA !!!!

S ; Dus kunnen jullie zorgen voor 2kaartjes op de 1ste rij en backstage pasjes? Please? Kendall je weet hoe graag ik One Direction wil ontmoeten!

K ; Zusje, ik doe mijn best, ik bel nu de manager! Kom op Skype, dan kan je het gesprek volgen!

S ; okee, tot zo!

Ik logde me in op Skype en klikte op het icoontje van James. Die was als enige ingelogd. Toen ik belde kwam hij in beeld en toen Kendall en de rest. "Ik ga bellen!, zei Kendall.

Kendall pov

Ik belde mijn manager. Misschien zie ik dan mijn zusje nog eens terug!

M ; Hallo Kendall!

K ; Hallo meneer! Ik heb even een vraagje voor u! Kunt u misschien voor ons concert in Londen 2 plaatsen op de eerste rij vrijhouden? En ook backstagepasjes voor voor en na het concert? Het is voor mijn zusje en haar vriendin.

Ik knipoogde naar Skye. 

M ; Wacht heel even he...

........................................................................

M ; Zo dat is geregeld! Ik stuur nu iemand met de kaartjes, dan heb je ze zeker voor het concert morgen!

K ; Dank u meneer! U maakt mijn zus nu echt heel blij!

M ; Dat is graag gedaan Kendall! Doe de groetjes aan de rest en ik zie jullie morgen!

Ik keek op de klok. Het was bijna tijd voor ons! We moesten nu vertrekken! "Zusje, je mag mee! Maar we moeten nu naar het vliegveld! Ik ben rond 15u bij jouw huis met de jongens, goed?" Ze knikte en zei ;" Okee Big Brother! Ik zie je straks!" en ik sloot af.

Skye POV

Ik en Noa gingen nog snel even naar de winkel voor wat slingers. Opeens vonden we 1 met de tekst 'Welcome Home'. We namen hem mee en namen dan ook nog 10 zakken chips. Okee het was misschien wat veel maar dan had ik er nog wat over voor andere dagen.  Dan gingen we terug naar huis en ik en Noa deden de banken langs de kant en legden wat matrassen op de grond met dekens en kussens. Nu konden de jongens van BTR in de woonkamer slapen en ik en Noa gezellig in mijn bed. Een tweepersoonsbed is toch zo handig! We keken nog snel even in de spiegel. Ik had een zwart met wit en rood zomerjurkje aan en Noa een jeansshortje met een wijd hempje erboven en daaronder een wit topje. Mijn haar lag losjes over mijn schouders. Noa had het voor me gesteild en ik had haar haar in een paardenstaart gedaan. Toen ging opeens de bel. Ik haaste me van de trappen, naar de deur en zag Kendall staan. Ik knuffelde hem dood en voelde hoe zijn koffer op mijn tenen viel."AAUUU KENDALL DAT DOET PIJN !" Toen Noa op mijn schouder tikte en wees wie er achter Kendall stond, kon ik geen woord meer zeggen en bleef genageld vastzitten aan de grond...

Heeeejaaah!

Dit is het eerste stukiee...

Wie oh wie zou er achter Kendall staan?

Ik probeer zo snel mogenlijk weer te uploaden!

DoeiDoei!!

XxXxEmmetjhee

My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu